Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • corleone

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Eu am observat sub covorasul de la sofer putina umezeala, nu multa, dar m-am gandit ca e de la mizeria si zapada de afara carata pe pantofi. Sa inteleg ca problema este de la caloriferul care baga caldura in interior ??? Dar daca ar fi acesta spart\fisurat nu ar trebui sa bage aburi in interior??? In concluzie, cand este antigel pe podea, de unde este si ce trebuie facut? Si inca o intrebare: Cand am fost sa schimb uleiul intr-un service, observand ca trebuie completat nivelul de antigel, cei de acolo au completat cu antigel Petrom rosu. Este ceva grav? Cei de acolo mi-au garantat ca este bun si nu va afecta nimic, deoarece este tot rosu si fara silicati. Va multumesc tuturor pentru sfaturile utile.
Skip ads

  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
deci la mine pierdea cum am spus, pe undeva prin fata, pe factura a fost scris demontat montat suporti claxon suport alternator si acolo undeva,pe un furtun ..ma rog..era o piesa din metal, pe dedesubt, pe langa pompa de apa, imi pierdea antifel pe la un oring;m a costat 800 000 sa remediez aceasta problema plus antigelul, 200 000;la reprezentanta opel radacini am facut lucrarea;toate bune si frumoase, nu mai pierdea pe acolo;
la vreo 2 saptamani cand mi am facut curatenie generala prin masina, am dat cu aspiratorul, am gasit sub presul din dreapta umed;am dat cu un servetel si am vazut ca era o chestie..rozalie...imediat mi am dat seama ca era antigelul....
m am dus la baieti le am zis de problema, mi au zis ca e o pb in zona caloriferului din masina;
asa ca am platit cam 2 milioane manopera( demontat/montat consola centrala si calorifer) plus 200 000 alt antigel plus cateva sute de mii oringurile de la calorifer, de inlocuit;masina mea are 115 000 km reali, si ..nah..mai cedeaza si bucatelele alea din cauciuc...
astea au fost la mine problemele si asa s au remediat
  • dan stoia

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Pt corleone: la Astra Caravanul meu, si de fapt la vre-o inca trei inaintea mea, care pierdeau antigel in interior, problema a fost de la niste garnituri (oringuri) si nu de la calorifer. Manopera e relativ simpla, din ce-am tras cu ochiul la service, nu trebuie desfacut bordul. N-au avut garnituri originale, le-au pus pe cele vechi, plus silicon = 800.000 lei toata afacerea. Din cate stiu eu antigelul nu prea conteaza, daca e de calitate, necoroziv.
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
da , la mine tot oringurile de la calorifer au fost, cum am spus..s au inlocuit cu unele originale si gata;
  • stk
  • **
  • 56 mesaje
  • din 07 Nov 2005
  • Astra 2006 Y19DT
  • Ploiesti
  • stk

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2006 Y19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu problema asemanatoare, nu pierd ff mult, dar uneori observ presul de la pasager umed, chiar am observat la un moment dat cand aveam ac pornit si era cald afara cum s-au scurs 2 picaturi de apa, dar initial mi-am spus ca o fi de la condens. Acum fiind iarna, am observat ca au inceput sa se abureasca geamurile cam urat, deci suspectez o fisura sau vreo neregula la un furtun. Imi spuneti exact cum se ajunge la radiator inainte sa incep eu sa sap de unul singur? Am inteles de pe aici ca tre sa dau consola centrala jos. Alte lucruri care ar trebui sa le stiu sau le-am omis?
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Pentru cei care au antigel sub presuri: pierdeti antigel pe la o-ringurile (garniturile) de la caloriferul din aeroterma. Este o problema intalnita des la Astra G (deja cand sunam la serviceuri sau la magazine de piese si spuneam ce probl am, ma intrebau: Astra G, nu? Smile )
Caloriferul se afla in aeroterma, iar aeroterma in spatele brichetei mai jos. Caloriferul are un racord in forma de H ce face legatura cu tubulatura tur/retur antigel, iar in pe fiecare capat al racordului este cate un o-ring (4 in total).
Acum: daca te uiti sub bord pe consola centrala o sa vezi ca plasticul se termina si spre motor se mai vede o cutie de plastic cu niste cleme la mijloc. Aia e aeroterma si inauntru in planul unde sunt clemele este caloriferul. Racordul in forma de H se afla mai in spate (in dreptul clemelor, normal, fiind cuplat la calorifer).
Din ambele parti (dar mai bine de la pasager) puteti baga mana in spatele aerotermei unde este racordul H si sa vedeti daca va curge pe acolo. La mine am mai mult antigel in dreapta si putin la sofer si intr-adevar am gasit picaturi in partea copilot la imbinarea calorifer-racord H.
Daca vrei sa le schimbi singur: trebuie demontata partea de la bricheta in jos (cea dintre scaune), apoi tubulatura ce duce aerul spre picioare-spate (usor), apoi partea de jos a aerotermei (usor, are niste cleme) si apoi ajungi la calorifer.
Unii spun ca trebuie desfacute 2 suruburi de sub masina din dreptul aerotermei care se desfac destul de greu (si trebuie sa ai acces sub masina). Eu am dat cu mana sub aeroterma (tot de la copilot) si nu am gasit ca ar fi prinsa carcasa aerotermei cu ceva de dedesubt.
Dupa ce ajungi la calorifer/racordul H trebuiesc scoase 4 cleme metalice in forma de U si apoi schimbi garniturile (asta dupa ce ai golit antigelul Very Happy )
Cam asta e. Cine vrea sa incerce, bafta
Cine nu, se scutura de ~2mil la service sau gaseste mai ieftin si le spune si celorlalti "sinistrati" de inundatii. Laughing
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
tclaudiu a exemplificat corect problema pierderii de antigel la astra G. sfat : incercati prima data sa desfaceti cele 2 suruburi de sub masina, acolo unde se vede tevusca aia prin care se scurge condensul de la AC (sub scut). daca puteti atunci e ok si puteti sa demarati lucrarea ca e relativ simplu, iar daca nu atunci nu veti putea desface carcasa in care e bagat radiatorul. decat 2mil manopera mai bine va chinuiti cumva sa sesfaceti suruburile alea 2. pret o ringuri 120 000 originale GM. si....va sfatuiesc sa dati jos antigelul
  • corleone

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Va multumesc tutror pentru ajutorul acordat. Am verificat si intr-adevar, antigelul se pierde pe la oringurile de la caloriferul pentru caldura in interior. Zilele aste am mers fara sa dau drumul la caldura in interior, asa ca nu a mai pierdut antigel deloc. As vrea sa va intreb daca se pot schimba aceste garnituri fara sa mai golesc instalatia de racire, tinand cont de faptul ca fiind oprita caldura, nu ar mai trebui sa circule pe acele conducte lichid de racire. Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Va multumesc.
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Poti sa inlocuiesti oringurile din interior fara sa golesti instalatia,scoti doar cele doua furtune care intra in raditorul de incalzire si pierzi aprox 100-200 ml de lichid racire.
  • ady_ckj

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Problema e ca geamurile mele nu au rama , masina fiind Astra Coupe, am verificat la spalatorie si pe la geam nu curge apa , de unde poate fi acea umezeala!!
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Verifica daca nu cumva 'umezeala' respectiva e antigel: daca e putin lipicioasa si dulceaga e antigel.
Daca asa e, trebuie schimbate garniturile de la calorifer, pe acolo curge. Da o cautare dupa "antigel" pt ca s-a mai discutat, e o problema frecventa la Astrele de prin 2000-2001.
Bafta, asteptam "degustarea"
  • emporio_24

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2005

  • Mesaj Privat
sigur ca da, gusta putin :apa" aceea si vezi ce gust are. si eu am avut probleme si le-am schimbat acum 2 saptamani.
  • andei

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Ai turela? Daca da, sunt unele scurgeri care se mai infunda.
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
si ce tip de tun? (calibrul...) Laughing Laughing Laughing
ce-i turela??
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
andei a scris:Ai turela? Daca da, sunt unele scurgeri care se mai infunda.


ce are "turela" (trapa) a face cu scurgerile... = "turela" nu are scurgere (e etansha)

shi eu am aceeashi problema ca shi ady_ckj; am intrebat aici pe form shi mi s-a spus ca (daca nu e antigelu', shi la mine nu e, pt. ca mi se uda covorashul numai cand ploua) e pe undeva in compartimentul motorului un furtun lat care pleaca de undeva de la zona shtergatoarelor de parbriz shi care, normal, conduce apa ce cade de pe parbriz, shi ca, daca furtunul respectiv este infundat... nu'sh cum ajunge apa in dreapta
iarna - frig - zapada = nu m-am apucat sa vad, daca asha este da' asta mi s-a spus
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
marius radu a scris:Uite ce sa faci:
Ridici capota, o proptesti sa nu-ti cada in cap (lol). Te uiti deasupra casetei de directie, excat pe mijloc si o sa vezi un fel de tub plat din plastic/burete plastificat sau asa ceva. Pe acolo curge apa care este colectata de pe parbriz si intra sub un capac de plastic lung cat latimea masinii. Sub capacul ala este ventilatoru' pentru aerisirea interioara. Daca tubul de plastic este obturat de frunze si noroi, etc., apa nu mai curge prin el, ci se strange sub capac si da peste marginea carcasei ventilatorului si intra pe tubulatura de aerisire pana ajunge in masina.
Incearca sa cureti tubul si sa il pozitionezi in fata casetei de directie si nu in spatele ei.


Asta era?
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
exact! nu mai shtiam unde mi s-a raspuns pt. ca nu am initziat eu topicul
(nu shtiu daca la astra e la fel... dar merita sa incerci)
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Vezi ca este antigel!
Curge pe la calorifer!!!
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
shi... antigelu curge numai cand ploua... shi nu curge din sistem (pt. ca in borcan imi ramane la celashi nivel)... sigur moshu... zona crepusculara Rolling Eyes Rolling Eyes
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
@styx
Nu e nici o zona crepusculara, doar ca [b]vion[/b] i-a raspuns lui [b]ady_ckj[/b] care a deschis discutia asta si care inca n-a confirmat chestia cu antigelul. Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR