jE a scris:Sisule, detalii despre?
Csenoanele e recomandat sa le montezi pe faruri cu lupa. Altfel iti trebuie un frigider mare. Pentru cei care au faruri cu oglinda, sunt 2 solutii:
- se iau becuri ...R (care au o pata de vopsea)
- se achizitioneaza un kit de lupa ce se poate monta in far. Poti sa iti faci o idee pe http://varen-systeme.ro/pro...oare-bixenon.html insa studiaza piata, astia nu sunt singurii, e posibil ca in alta parte sa gasesti chiar mai ieftin
Eu iti recomand a doua varianta, chestia cu pata de vopsea... ce sa zic, mie personal imi suna a povesti vanatoresti. Adica ma indoiesc ca te vor scuti de achizitia frigiderului
Lasati expresiile acestea golanesti si stupide,de neinteles pentru nimeni:"frigider umplut cu carne...".Nu stiti absolut NIMIC legat de instalatiile cu xenon.Xenon cu "x" bineinteles.Nu mai dezinformati oamenii cu tampenii,nu-i mai puneti sa cheltuiasca mii de lei pe faruri cu lupa..."lupa"...auzi tu...am trait sa o aud si pe asta.O instalatie de xenon merge montata pe orice tip de far.Ce tot aduceti obsesiv in discutie prostia asta de lupa?Toate instalatiile de xenon sunt fabricate in China,fara exceptie,sub diferite standarde de calitate.Sunt o multime de masini care ies pe poarta fabricii cu instalatii xenon pe faruri normale.Probabil ca acei constructori sunt idioti.Cuvantul"chinezarii"nu exista in lb.romana,este un jargon specific oamenilor needucati si care nu sunt constienti de faptul ca prima putere economica este China.Oamenii stiu oare cat de mult i-ati dezinformat pana acum?Legislatia prevede un rahat.Niciodata nu veti avea vreo problema cu nimeni,NICIODATA.Montati-va,dupa preferinte,ce ton cromatic doriti,lasati basmele si prostiile si terminati odata cu lupele astea.Noi intotdeauna ne dam interesanti si destepti.M-am uitat la niste tutoriale si m-am ingrozit de cata prostie am vazut.In loc sa simplificam,cum trebuie,lucrurile,le complicam pana la ridicol...sunt niste destepti care posteaza tutoriale...te uiti la ei,bubuie de prostie.Pt.orice nimic pe care il desurubeaza,folosesc chei cu cuplu,chei mai scumpe decat toata masina,chei de platina ar fi in stare sa foloseasca.Folosesc la Opel Corsa discuri de frana Ate,cumpara debitmetru Meat&Doria(Bosch) de 900 lei un rahat de plastic.Pai 900 de lei costa tot motorul.Lasati-o mai moale,specialistilor ca eu nici in reprezentantele BMW nu am vazut atata fandoseala.Nimic nu e simplu la voi,totul e complicat.Ma uitam,pana si un banal spray degresant folosit intr-un tutorial era cel mai scump de pe piata.Nici la Bentley nu foloseau asa ceva.Lichidul de parbriz dupa ce criterii il alegeti?Contine hemoglobina,nanotehnologie?Daca aveti atatia bani,de ce nu va cumparati Bugatti?