- fatadinzlataust
- OP
- 2 mesaje
- din 02 Mai 2009
- Corsa 2003 C/ AA11
- Cluj
fatadinzlataust
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2003 C/ AA11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2009
- Mesaj Privat
Fiind primul mesaj postat ii salut pe toti membrii clubului si ma bucur ca v-am gasit!
Am un opel corsa de un an jumatate, prima mea masina, 3 usi, motor de 1000.
Cam de cand am luat-o, am cumparat-o veche, am avut probleme cu frana de mana. la un moment dat mi-a fost reglat cablul si mai statea parcata in panta, insa mai nou, nu mai pot incerca macar sa o las in panta pentru ca pleaca singura. am incercat sa o las in marsalier daca e cu fata in jos, dar nici o sansa. De asemenea, cand sunt in trafic trebuie sa tin frana de picior, deoarece daca ridic frana de mana si las frana de picior pleaca.
Pe unde am mai intrebat, s-a cam dat din umeri. Un prieten mi-a sugerat ca ar putea fi compresia sau ambreiajul.
Astept sugestiile dumneavoastra.
Va multumesc
Maria
Am un opel corsa de un an jumatate, prima mea masina, 3 usi, motor de 1000.
Cam de cand am luat-o, am cumparat-o veche, am avut probleme cu frana de mana. la un moment dat mi-a fost reglat cablul si mai statea parcata in panta, insa mai nou, nu mai pot incerca macar sa o las in panta pentru ca pleaca singura. am incercat sa o las in marsalier daca e cu fata in jos, dar nici o sansa. De asemenea, cand sunt in trafic trebuie sa tin frana de picior, deoarece daca ridic frana de mana si las frana de picior pleaca.
Pe unde am mai intrebat, s-a cam dat din umeri. Un prieten mi-a sugerat ca ar putea fi compresia sau ambreiajul.
Astept sugestiile dumneavoastra.
Va multumesc
Maria
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Bine ai venit printre noi.
Despre problemele acestea s-a mai discutat, fiind primul tau post se trece cu vederea insa e bine sa citesti regulamentul.
Poti incepe mai intai cu o verificare a compresiei si apoi sa iti rezolvi treaba cu frana de mana (poate fi slabit cablul, pot fi dusi sabotii trebuie sa verifici pe rand), dupa ce ai rezovat treaba cu frana de mana poti sa verifici si ambreajul (tragi frana de mana bagi in a 3-a si dai drumu incet la ambreaj daca simti ca motorul tinde ca se opreasca inseamna ca ambreajul e ok).
Bafta!
Despre problemele acestea s-a mai discutat, fiind primul tau post se trece cu vederea insa e bine sa citesti regulamentul.
Poti incepe mai intai cu o verificare a compresiei si apoi sa iti rezolvi treaba cu frana de mana (poate fi slabit cablul, pot fi dusi sabotii trebuie sa verifici pe rand), dupa ce ai rezovat treaba cu frana de mana poti sa verifici si ambreajul (tragi frana de mana bagi in a 3-a si dai drumu incet la ambreaj daca simti ca motorul tinde ca se opreasca inseamna ca ambreajul e ok).
Bafta!
adi76
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
- fatadinzlataust
- OP
- 2 mesaje
- din 02 Mai 2009
- Corsa 2003 C/ AA11
- Cluj
fatadinzlataust
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2003 C/ AA11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2009
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Catalln a scris:Bine ai venit printre noi.
Despre problemele acestea s-a mai discutat, fiind primul tau post se trece cu vederea insa e bine sa citesti regulamentul.
Poti incepe mai intai cu o verificare a compresiei si apoi sa iti rezolvi treaba cu frana de mana (poate fi slabit cablul, pot fi dusi sabotii trebuie sa verifici pe rand), dupa ce ai rezovat treaba cu frana de mana poti sa verifici si ambreajul (tragi frana de mana bagi in a 3-a si dai drumu incet la ambreaj daca simti ca motorul tinde ca se opreasca inseamna ca ambreajul e ok).
Bafta!
Despre problemele acestea s-a mai discutat, fiind primul tau post se trece cu vederea insa e bine sa citesti regulamentul.
Poti incepe mai intai cu o verificare a compresiei si apoi sa iti rezolvi treaba cu frana de mana (poate fi slabit cablul, pot fi dusi sabotii trebuie sa verifici pe rand), dupa ce ai rezovat treaba cu frana de mana poti sa verifici si ambreajul (tragi frana de mana bagi in a 3-a si dai drumu incet la ambreaj daca simti ca motorul tinde ca se opreasca inseamna ca ambreajul e ok).
Bafta!
Cuplul la motorul de 1 l este asa de''mare ''incat daca dai drumul la ambreiaj si cu a I-a (chiar daca nu tine frana de mana) tot se opreste.Cel mai indicat verificat in ordine ; intinderea cablului de frana (sa nu fie blocat,eventual),sabotii-sa nu prezinte uzura excesiva sau grasimi ,se mai poate intampla ca in cazul cand s-a mers din greseala cu frana trasa sabotii sa se [carbonizeze] si nu mai au aderenta suficient.
Pentru incercarea franei >plecat de pe loc ~5-6 m se apasa intai ambreiajul si se trage tare frana de mana=>trebuie sa mearga taras.