Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Prieteni, problema mare, am schimbat bujiile, si s-a intamplat o catastrofa, Crying or Very sad mi-a crapat filetul de la bujia a treia si in momentul de fata imi arunca bujia afara. Cand am schimbat bujiile a treia bujie era intr-o pozitie cam ciudata adica putina intr-o parte fata de celelalte, in fine nu am bagat de seama am pus bujiile le-am strans cat trebuie(chiar am numarat rotatiile executte la fiecare bujie pana a iesit afara). Marti am ajuns in Bucuresti, iar azi cand am pornit masina am observat ca merge neregulat, pac m-am dus la bujii le-am verificat la a treia bujie am constat ca iese prea usor(cu mana fara cheie) Am nevoie de o solutiecare sa ma tina maxim 200 de km si o chiuloasa de 1,3( nu cred ca se mai poate repara) Crying or Very sad
Skip ads

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
se poate face rectificare, desi nu stiu cat tine. eu am o chiuloasa destul de paradita, daca reusesc s-o gasesc ti-o dau. singura chestie, ca e de D.

o sa vorbesc la garaj cu baietii, poate rezolvam cumva fara prea multi bani.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ma exprimasi gresit, nu a crapat, sa stricat filetul, adica nu mai infileteaza.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Se poate rezolva cu ajutorul unei bucsi. Se majoreaza filetul, se introduce bucsa si se infileteaza bujia. Va fi totusi stresant intrucat bucsa va avea alt coeficient de dilatare fata de chiuloasa iar daca vei incerca sa schimbi bujia cu motorul cald, nu vei sti niciodata daca se desface doar bujia sau cu tot cu bucsa.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Influenteaza si modul de functionare a motorului? Respectiva bucsare...
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
teoretic nu ar trebui sa influenteze
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
nu influenteaza. la asta ma refeream prin rectificare. insa e pretentioasa schema din cauza ca, asa cum spune si colegu, daca bucsa se misca, la un moment dat iese cu totu si ai terminat balciul. eu am avut pe oltcit si a tinut pana mi-a aruncat bujia afara. dar merita incercat.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Trebuie pusa o bujie un pic mai "rece" (cu o clasa) transferul termic fiind mai delicat, deci bujia mai calda.
Am presupus implicit ca reparatia a reusit, intr-un atelier bine utilat.
  • bibanu47

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1993 1,6i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Se demonteaza chiulasa,iar reductia confectionata la strung se bercuieste pe interior,astfel nu mai exista riscul,ca la urmatoarea interventie asupra bujiei,aceasta sa iasa cu totul.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
A auzit cineva de helicoil, si unde se executa aceasta operatie(un service ceva, poate stiti si un pret), M-am tot documentat pe internet, solutii sunt asi merge pe helicoil mi sa parut ce-a mai serioasa, dar vreau sa stiu unde se executa si cat ma costa. Daca ma costa mai mult ca o chiuloasa nu se merita sa o carpesc.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Bucsa facuta la strung ar trebui sa coste muuuult mai putin decat schimbarea chiuloasei. Inainte de a incepe ceva, vezi cat ar costa intr-o situatie sau alta. Imbucsarea, oricat de bine ar fi facuta, este totusi o improvizatie.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am mers pe la toate serviceurile auto stiute de mine in Bucurestiul asta in total vreo 7 si numa unu singur stia de helicoil si ma costa vreo 2 milioane. In rest toata lumea imi zicea de bucsa, reductie, reductie conica si cam astea sunt solutiile. Pana la urma am facut dintr-o cutie de coca-cola un fel de pana sa ma tina provizoriu , am mers cu ea azi vreo 15 de km si vad ca tine. Maine merg la Focsani la bunul meu prieten mecanic si scap cu o injuratura , o lectie de cum se strang bujiile Embarassed , si raman cu banii in buzunar. Se poate inchide topicul.

P.s cine vrea helicoil serviceul irmab sau cum ii zice undeva pe langa targul vitan. Laughing
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
din cate stiu, helicoil este o spirala care tine loc de bucsa si se fileteaza pe chiuloasa.

intrebarea mea este cum se infileteaza ea daca filetul de pe chiuloasa este dus? cu tarod? si atunci unde se duce spanul, in motor ? Question
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Fiecare acum cu conceptiile lui, eu am fost la un service auto care imi zicea ca baga niste carpe prin gaura de la bujie,(mai intai invarte motorul ca sa fie respectivul piston sus) si pac ,da gaura cu tarodul pune spirala si toate bune. Acu eu nu stiu cat de eficienta e metoda asta da nu bag mana in foc ca tot spanul care ramane in urma operatie este scos si sigur acel piston nu se simte prea bine daca o bucata mai mare se prinde intre el si segment. Concluzia mea este urmatoarea: decat sa dai cateva sute de lei pe o magarie si sa dai apoi cateva milioane bune pe reparatii, mergi la un service si dai jos chiuloasa(te duci si cu o garnitura de chiuloasa ca cei de la service sigur ti-o vand mult mai scump) si rezolvi problema asa cum trebuie, fie ca iti pune helicoil fie ca iti pune o bucsa. Masina mea e momentan in reparatii daca tot am dat jos chiuloasa stau pe langa nenea mecanic si ii fac si o segmentare si ce mai trebuie pe acolo.
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
oau...cu carpa...sa dea naiba daca ma gandeam la asa ceva... Shocked

daca e bun mecanicu tau, poate ii fac si eu o vizita. mai nasol ca e la mama dracu. Sad
  • Adi_ascona

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Ascona 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu zic totusi cel mai bine e cu reductia si la bani si ca rezistenta pt ca daca e facuta in asa fel incat sa se insurubeze cu chiuloasa incalzita si eventual racita bucsa daca apoi bujiile sunt stranse ,,normal" si nu ca si cu ai avea dusmanie pe ele ar trebui chiar sa nu faca probleme
  • ReY4Ev3R

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Vreau sa iti povestesc ce am patit cu masina matusimii.Are un renault kangoo 1.9 D.m-a rugat sa o ajut caci porneste foarte greu si nu stie ce are. Eu, mesterul, am sarit imediat in ajutorul ei. Am luat masina si m-a mdus la nijte prieteni de ai mie care se ocupa cu pompe de injectie, injectoare etc ( sunt cunoscuti in toata tara ) Taji injectoare. Am ajuns la el, mi l-a dat pe sefu de service sa se ocupe de mine.A inceput prin verificarea bujiilor, mai mergeau doar 2... am sunat-o pe matusimia ca sa ii prezint problema si i-am spus ca cel mai indicat ar fi sa le punem pe toate 4 bosh. Ea aproband zis si facut, numai ca o bujie era intepenita, probabil tampitul de la renault ii pusese bujia gresit si ea se sudase ....fmmmmm... in fine deci nu mai puteam sa o scot..avem urmatoarele optiuni sa o las in 3 bujii sau sa incerce mecanicu sa scoata bujia cu posibilitatea de a se rupe...zis si facut...am ales sa o scoata...si s-a rupt...deci a trebuit sa o frezeze cu bormasina, distrugand filetul Very Happy ... dar pt ca sunt mecanici adevarati au refacut filetul cu o filiera de interior
Very Happy si toata operatiunea m-a costat in plus 1 mill ceea e nu e mult...in comparatie cu o chiuloasa ....
Morala : bujiile trebuie infiletate perfect pe canalele filetului altfel se sudeaza din cauza temperaturii ridicate
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Corect, am rezolvat problerma, moderatorul sa inchida topicul Very Happy
  • valentinh8

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1994 X16 SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare,fix in 31 mi se putea intampla:).Saptamana trecuta am observat ca nu erau stranse asa bine 2 bujii(aveau un mic joc in filet) si le-am strans,nu foarte tare.Azi,pe cand ma duceam spre Zalau la un moment dat aud o pocnitura si observ ca sarise una din bujii afara.Am incercat sa o pun la loc dar nu mai prindea filetul deloc,se invarte in gol(bujia nu are filetul ros).Am vrut sa ma intorc din drum asa, cu 3 cilindrii dar motorul trepida destul de tare si suna si enervant(ca o motoreta:))),asa ca m-o tractat un prieten 30 km.Acum caut solutii,si ma intereseaza si un cost estimativ.
Varianta1:adeziv de etansare si de asigurare a filetului
Varianta2:montat o reductie(refacut filet chiuloasa)
Varianta3:schimbat chiuloasa cu alta din dezmembrari Smile
Astept pareri din partea voastra,cu multumiri
Masina:Vectra-A X16SZ-benzina,94,poze cred ca fac maine
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Varianta 3... Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR