Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Valenii de Munte e departe de tine ?
Skip ads

  • pdana11

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2009

  • Mesaj Privat
locuiesc in ploiesti. n-ar fi asa departe.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Emil 0730777160 0742392548 , in Ploiesti nu stiu...macar pe el il cunosc si e "normal".
  • pdana11

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2009

  • Mesaj Privat
multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca tot bati drumul la el il pui sa curete EGR, senzor boost pressure, sa verifice vacuum, sa schimbe furtunase retur injectoare...
Emil a fost mecanic in Spania deci nu e prostu' satului, iti poate face si diagnoza...spui ca ai de la mine nr tel si va si mai bine Laughing
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
are Carbusolv Question
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Rautate mica ce esti, pac pac ca are Laughing
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Excelent acest topic are tot cei trebuie,rezolvare concreta a problemei cat si un pic de haz pe langa problema si nu are decat doua pagini.,in cele din urma pdana11 ai scapat de probleme ?
  • dorobantu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
Am si eu o problema la opelash un Astra G Y2.0DTH fabricatie 2000.
Masina nu mai porneste (cod eroare P1335 - Fuel Injection pomp controle modul - CKP Signal Mising) ; Cauze probabile : fire, ECM, Senzor CKP
Am dus masina la un mecanic din localitate (Breaza), care dupa ce a verificat firele si senzorul CKP (845 ohmi) mi-a spus ca e defecta pompa de injectie.
Aseara am observat un fir de la senzorul MAP intrerupt dar banuiesc ca nu are legatura cu semnalul de la senzorul CKP.
Deasemenea nu am gasit in autodata (v2.12 pana la 3.24) o schema electrica a ECM-ului sa stiu si eu ce fire intra in el (culori-semnificatie).Am gasit la Vectra B tot y2.0 DTH si zafira A Y2.0dth. Cel de pe vectra nu corespunde cu realitatea.
Chiar sa fie pompa de injectie?
Conform codului de eroare P1335 ar fi ceva pana la ea. Fire,ECM, Senzor CKP.
Inainte de ma ma apuca sa dau pompa jos si sa o duc la ecu.ro poate mai vad si alte pareri.

PS: Daca ajuta la ceva, masina am pornit-o intr-o dimineata, am dat zapada de pe ea-deci motorul a mers ceva timp, dupa care am vrut sa ies din curte si m-a impotmolit in zapada. Am turat-o un pic mai mult dar fara nici un rezultat. Am oprit motorul , masina fiind in panta cu botul in jos si dupa vre-o 15 min, timp in cara am impins alte masini , nu a mai vrut sa porneasca.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dorobantu a scris:Buna ziua.
Am si eu o problema la opelash un Astra G Y2.0DTH fabricatie 2000.
Masina nu mai porneste (cod eroare P1335 - Fuel Injection pomp controle modul - CKP Signal Mising) ; Cauze probabile : fire, ECM, Senzor CKP

Ti-ar prinde bine daca ai citi de la inceput topicul. Very Happy
  • dorobantu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mai sa stii ca am citit forumul, insa am schimbat senzorul crk cu un altul, e adevarat ca a fost unul second.
Crezi ca daca pun unul nou o sa mearga?
Eu zic ca e putin probabil sa fie stricati ambii senzori.
  • iulian36

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
dorobantu:
Neaparat senzor crankshaft nou, original. Au mentionat si colegii in pagina anterioara.
  • dorobantu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca, chiar daca la masuratoare se incadreaza intre 800 si 1000 ohmi, este probabil sa fie sonzorul CKP dus?
Cand am spus ca s-a montat pe masina un senzor de la dezmembrari, v-am spus si eu ce mi-a spus mecanicul nu stiam ce are de gand sa faca ca altfel il puneam sa cumpere nou.
Intre timp am adus masina acasa.
Ce am omis sa va spun este ca masina mai porneste din cand in cand, 2-3 zile.
  • anndy

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dorobantu a scris:Sa inteleg ca, chiar daca la masuratoare se incadreaza intre 800 si 1000 ohmi, este probabil sa fie sonzorul CKP dus?
Cand am spus ca s-a montat pe masina un senzor de la dezmembrari, v-am spus si eu ce mi-a spus mecanicul nu stiam ce are de gand sa faca ca altfel il puneam sa cumpere nou.
Intre timp am adus masina acasa.
Ce am omis sa va spun este ca masina mai porneste din cand in cand, 2-3 zile.
porneste cand vrea ea si cat vrea ea cu sezorul dus ,apoi deloc.pune senzor pe original si nu demonta pompa.dupa ce il montezi faci test s a stergi eroareasi vezi cum functioneaza .pe mine un mecanic ma punea sa schimb si pompa, daca nu cautam in discutiile de pe club,pentru ca senzorul da comanda la pompa.erorile erau 335si 370.
  • anndy

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dorobantu a scris:Sa inteleg ca, chiar daca la masuratoare se incadreaza intre 800 si 1000 ohmi, este probabil sa fie sonzorul CKP dus?
Cand am spus ca s-a montat pe masina un senzor de la dezmembrari, v-am spus si eu ce mi-a spus mecanicul nu stiam ce are de gand sa faca ca altfel il puneam sa cumpere nou.
Intre timp am adus masina acasa.
Ce am omis sa va spun este ca masina mai porneste din cand in cand, 2-3 zile.
porneste cand vrea ea si cat vrea ea cu sezorul dus ,apoi deloc.pune senzor pe original si nu demonta pompa.dupa ce il montezi faci test s a stergi eroareasi vezi cum functioneaza .pe mine un mecanic ma punea sa schimb si pompa, daca nu cautam in discutiile de pe club,pentru ca senzorul da comanda la pompa.erorile erau 335si 370.
  • anndy

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dorobantu a scris:Sa inteleg ca, chiar daca la masuratoare se incadreaza intre 800 si 1000 ohmi, este probabil sa fie sonzorul CKP dus?
Cand am spus ca s-a montat pe masina un senzor de la dezmembrari, v-am spus si eu ce mi-a spus mecanicul nu stiam ce are de gand sa faca ca altfel il puneam sa cumpere nou.
Intre timp am adus masina acasa.
Ce am omis sa va spun este ca masina mai porneste din cand in cand, 2-3 zile.
porneste cand vrea ea si cat vrea ea cu sezorul dus ,apoi deloc.pune senzor pe original si nu demonta pompa.dupa ce il montezi faci test s a stergi eroareasi vezi cum functioneaza .pe mine un mecanic ma punea sa schimb si pompa, daca nu cautam in discutiile de pe club,pentru ca senzorul da comanda la pompa.erorile erau 335si 370.
  • anndy

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dorobantu a scris:Sa inteleg ca, chiar daca la masuratoare se incadreaza intre 800 si 1000 ohmi, este probabil sa fie sonzorul CKP dus?
Cand am spus ca s-a montat pe masina un senzor de la dezmembrari, v-am spus si eu ce mi-a spus mecanicul nu stiam ce are de gand sa faca ca altfel il puneam sa cumpere nou.
Intre timp am adus masina acasa.
Ce am omis sa va spun este ca masina mai porneste din cand in cand, 2-3 zile.
porneste cand vrea ea si cat vrea ea cu sezorul dus ,apoi deloc.pune senzor pe original si nu demonta pompa.dupa ce il montezi faci test s a stergi eroareasi vezi cum functioneaza .pe mine un mecanic ma punea sa schimb si pompa, daca nu cautam in discutiile de pe club,pentru ca senzorul da comanda la pompa.erorile erau 335si 370.
  • dorobantu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mentionez ca testerul vede si turatia pompei cat si cea a motorului
  • adybkm

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Calarasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
xflo a scris:Salutare,
Astra G, Y20DTH, 230.000km. Nici o problema la motor in 2 ani de cand o am.
Azi mergand prin oras dintr-o data mi s-au aprins ledurile "check engine" si "electrical", si mi-a murit turometrul. De asemenea, am observat ca nu mai intra turbina la 2000rpm. Am mai observat uneori "valuri" la turatia la relanti, nu foarte mari (100-200 rpm).
Turometru mort = acul sta pe zero. Vitezometrul merge.
Oprit + pornit motorul, la fel. Lasat vreo 4 ore oprit, la fel.

Tech2 mi-a raportat 3 erori: P1635, P1335 si P0725. Dupa ce le-am sters, P1635 a disparut. Au ramas P1335 A si P0725 D.
Astea inseamna:
P1335 CKP Circ (Crankshaft position circuit, banuiesc)
P0725 Eng Speed input Circ Error
Cautand pe forum + Google, ideea generala e ca astea apar cand se strica senzorul arborelui cotit (zis si "senzor vilbrochen", zis si "senzor rotatie motor").

Pe drum spre mecanic, defectul a disparut dintr-odata. Efectiv, in mers, s-au stins martorii, si masina a redevenit sprintena. Oprit + pornit motor, la fel, nici o problema. Bucurie mare, m-am dus inapoi la lucru; dupa 2 ore de stat in parcare, problema a reaparut.
OK, o fi defect senzorul ala, sau e un contact imperfect la mufa lui. E 160ron nou la ProMotor, nu-i o avere.

DAR.

Uitandu-ma cu AB-COM la "engine speed", raporteaza corect RPM-ul ! Oare de unde-si ia datele AB-COM, daca senzorul e mort ? Si turometrul la fel?
Si intrebarea cea mai importanta: e posibil sa nu fie senzorul de vina, ci altceva ?

P.S. Am repetat de multe ori stergerea erorilor si citirea lor, doar astea 2 de mai sus apar.



aceeasi problema o am si eu cu opel-ul meu Astra G,2.0 DTL din 99 si am schimbat senzorul de turatie dar tot se manifesta si tot aceleasi defecte da pe tester (si in AB-COM "engine speed"raporteaza corect RPM)
P.S. senzorul de turatie este BOSH
daca poate sa ma ajute cnv. ca nustiu ce sa-i m-ai schimb
  • mircea baciu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut. am un vectra b de 2.0 din 2001, y20dth. la pornire motorul merge in "valuri", turometrul cade la zero, se ridica abia la 3000 de ture. se opreste in mers si reporneste greu. am fost la tester si i-a gasit 5 erori: P1631 Aparat de comanda pompe, dereglare/ defectiune in functionare. P0725 Indicator de turatie, semnal fals. P1335 semnal dzg msg/psg.... nustiu cum.mecanicul a spus ca e pompa de injectie si ca are ceva blocat in ea. a sugerat sa bag un aditiv in motorina dar fara rezultat. am inteles ca o pompa noua originala bosch e vreo 2000 de euro si daca o las la ei sa faca ma costa vreo 2000 RON. am nevoie si de alte pareri. multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR