Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • jolyjoker

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2006

  • Mesaj Privat
acum 2 zile am uitat farurile aprinse..si bine inteles am ramas fara baterie..ok..am luat curent d la cineva..am pornit o totul ok...
aseara am venit cu masina acasa..am oprit motorul..am scos cheia din contact..iar martorul d la baterie din bord ramane aprins..DE CE?
mentionez k dak pun contactul se stinge, iar masina porneste fara probleme..
masina este o Astra F 1.8i '94
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ar fi bine sa dai jos bateria si sa o incarci cu un redresor special pentru acest lucru ,atentie la codurile car pass si la invatarea ecu.
  • petre astra roket

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 16i 74kw 101cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2008

  • Mesaj Privat
eu cred ca ai facut un scurt pe undeva sau ai dat peste cap ceva,de cat ai bateria?mA si amperi?si de la ce masina ai luat curent?vezi ca mai este o posibilitate sa faca atingere becul in spate si sa stea aprins dar....nu sunt sigur 100%
  • jolyjoker

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2006

  • Mesaj Privat
supervizor a scris:Ar fi bine sa dai jos bateria si sa o incarci cu un redresor special pentru acest lucru ,atentie la codurile car pass si la invatarea ecu.


azi incerc sa fac rost d un redresor si sa vdm ce iese..bateria e din dec anu trecut
  • jolyjoker

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2006

  • Mesaj Privat
petre astra roket a scris:eu cred ca ai facut un scurt pe undeva sau ai dat peste cap ceva,de cat ai bateria?mA si amperi?si de la ce masina ai luat curent?vezi ca mai este o posibilitate sa faca atingere becul in spate si sa stea aprins dar....nu sunt sigur 100%


am luat d la o dacie 1310 Smile) curent..
si care bec din spate..cel d la nr d inmatriculare?
  • jolyjoker

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am scos toate sigurantele..si martorul nu s a stins niciodata..am verificat nu am nici un scurt..intradevar bateria vad k arata negru ( recharge) e o varta..
si am zis sa vad dk e alternatorul si dak incarca..am alergat o un pic..si culmea..disperarii mele..
MARTORUL S A STINS si nu se mai aprinde deloc...va rog..dechideti mi si mie ochii..ce draq are k ma umple d nervi
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
De ce nu vrei sa intelegi da jos bateria las-o la incarcat pana se face ochiul magic verde si dupa aia vom mai vedea este normal sa se stinga martorul masina incarca bateria in timpul mersului ajunge la o valoare nominala cat de cat daca ai face un drum mai lung 300-400 km atunci poate nu ar mai trebui sa o pui la incarcat dar daca faci drumuri scurte de oras ea nu are timp sa se incarce suficient si peste noapte se descarca.
  • jolyjoker

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2006

  • Mesaj Privat
supervizor a scris:De ce nu vrei sa intelegi da jos bateria las-o la incarcat pana se face ochiul magic verde si dupa aia vom mai vedea este normal sa se stinga martorul masina incarca bateria in timpul mersului ajunge la o valoare nominala cat de cat daca ai face un drum mai lung 300-400 km atunci poate nu ar mai trebui sa o pui la incarcat dar daca faci drumuri scurte de oras ea nu are timp sa se incarce suficient si peste noapte se descarca.

ok..astept sa mi vina rederesoru Razz ms pt sfaturi Smile
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pentru a evita incarcarea serverului nu mai raspunde cu citat,multumesc anticipat.
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
fa-i un test cu agrafa si vezi ce cod iti da
am masina la fel ca a ta si o problema asemanatoare am avut si eu
la mine s-a dovedit a fi alternatorul defect , mai exact releul pe care l-am schimbat .
nu incarca destul si statea becul de la baterie aprins
sper sa nu ai aceasta problema si sa fie doar bateria de vina
mie se pare ca iar imi face figuri alternatorul dar nu am apucat sa il dau jos
  • jolyjoker

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am incarcat bateria Razz "ochiul magic" d la ea indica verde acum..am pus o p masina...porneste ok..dar cand pun contactul martorul d la baterie nu se mai aprinde..asa cum face inainte?..d c?
sa fie ceva si cu alternatorul?
  • jolyjoker

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2006

  • Mesaj Privat
in continuare nu stiu ce are...am incarcat bateria..am fost mi a verificat alternatorul si a zis k e ok...dar martorul d baterie si cel d check engine (care era mereu aprins deoarece nu am sonda lambda ) acum nu se mai aprind deloc..nici macar cand pun contactul..poate sa mi zica cineva ce naiba are...?
  • jolyjoker

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2006

  • Mesaj Privat
da..ms d ajutor...am rezolvat problema...A MURIT ALTERNATORU
  • bassmafya17

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2014

  • Mesaj Privat
va salut am si eu o problema,am mai postat dar nu mai gasesc topicul.am o astra f c14cz.mi s a stricat alternatorul si am hotarat sa il inlocuiesc cu unul sh decat sa il repar.nu am gasit modelul meu si am luat altul ,dar nu de 70 A cum era cel original ci de 50A.l am inlocuit si imi incarca 14,4 relanti si 14.2 cu consumatorii porniti,zic eu ca este bine.
problema e ca tot am aprins in bord martorul de la baterie si cel cu (!)..
de ce asa?
este vreo problema ca alternatorul acesta este mai mic ,respectiv 50 A fata de 70?poate afecta bateria care o am noua.....?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
N-am mai urmarit daca mai "existi" dar am venit cu sugestia ca poate puterea de 50 A e prea mica fapt pt care ai acei martori aprinsi chiar daca ai incarcarea ok.
Un raspuns ti-ar putea da cineva care se pricepe in amanunt la chestile astea.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
( post dublu )
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Hei ! Acum vad ! Cum ai reusit sa-ti postezi problema in 4 locuri ? Cum ar fi daca toti care au o neclaritate ar proceda la fel ?
  • cotee.COCO

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Alternatoarele cu putere mai mare se pun pe masini care au si consumatori mai multi de ex 70A cu aer conditionat 50A fara aer conditionat puterea nu este neaparat o problema dar incarcarea ar trebuii sa fie 13.8-14.2(maxim)....S-ar putea sa ai ceva probleme cu instalatia electrica pentru ca becul de la baterie nu se aprinde impreuna cu ´´(!)-alte pericole´´ .Poti sa faci proba sa vezi daca este din instalatia electrica-daca la alternator ai un singur fir inafara de cablul gros de + prins cu piuliuta cu contactul pus poti sa il scoti(apoi sa verifici daca s-a stins in bord lampa) si sa il atingi de + si lampa de la baterie ar trebuii sa se stinga (la una din operatii).Apropo motorul este c14nz si alternatorul mai bine il reparai cu maxim 300Ron si stiai ca este "nou" sau doar ii schimbai doar ce e stricat 150Ron cu tot cu manopera.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR