pepenas
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2009
- Mesaj Privat
deci merg cu masina (turata , neturata) nu conteaza cum merg cu ea , incepe sa faca figuri la relantiu , o simt ca vrea sa moara , si deodata imi moare motorul , porneste destul de greu . Tin sa precizez ca imi ia cheia din mana cand o pornesc dimineatza indiferent de cat de scazuta e temperatura. Eu m`am gandit ca e de la benzina , dar am mai alimentat de atunci si de la alta firma ... aa si inca ceva : mie imi statea foarte bine relatiu la 600 ture , iar de cand cu problema asta cand o pornesc ,indiferent de temepratura de afara si chiar si dupa ce se ridica apa , imi sta motorul la 1000 1100 de ture , cateodata coboara la 600 , dupaia iar urca la 1000 ... in ciuda faptului ca in iarna trecuta la -5 grade porneam motorul si in 1 minut imi aveam 600 de ture...
Problema asta o am cam de 1 luna ... si incepe sa mi se opreasca motorul in mers din ce in ce mai des ... Aveti idee de la ce e ? pls help me
tin sa va anunt ca am citit pe forum si nu am mai gasit problema asematoare cu a mea ... si mai am ceva de adaugat in urma citirii unor discutii:
Am Opel Vectra A (1996) , motor 1.6i ... si dupa ce o reusesc sa o pornesc (asta dupa ce mi se opreste) scoate un fum negru pe esapament
Problema asta o am cam de 1 luna ... si incepe sa mi se opreasca motorul in mers din ce in ce mai des ... Aveti idee de la ce e ? pls help me
tin sa va anunt ca am citit pe forum si nu am mai gasit problema asematoare cu a mea ... si mai am ceva de adaugat in urma citirii unor discutii:
Am Opel Vectra A (1996) , motor 1.6i ... si dupa ce o reusesc sa o pornesc (asta dupa ce mi se opreste) scoate un fum negru pe esapament
hent
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
posibil de la sezorul ax came sau senzor vibrochen, e ceva destul de comun, se mai strica si aia, din pacate sunt cam scumpi si te-as sfatui sa cumperi de la Opel,
Nu iti apare o eroare pe bord? poate ai scos firul de la bec, vezi la fire pe langa ECU, du-o la un tester, costa cam 50lei sa iti spuna ce are, crede-ma varianta clasica e cea mai "ieftina" > tester > piesa originala si ai scapat.
Bafta!
Nu iti apare o eroare pe bord? poate ai scos firul de la bec, vezi la fire pe langa ECU, du-o la un tester, costa cam 50lei sa iti spuna ce are, crede-ma varianta clasica e cea mai "ieftina" > tester > piesa originala si ai scapat.
Bafta!
- marius1998
- **
- 113 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Vectra 1997 x20xev
- Brasov
marius1998
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
Ar mai putea fi prea multa benzina. Se ineaca motorul. Mai ales ca iti iese fum negru. Asta inseamna amestec prea bogat. Prea multa benzina. Las-o la relanti si vezi daca dupa vreo 5, 10 minute ti se aprinde becul in bord. Daca da, fa un test cu agrafa si zine codul de eroare. Cauta pe aici, pe forum, este undeva test agrafa.
Cand se opreste motorul in mers, o pornesti usor? Sau trebuie sa apesi pedala de acceleratie la fund?
Bafta!
Cand se opreste motorul in mers, o pornesti usor? Sau trebuie sa apesi pedala de acceleratie la fund?
Bafta!
pepenas
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2009
- Mesaj Privat
pepenas
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2009
- Mesaj Privat
hent
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut,
probabil trebuie sa cureti "asta" (vezi link)
http://users.volja.net/greb...20xev/x20xev.html
sa ne scrii.. (daca a mers)
bafta!
--------
PS.
uite ce zice un tip care a facut treaba asta:
"I have done this job last weekend and what a difference.
No more hesitation whilst accelerating no more stalling and running very nice when idle.
It was really dirty and the breather yet was completly blocked. It took me 15 minutes before i could stick a peace of wire through it again.
Thanks very much for the guide."
probabil trebuie sa cureti "asta" (vezi link)
http://users.volja.net/greb...20xev/x20xev.html
sa ne scrii.. (daca a mers)
bafta!
--------
PS.
uite ce zice un tip care a facut treaba asta:
"I have done this job last weekend and what a difference.
No more hesitation whilst accelerating no more stalling and running very nice when idle.
It was really dirty and the breather yet was completly blocked. It took me 15 minutes before i could stick a peace of wire through it again.
Thanks very much for the guide."
pepenas
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2009
- Mesaj Privat
@hent ... piesa esentiala din linkul acela e un carburator eu am 1.6i ... ma rog pentru cei care mai au probleme , eu mi`am curatat toata evacuarea , toata admisia , injectre si toate ... deocamdata nu mai am probleme . va anunt daca mai apare ceva . apropo , am schimbat si carburantu , adica nu mai pun de la aceasi firma , daca e de la benzina va zic si de unde am pus de am avut probleme
hent
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
pepenas
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2009
- Mesaj Privat
hent
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
pepenas
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2009
- Mesaj Privat
decoamdata nu a mai facut figuri , ma gandesc sa fie de la filtru de aer ? sau eu stiu am mai curatat eu ce am mai putut , revin cu informatii cand aflu exact de la ce era problema . Tin sa anunt ca nu am avut nici cea mai mica problema cu ea , si nu a trebuit sa schimb nici o piesa in afara de cureaua de transmisie si schimburile de ulei