ely0095
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2009
- Mesaj Privat
acum 2 luni mi-am cumparat un opel tigra din96,dar nu am mers cu el decit o zi pentru ca imi arunca apa afara din vasul de expansiune.am dus-o la mecanic si mi-a zis ca e garnitura de chiulasa,am cumparat-o el a schimbat-o ,dar degeaba.i-am mai sachimbat si termostatul si capacul de la vas,dar degeaba.au inceput sa plesneasca furtunele.am dus-o inapoi si acum mi-a zis ca trebuie sa schim chiuloasa.nu mai stiu ce sa fac,asa ca va rog ajutati-ma !
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
salut! subscriu la ceea ce a zis Visse: daca nu ai facut planeitatea este putin probabil sa o poti etansa.Chiulasa se strange foarte tare(cel putin la motorul y20dth) si se poate deforma in sensul ca poate copia planul(suprafata) blocului motor, poate a foft chiulasa deformata pentru ca a fiert apa si s-a mers cu masina asa.Mai poti avea fisura la cilindri si sa scape pe acolo presiune sa-ti presurizeze instalatia de racire peste limita. Spor la munca!
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Packard- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1990 1.5 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2006
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu pe un kadett 1200 din 1981 si am schimbat garnitura de chiulasa de 4 ori facut plan la motor si la chiulasa,fara termostat face presiune in circuitul de racire si fierbe motorul la condus sportiv am verificat chiulasa sa nu fie fisurata,pompa de apa nu are nimik termocupla e ok si radiatorul e curat bec si tot face presiune deja nu maistiu ce sa-i fac.Am verificat si camasile sa nu aiba fisura si nimik singura chestie ar fi sa schimb garnitura cu alta de la alt producator (acum am Glaser)
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
ely0095
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2009
- Mesaj Privat
daniel30 a scris:trebuia sa iti faca neaparat planeitatea chiulasei mai verifica daca nu cumva ai radiatorul infundat si sa iti mearga si ventilatoarele sa verifici au doua viteze intradevar la tigra temperatura ridicata e o problema ai ac. pe ea ? apropo ce motor ai de 1.4 sau 1,6?
mecanicul mi-a zis ca a pus mastik[nu stiu ce e ala] ,si apoi a pus garnitura de chiuloasa,el o tot da ca trebuie sa schimb chiuloasa.motorul este de 1.6
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
alex_rx
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
ely0095 a scris:acum 2 luni mi-am cumparat un opel tigra din96,dar nu am mers cu el decit o zi pentru ca imi arunca apa afara din vasul de expansiune.am dus-o la mecanic si mi-a zis ca e garnitura de chiulasa,am cumparat-o el a schimbat-o ,dar degeaba.i-am mai sachimbat si termostatul si capacul de la vas,dar degeaba.au inceput sa plesneasca furtunele.am dus-o inapoi si acum mi-a zis ca trebuie sa schim chiuloasa.nu mai stiu ce sa fac,asa ca va rog ajutati-ma !
Nu vreau sa ma dau destept dar poate e o scapare din partea mecanicului. Pune l sa sa uite la termocupla( poate amicul tau a schimbat o cu una de nova) si in cazul asta nu porneste la temperatura corespunzatoare. Am avut si eu aceeasi problema
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
soryn
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
eu_nasu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Botosani
- Masina: Kadett 1985 1.3SV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
ely0095
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2009
- Mesaj Privat
- sorine12005
- **
- 108 mesaje
- din 20 Oct 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Galati
sorine12005
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
S4844
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2020
- Mesaj Privat
Buna seara, am schimbat port-injectoarele acum 2-3 luni si de atunci se face presiune in vas cand e motorul cald si merg cu ea la drum lung. Mentionez ca am schimbat :
Radiator
Calorifer (era infundat de tot asta cu rugina)
Radiator ulei
Termostat
Cu toate astea tot se mareste nivelul in vas cand deschid sau chiar da pe afara antigel. Nu scoate fum alb la pornire/ulei amestecat cu apa/bule in vas. Stiti cumva care ar putea fi cauza, ca nu ii mai dau de cap de loc..
Radiator
Calorifer (era infundat de tot asta cu rugina)
Radiator ulei
Termostat
Cu toate astea tot se mareste nivelul in vas cand deschid sau chiar da pe afara antigel. Nu scoate fum alb la pornire/ulei amestecat cu apa/bule in vas. Stiti cumva care ar putea fi cauza, ca nu ii mai dau de cap de loc..
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Ar trebui sã menționezi motorizarea...mãcar. Ptr sfaturi asortate.
În general, instalația de rãcire este presurizatã(1,2-1,4 bar ptr ridicarea punctului de fierbere), când motorul este la temperatura de regim. În cazul tãu, știe Sfântul ce înseamnã presiune...
Este normal sã creascã nivelul din vas al lichidului, dacã motorul este cald și desfaci capacul vasului; poate s-o facã atât de tare încât sã-ți bufneascã în portret.
Semne de probleme clare pare cã nu ai...nu spui dacã rãcirea e Ok și care este temperatura motorului...nu spui dacã lichidul fierbe, cu vasul închis...
Ca un sfat, din fața tastaturii: schimbã capacul vasului de expansiune(nu e o avere) ptr cã uneori poate face o mare diferențã.
În general, instalația de rãcire este presurizatã(1,2-1,4 bar ptr ridicarea punctului de fierbere), când motorul este la temperatura de regim. În cazul tãu, știe Sfântul ce înseamnã presiune...
Este normal sã creascã nivelul din vas al lichidului, dacã motorul este cald și desfaci capacul vasului; poate s-o facã atât de tare încât sã-ți bufneascã în portret.
Semne de probleme clare pare cã nu ai...nu spui dacã rãcirea e Ok și care este temperatura motorului...nu spui dacã lichidul fierbe, cu vasul închis...
Ca un sfat, din fața tastaturii: schimbã capacul vasului de expansiune(nu e o avere) ptr cã uneori poate face o mare diferențã.
S4844
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2020
- Mesaj Privat
1.7 DTI Isuzu e motorul, cand spun presiune ma refer la faptul ca mi-a scos un furtun de apa si a curs tot pe el. temperatura motorului 88 de grade maxim din ce arata ceasul. Am vazut ca pe capac scrie "high pressure" dar parca inainte nu facea chiar asa 🤔. Si totusi schimband la radiatoare cred ca sa m ai dus din presiune.(Cel putin atunci cand a pornit motorul prima data dupa schimbarea tecilor, a iesit apa fortat pe la capacul de la vas).
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
S4844
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2020
- Mesaj Privat
Salut, daca am schimbat port-injectoarele si nu am pus set nou de saibe de foc pe port-injectoarele noi ar trebui sa imi bage compresie in vas? pentru ca de multa vreme am problema asta cu presiune in vas.
Imi face asa dupa ce am schimbat tecile ca alea vechi doar pierdeau antigel pe langa axul cu came. Acum imi baga compresie. Ce credeti? 😬
Imi face asa dupa ce am schimbat tecile ca alea vechi doar pierdeau antigel pe langa axul cu came. Acum imi baga compresie. Ce credeti? 😬