Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • yceboi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salut.am pornit ieri masina dupa care s-a oprit,cred ca am conducta de la rezervor la pompa de benzina infundata.am pus pe direct(o perfuzie mai pe inteles,cu o sticla de 0.5l)si in cinci min fara sa o pornesc s-a golit sticla.de ce?
cati litri de apa distilata intra in sist de racire si cum pot curata tot sist fara sa dau radiatorul jos?cineva mi-a spus sa pun apa normala si un litru de otet si sa o las sa mearga 30 min,credeti ca este bine?
de care ulei sa-i pun 15w40 sau 10w40,lichidul de frana dot 4 sau 3?
mentionez ca am motor 1.3 cod 13nb,nu vreau sa bag multi bani in ea pt ca o dau la remat,vreau sa mai merg cu ea un an
apreciez orice detalii despre acest motor

VA MULTUMESC
Skip ads

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
noroace.

ulei merge 15w40, 3L cu schimbare de filtru.

la racire, 7L, faci tu amestecul apa/antigel in fct de antigel. teoretic merge faza cu otetul, insa trebuie curatat bine pe urma ca altfel corodeaza in timp. oricum, radiatorul se da usor jos.

lichid pui de care mai ai. daca nu esti sigur, mai bn goleste tot si pune 3 sau 4, merg ambele. nu amesteca! pe urma aerisire.

intrebare: unde ai pus perfuzia aia ?
  • yceboi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am agatat-o
de capota,capota fiind ridicata
  • vyruz334

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 2.0i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2005

  • Mesaj Privat
yceboi a scris:salut.am pornit ieri masina dupa care s-a oprit,cred ca am conducta de la rezervor la pompa de benzina infundata.am pus pe direct(o perfuzie mai pe inteles,cu o sticla de 0.5l)si in cinci min fara sa o pornesc s-a golit sticla.de ce?
cati litri de apa distilata intra in sist de racire si cum pot curata tot sist fara sa dau radiatorul jos?cineva mi-a spus sa pun apa normala si un litru de otet si sa o las sa mearga 30 min,credeti ca este bine?
de care ulei sa-i pun 15w40 sau 10w40,lichidul de frana dot 4 sau 3?
mentionez ca am motor 1.3 cod 13nb,nu vreau sa bag multi bani in ea pt ca o dau la remat,vreau sa mai merg cu ea un an
apreciez orice detalii despre acest motor

VA MULTUMESC



referitor la "golirea sticlei "
daca nu ai bagat si furtunul de retur in ea e normal sa ti se goleasca asa repede
din cate ai zis mai sus referitor la motor mai mult ca sigur ca o ai pe carburatie ...
carburatorul isi ia mai multa benzina decat ii trebuie si benzina care nu o arde o da inapoi pe retur ...

cu lichidul de racire ...
cel mai bine e sa ii decuplezi furtunul gros din radiator din partea de jos ..
cred ca acolo e cel mai jos punct ...
iti intra cam 3 l de antigel si restul apa ( cam inca 3 litri max )
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
te intrebam unde ai pus sticla in sensul de conectare. colegu mi-a prins ideea. Wink)

hmmm, si daca omu nu are retur? solex 30/35 n-are. ce carb ai?
  • yceboi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
da este pe carburatie 1b1,an conectat furtunul de la sticla la pompa de benzina,din sticla si pana la pompa avand 2 filtre de benzina.in fine cauza erau bujiile ude,nu am nici o conducta infundata,dar acum alta intrebare de ce imi uda bujiile.le-am scos le-am uscat,le-am pus inapoi,am incercat sa pornesc masina nimic,am scos din nou bujiile care erau ude,care este cauza
cat lichid de frana intra
  • Suller Istvan

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: turda
  • Masina: Kadett 1986 1,3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
verifica daca ai scanteie, daca iti functioneaza aprinderea, ca daca nu iti baga benzina, nu o aprinde si automat se uda bujiile. nu ai cumva shock-ul tras sau blocat? ori iti baga prea multa benzina, atunci e carburatorul, daca nu, atnci aprinderea. in legatura cu lichidul de frana putin probabil sa golesti toata instalatia, deci nimeni nu ii poate spune cat intra, completezi in borcan, aerisesti, si dupa ce sunt aerisite toate 4 mai completezi pana la nivel.
  • yceboi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am uitat sa spun am avut acceleratia blocata,pe deschis,reglajele la acest carb 1b1 care sant(de la ce)si cum(cit) se fac
voi ce bujii folositi,eu beru,dar am pus ieri 2 bujii cu 3 electrozi si 2 cu unul singur si mergea foarte bine,pornea aproape la sfert,bujiile pe care le-am pus erau brisk extra(2 sau 3) nu mai stiu,iar cealalta nu stiu ce era
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu am un carburator 1B, pierburg si mi-a explicat cineva ca are soc automat, car draq stie cum se deschide cand se incalzec conductele de apa din jurul carburatorului. La mine problema e alta, merg cu masina fac cam 10 km se incalzeste motorul termostatul se deshide, toate bune dupa care pierde din putere nu se mai tureaza si se opreste. Uneori se aude un zgomot scurt dureaza o fractiune de secunda si suna infundat( un zgomot ca si cum ar face vacum ) care vine din spate din zona rezervorului. Dupa ce face toate chestiile astea trebuie sa stau cam 20 de minute ca sa pot pleca cu ea, si merge perfect fara nici o problema . In astea 20 de minute mentionez ca nu sta nici la relantiu, si ca sa o tin pornita trebuie sa ma joc cu acceleretia si sa o tin intre 1500 si 2500 de ture, timp in care motorul suna infundat si nare pic de putere, suna ca o masina de tuns iarba. Dilema mea este de ce merge dupa 20 de minute.
  • yceboi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ai o maneta care se trage spre tine,in partea stanga a volanului?asa am eu,daca da ai soc manual
mi-a spus un vecin ca rezervorul are o supapa sau ceva de genul si tre sa traga aer,daca nu trage nu stiu ce se intampla(ti-am dat o idee cat de cat)
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Maneta o am, si merge si becul din bord, carburatorul a fost schimbat nu mai e cel original cu retur. E simplu fara retur si din ce mi-a explicat mecanicul are soc automat, conectat la furtunasele de apa care trec se pare prin acest carburator, teoria este ca odata ce apa se incalzeste este actionat si socul. A doua problema ar fi ca am gasit un furtun spart de la racire si m-am gandit ca asta ar fi problema proastei functionari a motorului, pana la inlocuire acestuia, proasta functionarea a motorului se datora lui, pana la proba contrarie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR