Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
stie cineva care sunt valorile normale de incarcare a bateriei
1. la relantiu fara consumatori - valoare tensiune masurata la bornele bateriei = ?
la relantiu cu consumatori (de ex. faza lunga) - valoare tensiune masurata la bornele bateriei = ?
2. la relantiu fara consumatori - valoare tensiune masurata la alternator = ?
la relantiu cu consumatori (de ex. faza lunga) - valoare tensiune masurata la alternator = ?
PROBLEMA la mine este ca tensiunea masurata la ALTERNATOR este un pic mai mare decat cea masurata la BATERIE.
stiam ca valorile tensiunii trebiue sa fie aceleasi si la alternator si la baterie
nu stiu ce sa suspectez mai intai - curea , contacte imperfecte , etc .
multumesc anticipat pt orice ajutor
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Uita ceea ce stiai.
O incarcare buna, cu sau fara consumatori, inseamna 13.8-14.4v.
O baterie buna (fara motor pornit) = 12v si ceva...
  • hot
  • ***
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Tensiunea de incarcare la baterie trebuie sa fie aceiasi indiferent de cat consumatori ai(pentru asta exista releu de tensiune)In mod normal se spune ca 14,2 e varianta corecta cu unele mici corectii.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
daca pe alternator ai tensiune mai marew decat baterie, problema e din cabluri, contacte imperfecte.

totusi cu cat difera si ce masina ai?

la restul ti-au raspuns colegii.
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
gata , s-a rezolvat
problema : contacte imperfecte , murdare
masina : astra f din '94 hatchback 5usi 66 kw 90cp 1,8i monopunct c18nz
totusi mai difera dar nu cu mult , aprox 0,08v , la baterie avand aprox 14,20v iar la alternator aprox 14,28v
multumesc la toata lumea pt ajutor
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu e mare diferenta.se schimba cablurile alea groase si apoi ar trebui sa fie ok.

oricum nu merita pentru atat.solutia este pentru cei care nu rezolva doar curatand contactele.
  • Packard

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1990 1.5 td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@ marius f

e normal sa ai diferenta asta pentru ca si cablurile respective au rezistenta lor Wink
  • lucian_v

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Profit de ocazie si intreb si eu ceva
De ceva timp mi se tot aprindea becul de la baterie si in final a murit bateria (fiindca era veche am fost convins mereu ca de la asta se aprinde)
Am luat o baterie noua cu aceeasi parametri cu cea veche si surpriza....tot se aprinde becul
Ce am observat este ca am variatie de tensiune pe ea de la 12.5 la 14v.....asta in mers evident. Detectorul de radar afiseaza si tensiunea bateriei de aceea stiu asta.
Ce as putea sa fac?
Va multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Alternatorul, in curind te v-a lasa de tot.
  • lucian_v

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Se poate repara? carbuni/punte/releu? sau ..... Rolling Eyes
e cineva pe forum care se ocupa cu asa ceva?
va multumesc din nou
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pt lucian_v
carbunii - s-ar putea desi nu cred sa fie ei (ai scapa cel mai ieftin)
punte de diode - in nici un caz , deoarece e de ajuns si o dioda sa fie arsa si nu iti va mai incarca deloc
releu alternator - cel mai probabil , se poate sa nu functioneze in parametrii normali
incearca mai intai sa cureti contactele , adica fisele bateriei , bornele , fisele de la alternator
apropo ce masina ai
si cum adica ai variatie de tensiune - creste de la 12,5 la 14 si variaza in continuare sau ramane si ea pe la o valoare cat de cat fixa?
  • lucian_v

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2006

  • Mesaj Privat
masina este opel astra g 1.7 cdti
variaza in sensul ca in timp ce merg am 13.8-13.9-14-14.1-14-13.9-13.8-13.7-13.6.....etc
complet aleator ideea e ca nu ramane stabila la o valoare...
  • caramidaru.andrei

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
daca tot e vb de incarca mult...si la mine imi incarca peste 17v am pus un post la
caramidaru.andrei a scris:1. alternatoru la 2 electricieni imi baga 13.6-13.9 si la altu 16-17v,mentionez ca la ultimu a pus pe alta masina si indica normal.la alternator am schimbat releu... alternatoru este de 100a si e modelu frantuzesc...
2. raman fara curent in baterie(bateria e noua bosch de 70a)are max. 2 saptamani, pe aparat la electrician imi arata un consumator de 13.6 care nu e constant,apare o data la 10-15sec,in conditiile in care masina este oprita,motor oprit,nici un bec sau altceva aprins sau functionand.acum am lasat masina la domnu de langa Salvare Tudor(pt cei din Iasi)si nici el nu stie,sper ca pana la sfarsitul zilei rezolva ceva...aveti vreo idee?
3.cand inchid usile fata se aude un sunet de metal pe metal si ceva in plafoniera stanga spate,ce ar putea fi?

ce pot sa fac?
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
la tine andrei sigur este vb despre releu
ti se aprinde becul in bord , nu?
am avut si eu o problema asemanatoare (imi incarca prea mult) si s-a dovedit a fi releul
sa nu ai vreo siguranta pusa in plus la tablou
ia si fa-i un test cu agrafa si vezi ce cod iti da si mai vb dupa
despre omega e vb nu?


pt lucian
tot varianta cu releu defect ramane
nu este ars dar nu mai functioneaza in parametri normali
daca totusi este de la puntea de diode , desi sunt convins ca nu , vezi ca am impresia ca s-ar nimeri diode de dacie . asta am vazut pe undeva pe aici pe forum dar nu mai stiu exact unde.
asta e o varianta mai ieftina in cazul in care nu vrei sa dai pe ea cateva sute de ron
pt a mea (astra f) o astfel de punte e pe undeva la 200 ron
testul cu agrafa l-ai facut? vezi ce eroare iti da
app i-ai curatat contactele?
  • caramidaru.andrei

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am inlocuit releu cu unu nou,care bec..la baterie,nu nu se aprinde doar cand pornesc motoru
o sa citesc ce inseamna testul agrafa..sa ii zic la electrician
  • malmo

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salutare tuturor.in noiembrie 2009 am achizitionat masinuta mea,o astra f caravan din 1994,motor 1,6 benzina.masina avea o baterie varta de 55 amperi care,la 3 saptamani,cand s-a lasat frigul,m-a lasat DE TOT!.Mentionez ca nici radioul nu mai functiona!In fine,am tot pornit-o la cablu o perioada,dupa care am abandonat bateria veche si mi-am luat o varta noua care a functionat perfect toata iarna 2009-2010(pornita aproape in fiecare zi la temperaturi extreme!...-30 grade Celsius.In martie 2010,dupa ce am lasat-o vreo 4 zile nepornita...SURPRISE...aceeasi pb:nici radio nu mai aveam...In fine,am mers cu ea la garantie...pb. si acolo...alternatorul incarca bine,tensiune normala...etc...dupa lungi discutii au ajuns la concluzia ca este bateria de vina!Mi-au schimbat-o cu una Victor de 62 amperi...nu aveau pe stoc altceva....garantie...masuratori,totul ok...Acum 3 saptamani aprox.am lasat-o nepornita cam 7 zile....cand dau la automat....din nou,SURPRISE!....nici radio pe ea nu aveam...am pornit la cablu....etc.Din nou la garantie....masuratori....incarcare normala,tensiune normala!....INTREBAREA MEA ACUM:CE SA II MAI FAC?E posibil sa am un consumator,ceva?O pornesc acum,in plina vara aproape zilnic ca sa nu se descarce.
  • licumilosescu

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ai masurat cumva daca nu ai consumatori cu motorul oprit ?
  • malmo

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu am verificat inca daca am consumatori cu motorul oprit.O sa verific si asta,insa am auzit ca dureaza o zi intreaga sa verifice toata instalatia electrica.Ma gandesc sa nu ramana cumva electromotorul cuplat...sau de la radio...nu stiu...inca nu m-am dus la electrician...
  • licumilosescu

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ca sa elimini una din posibilele cauze ale descarcarii bateriei, primul lucru desfa una din bornele bateriei si las-o asa cateva zile. Leag-o inapoi inainte sa pornesti, daca-i ok, ai consumatori mari cu motorul oprit, daca bateria e descarcata atunci e de vina bateria. Cu alte cuvinte asa verifici daca bateria se descarca singura, sau ti-o descarca masina.
  • malmo

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc.Chiar maine o sa procedez la deconectarea bateriei si o sa o las asa sa vad ce se intampla.Multumesc pentru sfaturi...
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR