corleone
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2006
- Mesaj Privat
- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
la vreo 2 saptamani cand mi am facut curatenie generala prin masina, am dat cu aspiratorul, am gasit sub presul din dreapta umed;am dat cu un servetel si am vazut ca era o chestie..rozalie...imediat mi am dat seama ca era antigelul....
m am dus la baieti le am zis de problema, mi au zis ca e o pb in zona caloriferului din masina;
asa ca am platit cam 2 milioane manopera( demontat/montat consola centrala si calorifer) plus 200 000 alt antigel plus cateva sute de mii oringurile de la calorifer, de inlocuit;masina mea are 115 000 km reali, si ..nah..mai cedeaza si bucatelele alea din cauciuc...
astea au fost la mine problemele si asa s au remediat
dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
stk
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2006 Y19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2005
- Mesaj Privat
tclaudiu
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2005
- Mesaj Privat
Caloriferul se afla in aeroterma, iar aeroterma in spatele brichetei mai jos. Caloriferul are un racord in forma de H ce face legatura cu tubulatura tur/retur antigel, iar in pe fiecare capat al racordului este cate un o-ring (4 in total).
Acum: daca te uiti sub bord pe consola centrala o sa vezi ca plasticul se termina si spre motor se mai vede o cutie de plastic cu niste cleme la mijloc. Aia e aeroterma si inauntru in planul unde sunt clemele este caloriferul. Racordul in forma de H se afla mai in spate (in dreptul clemelor, normal, fiind cuplat la calorifer).
Din ambele parti (dar mai bine de la pasager) puteti baga mana in spatele aerotermei unde este racordul H si sa vedeti daca va curge pe acolo. La mine am mai mult antigel in dreapta si putin la sofer si intr-adevar am gasit picaturi in partea copilot la imbinarea calorifer-racord H.
Daca vrei sa le schimbi singur: trebuie demontata partea de la bricheta in jos (cea dintre scaune), apoi tubulatura ce duce aerul spre picioare-spate (usor), apoi partea de jos a aerotermei (usor, are niste cleme) si apoi ajungi la calorifer.
Unii spun ca trebuie desfacute 2 suruburi de sub masina din dreptul aerotermei care se desfac destul de greu (si trebuie sa ai acces sub masina). Eu am dat cu mana sub aeroterma (tot de la copilot) si nu am gasit ca ar fi prinsa carcasa aerotermei cu ceva de dedesubt.
Dupa ce ajungi la calorifer/racordul H trebuiesc scoase 4 cleme metalice in forma de U si apoi schimbi garniturile (asta dupa ce ai golit antigelul 😃 )
Cam asta e. Cine vrea sa incerce, bafta
Cine nu, se scutura de ~2mil la service sau gaseste mai ieftin si le spune si celorlalti "sinistrati" de inundatii. 😂
- Jacks
- **
- 175 mesaje
- din 21 Mai 2005
- Oradea
Jacks
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2005
- Mesaj Privat
corleone
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2006
- Mesaj Privat
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
ady_ckj
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2004
- Mesaj Privat
tclaudiu
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2005
- Mesaj Privat
Daca asa e, trebuie schimbate garniturile de la calorifer, pe acolo curge. Da o cautare dupa "antigel" pt ca s-a mai discutat, e o problema frecventa la Astrele de prin 2000-2001.
Bafta, asteptam "degustarea"
- emporio_24
- **
- 222 mesaje
- din 30 Dec 2005
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
emporio_24
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2005
- Mesaj Privat
andei
- Mesaje scrise: 85
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,442 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,442
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- styx
- **
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
ce are "turela" (trapa) a face cu scurgerile... = "turela" nu are scurgere (e etansha)
shi eu am aceeashi problema ca shi ady_ckj; am intrebat aici pe form shi mi s-a spus ca (daca nu e antigelu', shi la mine nu e, pt. ca mi se uda covorashul numai cand ploua) e pe undeva in compartimentul motorului un furtun lat care pleaca de undeva de la zona shtergatoarelor de parbriz shi care, normal, conduce apa ce cade de pe parbriz, shi ca, daca furtunul respectiv este infundat... nu'sh cum ajunge apa in dreapta
iarna - frig - zapada = nu m-am apucat sa vad, daca asha este da' asta mi s-a spus
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
Ridici capota, o proptesti sa nu-ti cada in cap (lol). Te uiti deasupra casetei de directie, excat pe mijloc si o sa vezi un fel de tub plat din plastic/burete plastificat sau asa ceva. Pe acolo curge apa care este colectata de pe parbriz si intra sub un capac de plastic lung cat latimea masinii. Sub capacul ala este ventilatoru' pentru aerisirea interioara. Daca tubul de plastic este obturat de frunze si noroi, etc., apa nu mai curge prin el, ci se strange sub capac si da peste marginea carcasei ventilatorului si intra pe tubulatura de aerisire pana ajunge in masina.
Incearca sa cureti tubul si sa il pozitionezi in fata casetei de directie si nu in spatele ei.
Asta era?
- styx
- **
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- vion
- **
- 110 mesaje
- din 29 Dec 2004
- Mangalia
vion
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mangalia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2004
- Mesaj Privat
- styx
- **
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
tclaudiu
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2005
- Mesaj Privat