Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • dj78lan

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tubingen
  • Masina: Omega
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
vin cu un subiect care pe mine ma intriga...
Acu am un Omega B TD, super masina din toate punctele de vedere, 6 cilindrii, motor de BMW, tinuta buna..deci multe laude...dar Sad ma intriga felul cum intra in viteza 1 si in march....deci da senzatia ca agata ori nu merge din prima....sau ca intra in 2 timpi.....la inceput merge putin si apoi dc insisti mai merge.
Am mai citit aici pe forum si am vazut ca nu e un caz singular la Opel, dar inainte am avut Vectra si nici pomeneala de asa ceva, mai am un Espero, care are tot motorul de Opel..si la fel cutia merge foarte usor...in schimb la omega....aceasta problema.
Celelalte viteza merg super....
Ceva sugestii?
Skip ads

  • dj78lan

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tubingen
  • Masina: Omega
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Da, si vad ca nu e un forum prea activ...asa ca imi raspund tot eu pentru ca am rezolvat problema...
SI soluti aa fost simpla, completarea cu ulei l acutia de viteze..acu merge bine...

So, ca si concluzie...ca am vazut ca ami multi se plang d eaceste simptome..dac aagata la intrarea in viteze...prima actiune, verificarea uleiului de la cutia de viteze......si crede-ti-ma ca rezultatele sa fie uimitore.


PS:Topicul s epoate inchide.

Cool
  • suta

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Omega 1996 X29XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema , stiu cum e cand ceva nu merge rotund la masina Smile)
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Deci citind rezolvarea ta... Am verificat ulei din cutie, si da...mai trebuia completat... am bagat cam jumatate de litru.
Nu puteam sa-mi dau seama imedia daca mai face probleme, pentru ca nu face tot timpul.
Si surpriza... tot face asa, cand si cand...rar dar face. Chiar si dupa o jumatate de an de cand am facut completarea!
Intra cam greu sau pare ca agata la viteza 1 si la marsh!
  • Pfenning

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Si a mea face, nu am apucat sa verific uleiul de la cutie dar la mine mai am ceva ciudat. Cand bag in viteza masina se misca foarte putin in fata. Ambreiajul nu tine foarte jos deci nu cred ca e slab. Cand merg pe piatra cubica si merg "pe liber" sau cu ambreiajul calcat se aude un usor zanganit sub masina, ca si cum ar fi o tija cu joc. Cum arata timoneria de la cutie la Omega B 2.0i? Cum e ambreiajul? Cablu, tije? Hidraulic nu cred ca e, ca vedeam.
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pfenning a scris:Si a mea face, nu am apucat sa verific uleiul de la cutie dar la mine mai am ceva ciudat. Cand bag in viteza masina se misca foarte putin in fata. Ambreiajul nu tine foarte jos deci nu cred ca e slab. Cand merg pe piatra cubica si merg "pe liber" sau cu ambreiajul calcat se aude un usor zanganit sub masina, ca si cum ar fi o tija cu joc. Cum arata timoneria de la cutie la Omega B 2.0i? Cum e ambreiajul? Cablu, tije? Hidraulic nu cred ca e, ca vedeam.


am observat dimineata cand e mai rece, daca tin ambreajul calcat si incerc ca bag in viteza fie treapta 1 sau marsh, se misca putin masina si la mine. Am intrebat pe cineva si a zis ca si lui ii face la fel cand e rece uleiul din cutie. El are un Renault megane2 nou. Banuiesc ca nu e vreo problema, cat despre zdranganit... nu stiu ce sa-ti zic poate ai ceva desfacut pe dedesubt.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
acest tip de defect (agata la 1si R) este caracteristic pt un cablu de ambreiaj slab (adica nestrins suficient), dar cum astea au hidraulic cred ca treb aerisit sistemul.
  • Pfenning

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Zangane si cand schimb vitezele, am ascultat azi. Am impresia ca suna a timonerie de schimbator. Cum e la Omega B? Nu m-am uitat cu atentie si acolo cand am ridicat-o.
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
iulius a scris:acest tip de defect (agata la 1si R) este caracteristic pt un cablu de ambreiaj slab (adica nestrins suficient), dar cum astea au hidraulic cred ca treb aerisit sistemul.

imi poti explica , cum sa fac sa aerisesc sistemul?
daca gasesc indrumari pe forum o sa-ti scriu aici. ma apuc sa caut.ms pt informatie!
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
sistemul hidraulic este comun cu cel de frina, adica se alimenteaza din vasul cu lichid de frina. Sincer privind prin documentatii nu prea este la indemana sa aerisesti ambreiajul. poate te ajuta cineva care a facut asta.
eu am 2 bucati omega si nu am probleme la capitolul asta deci nu stiu ce sa-ti spun.
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Smile Bun... Multumesc. O sa ma interesez. Am vazut la un prieten care are o Alfa 33, si i-a facut aerisire la ambreiaj... Are un aerisitor cum au daciile la frane!
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR