Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Datele problemei sunt :
Am ajuns la servici am lasat masina in parcare.
Dupa 8-9 ore de munca ... Very Happy
Sa pornesc masina .. a pornit ... am zis .. deh e frig !
Asa ca am last-o vo 5-6 min. Sa se incalzeasca motorul. Nu stiu cat s-a incalzit.. dar cert e ca atunci cand am vrut sa plec de pe loc, am cuplat in trapta 1 de viteza si cand sa accelerez .. imi murea motorul. O lasam la relanti mergea .. cum incercam sa accelerez iar dadea semne de moarte .. (problema era .. cand voiam sa o urnesc de pe loc , cand trecea ambreiajul de un anumit prag .. adik intra in sarcina mai mult ... oricat de tare as fi accelerat el murea .. )
Dupa vo 3-4 incercari de a ma deplasa ... vo 2-3 m .. am reusit pana la urma sa il turez mai tare pe loc si dupa aia .. usor usor am pornit.
Aveti idee care ar fi problema ??
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
poate ceva pe alimentarea cu benzina?o fii facut dop de gheata .
  • bratone

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Sa stii ca benzina e plina de apa, si daca a fost si frig afara probabil ca a inghetat pe conducte. Eu mai am si o Supernova, asa ca folosesc si benzina si motorina, si pot sa-ti spun OMV, Mol, au combustibil de proasta calitate(sau cel putin de la statiile de unde am cumparat eu). Incearca si alte benzinarii. Eu sunt supermultumit de Rompetrol.
  • corleone

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Am patit acelasi lucru cand aveam Vectra A C20NE. Era de la motorasul pentru relanti ( nu stiu daca l-am denumit corect). A fost curatat cu spray deoarece era murdar si se blocase, apoi a pornit si a mers perfect. Nu stiu daca si motorul de 1.6 are acest motoras pentru relanti, dar merita incercat.
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@corleone imi potzi spune shi mie unde e motorashu cu pricina... ca parca ash arunca shi eu un ochi p'acolo
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
corleone a scris:Am patit acelasi lucru cand aveam Vectra A C20NE. Era de la motorasul pentru relanti ( nu stiu daca l-am denumit corect). A fost curatat cu spray deoarece era murdar si se blocase, apoi a pornit si a mers perfect. Nu stiu daca si motorul de 1.6 are acest motoras pentru relanti, dar merita incercat.


Se refera oare la I.A.C.?? Shocked
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Trebuie sa desfaci acolo la injectie si cred ca o sa fi uimit de "curatenia " de acolo poti sa vezi la mine in garaj.
  • corleone

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze ca v-am bagat in ceata cu descrierea mea, asa ca am atasat o poza pentru a va da seama cum se cheama acel "motoras".

Este vorba de piesa din dreapta sus in poza, cea nichelata care este atasata unui furtunas in partea din stanga iar in partea dreapta are un fir electric.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Sa ma corecteze cineva dc. gresesc dar ala e MAP-ul (manifold absolute pressure sensor) adica chestia care indeplineste rolul debitmetrului, nicidecum IAC-ul...
  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
da dar motorul c20ne are ,nu are aceleasi componente ca si c16 NZ
regulatorul de relanti la c16nz se gaseste fixat pe monopunct cu 2 suruburi torx20
oricum nu cred ca aia e problema masinii C16NZ ca nu pleca
cat era minus afara ?
ce ulei este in cutia de viteze?
si cand a fost schimbat nr. km ?
cati km are filtru de benzina?
din ce pompa alimentezi?
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
ai rezolvat problema? pentru ca si eu am patit exact la fel: plecat la serv dimineata, mers oka; la pranz cand sa plec la masa... pornea si cand o acceleram murea. filtrele mele de benzina sunt noi.. bujii noi, fise noi, am desfacut si curatat IAC si am vazut ca se misca deci merge. Am observat ca atunci cand scot furtunasul din senzorul MAP are un mers mai neregulat dar pot sa plec cu ea de pe loc. Alte idei Question
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
in cautari am dat peste asta:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
O sa il schimb pe al meu cu unul de vectra sa vad daca mai sunt probleme.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Gata a murit de tot ..
Si tind sa cred ca e din cauza injectorului.
O sa ma duc maine dimineata la un magazin cu piese sh sa vad ce e devina ..
adica o sa schimb la piese pana merge !
Cred ca e destul de misto ca se poate face asta .. Laughing
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
incepi cu MAP Very Happy.. sper ca asta sa fie, ca l-am cautat la magazine si mi-l aduc pe comanda la 500.000 lei, piesa noua.
  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
verifica daca ajunge benzina in fata!
poate sa fi dat coltu pompa de benzina
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
am reusit sa o pun pe roate !
dupa cateva bobarnace in releul de la pompa de benzina ..
si pus niste benzina in ea adik vo 2 l a luat-o ..
Dar care ma indoiesc ca ar fi fost .. (releul sau pompa)
da problema era ca mergea ff. turata . cred ca pe la 1500-2000 rpm .. Shocked
Oricum .. am reusit sa ii citesc codul de eroare pe caer l-a inregistrat ecu.
Si era 22..
adik voltaj mic la TPS. motorasul de la clapeta de acceleratie.
Am schimbat motorasul sau ma rog .. senzorul TPS si merge ca noua !
cred ca atunci cand am curatat pe la injectie .. TPS-ul si motorasul de relanti am reusit Embarassed sa bag lichid in interiorul TPS-ului. Care dupa 2 km de functionare m-a lasat.
Oricum suspectez si releul de la pompa de benzina .. dar pe care nu am reusit sa-l scot, in caz ca e ala de sub torpedou .. Question
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR