maniacc
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
Sal sunt marius din sibiu si am o problema mare care persista de acum un an (Opel kadett 16 monopunct) si NUMAI vara cand se incalzeste mai tare motorul. in momentul cand plec la lucru asta fiind dimineata porneste normal si sta la 700-800de turatii,dupa acea mai am cam 2 porniri de motor normal ,dupa care nu mai porneste deloc .am schimbat delcou ,fise,bujii,modulul masini din delcou,filtru de aer,baterie,am verivicat pompa de benzina,am schimbat filtru de benzina,si acum vreo un an jumate am si segmentata motorul. rog din suflet daca aveti vrun caz similar sau stiti solutii va rog ajutati-ma. Gandeste-te cum iti vine cand sti ca mergea la sfert de cheie si iarna iar vara deloc? ce poate fii sa fie vreun contact care nu mai face masa atunci cand se incalzeste,sa fie vreun fir care se dilata. Ar mai fii ceva, in momentul in care nu mai porneste dau de vreo 3 ori porneste si nu sta mai mult de 2 sec si se ineaca,atunci scot mufa de la sonda termica de pe motor si ai dau cheie, porneste dar face urat,o opresc si bag iarasi mufa si ai dau cheie si porneste dar si asa foarte greu,si parca nu sta la relantiu si se ineaca .nu stiu ce poate sa aiba si credeti-ma ca am fost la toti meseriasi din TUFIS si nu stiu ce are,iar uni nu mai stiu solutia spun ca sau mai intalnit dar nu mai stiu ce le-au facut.Multumesc.
- cristi1947
- **
- 163 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Ascona 1979 1.9N
- Timis
cristi1947
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Timis
- Masina: Ascona 1979 1.9N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
cred nu-ti pot confirma 100%, pe instalatia de alimentare. le iei pe rand: ai ceva conducte infundate, carburatorul poate, sau pompa de benzina, daca se inweaca mai poate fi plutitorul de la carb, nu inchide cuiu poantou.
ca sa fi sigur ca nu-i de la aprinsdere nu trebuie sa cumperi toate piesele. am invatat un truc, de la un mecanic [si eu sunt mecanic dar nu profesez] iei un set de buji vchi le piu in locul celor pe care le folosesti - fara fise. acelea pe care le folosesti le legi la delcou si le asezi pe capacul culbutori asa incat sa faca masa, sau in orice alt loc dar sa nu fie in legatura cu benzina. rogi pe cineva sa dea la cheie, tu urmaresti si daca dau toate scantei inseamna ca aprinderea este ok, grija sa nu te curentezi.
ca sa fi sigur ca nu-i de la aprinsdere nu trebuie sa cumperi toate piesele. am invatat un truc, de la un mecanic [si eu sunt mecanic dar nu profesez] iei un set de buji vchi le piu in locul celor pe care le folosesti - fara fise. acelea pe care le folosesti le legi la delcou si le asezi pe capacul culbutori asa incat sa faca masa, sau in orice alt loc dar sa nu fie in legatura cu benzina. rogi pe cineva sa dea la cheie, tu urmaresti si daca dau toate scantei inseamna ca aprinderea este ok, grija sa nu te curentezi.
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
papyllon
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1989 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2007
- Mesaj Privat