Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cypo_korea

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 Z 17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat de curand egr-ul dar dupa 3000km s-a infundat di nou...asa ca am vrut sa curat si admisia ...dar cica e o operatie foarte costisitoare..mentionez va am o astra z16xe.....intrebarea este cam cat costa o curatare a admisiei ? si unde ar trebui sa merg..adica undeva sa se lucreze frumos...
Skip ads

  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 684
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
In principiu curatarea debitmetrului , troter si EGR nu-s operatii asa de complicate, iar in Iasi, baietii de la club le curata cam cu 100-150 ron. Ca sa nu se infunde asa usor incearca sa pui bujii noi, filtru de aer nou (schimba-l la maxim 10.00 km)si benzina cit mai buna. Si daca tot faci asta pune si un ulei bun cu filtru nou. Drumuri bune!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masina lui cypo_korea papa ulei, de asta se tot blocheaza EGR cu funingine.
  • cypo_korea

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 Z 17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sincer in ultima vreme mi-a papat la 3000 km in jur de 600grame ulei ceea ce eu zic ca nu e mult deloc......dar chiar daca ar papa si mai mult ce as putea face sa impiedic treaba asta..?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Toba esapament afumata = motor care papa ulei
Acelasi fum il ai si pe EGR de il gripeaza, poate scapi numai cu simeringuri supape ... ghiduri...
  • cypo_korea

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 Z 17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
totusi nu ar trebui sa scoasa fum pe esapament? stiu ca egr-ul se mai infunda si daca se merge subturat....ce-i drept eu mai merg si asa....rar trec de 3000rotatii.....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu trebuie fum ca daca ai asa ceva iti consuma 0,6l/1000km.
Baga degetul pe teava esapament si daca il scoti negru papa ulei, de fapt e boala curenta la ele.
  • cypo_korea

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 Z 17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
bun...in cazul asta ar trebui sa ma duc undeva sa vad cum stau cu compresia nu? sa vad ce functioneaza si ce nu
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Compresie ai. Intelege ca asta e problema clasica la Z16XE, papa ulei, putin dar papa. Acum ca sa faci motorul parca e cam costisitor, curata EGR mai des si gata.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eventual incarca un ulei mai putin fluid... Rolling Eyes ca sa nu mai consume atata... Exclamation
(dupa curatarea EGR, evident...)
  • OPEL OMEGA B

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sal! am si eu un opel omega b x20xev si de ceva timp nu prea mai trage si ma pune in nas cand accelerez. se intampla cam la 50% din cazuri. aveti idee daca acestea sunt simptome provocate de infundarea egr-ului? nu cred ca a fost curatat niciodata si acum are 190000km. stiti cum se poate desface egr-ul la x20xev, pt k motorul este pus transversal si egr-ul este km ascuns?
  • cypo_korea

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 Z 17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
asa am sa fac o sa-mi curat egr-ul mai des..pt mine e k ca am acces f usor la el...si mai am si inca unul de rezerva.....ms mult pentru sfaturi
  • m1sh

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2008

  • Mesaj Privat
problema cu consumatul uleiului si murdaritul egr-ului o am si eu.
tot z16xe

am vrut sa imi schimb simeringurile la supape si un tip care a lucrat la opel si are service acum m-a sfatuit sa renunt.
motivul: a existat o informare la opel, prin care la motoarele astea trebuiau schimbate mai multe piese, binenteles gratuit daca masina avea pana in ~3 ani si nuj cati kilometri. costul operatiunii se ridica la vreo 4000 lei.

sfatul meu. le lasam asa, ca se incadreaza in consumul dat de producator.. cum scris si mai sus.. 0,6 litri la 1000 km.
a mea a consumat ~2 litri la 10000 km. mai mult decat bine zic eu. adica undeva pe la 0,2 litri la 1000 km.

si nu se justifica o investitie de 4000 lei pentru un consum asa de mic.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
A fost o rechemare in service prin 2002 sau 2003, multi nemti nu s-au dus, asta este... Unii destepti au mers cu uleiul 30,000km...e normal ca acum sa pape.
  • cypo_korea

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 Z 17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
oricum orice masina papa ulei dupa o perioada....asa e normal sa fie..
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
buna, sunt un beneficiar de opel astra 1,7DTY si mi se aprinde martorul cu cheita la bord in timpul mersului, daca trag pe dreapta si opresc repornesc motorul se stinge martorul, la tester mio dat eroare la valva EGR dar a sterso si 2 zile nu mia mai aparut martorul iar acuma iar se aprinde imi spune cineva va rog cum ajung la aceasta valva sa o curat? va rog mult de tot
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe viitor foloseste functia search. Te va ajuta. Pana atunci uite aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7456
  • FloFi

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut!Mi-au luat si eu opel astra H 1.7 125CP . Se pare ca am si eu aceeiasi problema cu EGR-ul infundat .S-a intamplat deja de 3x cand , am pornit motorul si a mers foarte infundat , ca si cand functiona intr-un piston .Stie cineva cine curata EGR-uri in Timisoara si cat costa ?

Multumesc pentru raspuns !
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
il poti curata singur
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=72073
  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salutare Am si eu o intrebare...
Daca cu testerul pe masina nu se mai poate face regenerarea la filtrul de particule ce este de facut ? Desi testerul spune ca e plin filtrul de particule
Din cand in cand clipoceste martorul in bord,odata chiar a ramas aprins nu mai puteam trece de 3000 de turati am oprit motorul am repornit in bord totul stins se tureaza normal
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR