Mustang
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
detin un opel omega btip motor x20xev , an fabricatie 1997 motor 2000 16v 136 cp, cutie hidramta...detin masina din luna octombrie.pana prin decembrie masina a functionat foarte bine, cand deodata in timpul mersului mi`a aparut pe display`ul computerlui de bord un semn, o rotita zimtata in partea din exterior portocalie cu un semnul exclamarii in interiorul acesteia. Curios este faptul ca acest semn nu a inceput sa imi apara doar in timpul mersului dar si atunci cand pornesc motorul si doar cat apas un pic acceleratia acesta apare.In momentul in care se aprinde daca incerc sa circul cu schimbatorul dat pe D, masina nu mai are deloc vlaga in ea si se tureaza park in gol mercand foarte incet, in schimb daca merg cu 1, 2 masina isi recapata din forta si merge cat de cat...am citit undeva ca acel semn este de la cutie, de la trnsmisie sau ceva de genul....am fost cu masina la service, am pus pe tester si nu a aratat nici o eroare...dar culmea ca dupa ce am tras de ea mult ca sa imi apara eroarea in ziua aceea nu a aparut deloc...va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti ce e de facut pt a remedia aceasta problema.va multumesc anticipat.
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- marius1998
- **
- 113 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Vectra 1997 x20xev
- Brasov
marius1998
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut.Masina se afla acum la mine.Am fost cu ea la tester, rezultatul fiind: eroare supapa magnetica 2.Piesa+manopera=720 lei.Am cautat 1 saptamana pe net cam din ce motive poate sa apara avarie la CV automata si printre altele, pe un site al englezilor posesori de Omega, am gasit o poza cu o mufa, chiar in fata bateriei, care are un inel de siguranta.Daca acel inel nu este rotit in pozitia blocare (lock), cuplajul respectiv nu functioneaza.Am rotit inelul si avaria a disparut, fara sa mai revina de 3 saptamani.Daca mai are cineva probleme de acest gen, pot sa pun poza cu mufa respectiva.
De asemenea, am curatat si gresat (cu vasilina siliconica) switch-ul selector (insa atunci nu mi-a disparut avaria).
Bafta
De asemenea, am curatat si gresat (cu vasilina siliconica) switch-ul selector (insa atunci nu mi-a disparut avaria).
Bafta