Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Silviu.cip

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Olt
  • Masina: Frontera 1999 2,2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Astazi am fost cu vectra la servici(motor x20dth),am pus-o pe tester si le-a iesit ca ii vine foarte multa motorina,din cauza ca nu mai stie cata motorina sa ii de si cand sa i-o dea(asa au zis la un service din Slatina).au zis ca este pompa de injectie stricata si injectoarele,sa le schimb.eu ce sa mai cred,asa o fi...sau le schimb degeaba?daca stie careva...,eu ma gandesc sa fie cumva sarita de la punct?stie careva cum se pune la punct un vectra b cu motor X20DTH?
Skip ads

  • barcaionel

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
de sarit de la punct eu zic sa iti iei gandul,cat despre pompa si injectoare,nu cred sa se strice in paralel,sa nu iti faca probleme calculatorul de la pompa sau pistonasul de avans.
eu zic sa cauti un alt service
  • Silviu.cip

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Olt
  • Masina: Frontera 1999 2,2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,alt service nu mai este in Slatina,acesta la care am fost este cel mai tare din Slatina.Tin sa precizez ca a mers perfect,niciun semn nimic inainte,dupa 200km,am redus la un stop si cand am bagat in treapta a-2-a a inceput sa nu mai traga si sa dea cu fum.Eu as vrea sa stiu care sa fie,pompa sau injectoarele?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
eu as zice ca nu sunt injectoarele ... ori pompa de injectie ori calculatorul ...
  • Silviu.cip

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Olt
  • Masina: Frontera 1999 2,2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
eu totusi sper sa fie injectoarele...si daca este pompa...asta este viata.
Totusi mai este o problema:cum se pune la punct la lant ca nu am nicio idee.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pompa de injectie ori merge ori nu. Cand e gata pompa nu mai porneste si are si check engine aprins in bord. Ce cod de erori ai pe tester? Ce becuri (martori) raman aprinsi in bord?
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca e asa cum spun aia .......ar trebuii sa ai check eingine-ul aprins, oricum bat campiii , motorul merge cu mai multa motorina dar cu mult fum iar fara nu mai porneste ....! asa ca fugutza la un alt service !

De la punct daca sarea ( cea ce nu se va intampla niciodata la motorul asta care are distributia pe lant ) nu mai pornea .
Cel mai bine ar fi daca ai spune si ce simptome ale motorului te-a facut sa te duci la service ? ce ai patit cu ea ? din ce ai scris tu se intelege ca ai fost la o revizie si au gasit problema asta !
  • Silviu.cip

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Olt
  • Masina: Frontera 1999 2,2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
masina porneste la sfert,nu se aprinde niciun bec daca o las la relantiu,dar daca o accelerez,se accelereaza odata apoi se aprinde check engine si nu se mai accelereaza decat pana la 1500,scoate fum si trepideaza,merge intrerupt
  • Silviu.cip

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Olt
  • Masina: Frontera 1999 2,2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ce probleme am avut de am ajuns la service?Prindea aer pe la retur,am remediat si a mers,am mers cu ea 500km de cand am schimbat furtunele,mergea chiar super.Am oprit la un stop si cand sa plec nu a mai tras si am vrut sa accelerez mai tare si s-a aprins check engine si a inceput sa scoata fum.
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Problema ta : debitmetrul si valva EGR !
  • Silviu.cip

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Olt
  • Masina: Frontera 1999 2,2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
debitmetrul si valva EGR meg chiar perfect
  • Silviu.cip

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Olt
  • Masina: Frontera 1999 2,2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut.astazi am verificat injectoarele si merg perfect.In schimb am gasit semeringurile din capul injectoarelor,cele care tin uleiulsa nu intre in injector,la 2 injectoare rupte si motorina era neagra de la ulei,deci mi-a bagat ulei in motorina,am gasit si nivelul la ulei scazut sub minim.Sa fie din cauza ca este ulei in motorina si sa dea pompa su vreun senzor eruare si sa mearga aiurea?pompagiul mi-a zis ca asta este si ca uleiul se depune in pompa...Stie cineva daca se gaseste semeringurile acelea separat si cam ca cat costa?
  • daan85

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 2.2 ydti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut, eu am un vectra B 2.2 dti din 2001 si nu mai trage, este aprins beculetul de la motor in bord am fost cu ea la mai multe testere si uni au spus ca este pompa de injectie, nu cupleaza turbo. Masina porneste un pic mai greu dar merge numai nu trege deloc. pompa sa fie de vina?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR