valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vreajeala !
Se da jos doar scut daca ai, surub blocare vibrochen, capac culbutori si cele doua suruburi de la pinioane came, dureaza maxim 1 ora cu tot cu curatat si montat, evident si agentul 007 pe suruburi noi
La Craiova te pot trimite cu recomandare dar daca nu ai suruburi noi si cel de la vibrochen inlocuit si strins conform TIS el nu se uita la tine sa pici in cap. A mai avut o "aventura" cu niste berbeci care au fost la "mecanic", suruburile de la axe came erau terminate de atita infiletat-desfiletat plus uzura de -secret- , rezultatul a fost ca la o simpla desfiletare cel de pe admisie s-a rupt efectiv (chiunul de pe lume sa il scoti dar a reusit aia adevarati), cel de pe evacuare la extragere era strimb. Norocul lor a fost ca cineva avea pregatit kit distributie complet si a dat el suruburile...
Se da jos doar scut daca ai, surub blocare vibrochen, capac culbutori si cele doua suruburi de la pinioane came, dureaza maxim 1 ora cu tot cu curatat si montat, evident si agentul 007 pe suruburi noi
La Craiova te pot trimite cu recomandare dar daca nu ai suruburi noi si cel de la vibrochen inlocuit si strins conform TIS el nu se uita la tine sa pici in cap. A mai avut o "aventura" cu niste berbeci care au fost la "mecanic", suruburile de la axe came erau terminate de atita infiletat-desfiletat plus uzura de -secret- , rezultatul a fost ca la o simpla desfiletare cel de pe admisie s-a rupt efectiv (chiunul de pe lume sa il scoti dar a reusit aia adevarati), cel de pe evacuare la extragere era strimb. Norocul lor a fost ca cineva avea pregatit kit distributie complet si a dat el suruburile...
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am desfacut motorul. se pare ca nu este de la garnitura de chiuloasa (este din doua foite de metal). Problema cred ca este de la garnitura de la capacul de distributie. o sa fac cateva poze sa le pun aici.
am facut comanda de piese originale. 900 ron. toata distributia(exceptie pinioane), garnituri, suruburi si garnitura chiuloasa. Intrebare: se poate sa fie chiuloasa cu probleme ?
am facut comanda de piese originale. 900 ron. toata distributia(exceptie pinioane), garnituri, suruburi si garnitura chiuloasa. Intrebare: se poate sa fie chiuloasa cu probleme ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vezi planeitate chiulasa si daca pe la garnitura ei nu sunt urme cum a trecut antigelul pe acolo, vezi si urma de fisura.
Foarte des apar probleme la garnitura distributie in zona pompei apa. Se curata bine suprafetele, se degreseaza, se pune foarte putin silicon special pe ambele suprafete, se stringe in maxim 15min. Ultimul lucru inainte de a da cheie e sa pui antigel in instalatie ca sa aiba destul aer si timp siliconul sa se intareasca. Nu uita ca antigelul sa fie G12 si in proportie de 50% combinat cu apa.
Fa poze ca ele spun mai multe si noi avem alti ochi...
Foarte des apar probleme la garnitura distributie in zona pompei apa. Se curata bine suprafetele, se degreseaza, se pune foarte putin silicon special pe ambele suprafete, se stringe in maxim 15min. Ultimul lucru inainte de a da cheie e sa pui antigel in instalatie ca sa aiba destul aer si timp siliconul sa se intareasca. Nu uita ca antigelul sa fie G12 si in proportie de 50% combinat cu apa.
Fa poze ca ele spun mai multe si noi avem alti ochi...
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Or fi pozele proaste dar se vede clar ca a fost refolosita garnitura, nu are silicon si e varza in zona pompei apa unde ai numai 1,4bar presiune. Probabil tacanea tare distributia si a lucrat un mioritic la ieftineala.
Grija mare sa cureti bine tot, silicon, pasta blocare, totul strins cu cheie dinamometrica exact cum scrie in TIS mai ales la chiulasa si vibrochen. Nu te juca pe acolo ca o sa plingi !
Ai poza pictata unde se pune silicon
Daca nu stii ceva da-mi telefon.
Grija mare sa cureti bine tot, silicon, pasta blocare, totul strins cu cheie dinamometrica exact cum scrie in TIS mai ales la chiulasa si vibrochen. Nu te juca pe acolo ca o sa plingi !
Ai poza pictata unde se pune silicon
Daca nu stii ceva da-mi telefon.
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Nu tacanea asa tare distributia. am vazut filmuletele de aici de pe forum de la distributie si nu tacanea asa tare. tacanea cand se incalzea motorul si cand luam contactul. Nu stiu ce e aia pasta de blocare... pe unde ar trebui sa fie ? Poate ai sa razi de mine dar nu am gasit in TIS cum se schimba distributia. poate nu dau eu cautare dupa ce trebuie ... in schimb am gasit cum se schimba garnitura de chiuloasa. Dupa ce o sa fac motorul cred ca o sa trag o fuga la Craiova la prietenul tau sa-mi regleze si mie distributia.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pasta blocare eu folosesc la suruburi pinion came, vibrochen si patine ca sa fiu sigur (vezi sa fie soft )
Ultima oara era cam 45lei din pacate, daca nu ai pune putina vopsea.
Silicon folosesc asta
e cam scump pe la 35lei dar nu e pacaleala aia de 7-10lei care nu e buna de nimic.
Da adresa mail ca o sa-mi fac timp sa-ti trimit din TIS cum se face distributia.
Ultima oara era cam 45lei din pacate, daca nu ai pune putina vopsea.
Silicon folosesc asta
e cam scump pe la 35lei dar nu e pacaleala aia de 7-10lei care nu e buna de nimic.
Da adresa mail ca o sa-mi fac timp sa-ti trimit din TIS cum se face distributia.
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
am fost cu chiuloasa la verificat si se pare ca are nevoie de refacerea planeitatii( o zecime sau ceva de genu asta). am fost la doua centre de reconditionare. unul mi-a zis sa dau axele came jos altul mi-a zis sa nu le dau ca poate sa o faca si fara sa dea jos axele came. Intrebarea este: este problema daca dau axele came jos ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- stefan_10
- **
- 251 mesaje
- din 04 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Dolj
stefan_10
- Mesaje scrise: 251
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Fi atent ce inseamna pus la fel:
-supapa1-1 admisie sa nu o pui in locul supapei 1-2 admisie sau cine stie pe unde
-cuzinet 1 admisie tot acolo sa fie e exact in pozitia fireasca si nu invers
-nu incurci arborii came intre ei
-fiecare tachet tot acolo sa fie
si tot asa
Cureti bine tot dupa care o duci la rectificat. Ai mare grija ca daca ai mai mult de 0,2-0,3mm de luat din ea e jale, nu exista garnitura chiulasa mai groasa si doua sa nu-ti treaca prin cap sa pui ! O masori tu inainte cu un subler in mai multe locuri ca sa stii cit au luat din ea... Rectificare scaun supape poti face singur, o prinzi in bormasina pe turatie mica si folosesti ca pasta polish nr.1, praf de curatat vase dar asta cam abraziv...sau lasa pe ei numai sa nu iti incurce supapele intre ele !
La montare speli bine tot, dai cu spray de curatat carburatoare prin gauri, sufli cu aer comprimat etc dupa care te apuci de montat. Nu uita sa pui ulei la fiecare cuzinet, putin si sa nu intre in gaurile de surub, alea sa fie perfect curate si putina pasta blocare nu strica , daca nu faci asa e jale https://www.clubopel.com/vie...mp;highlight=came
Citeste bine in TIS si intreaba de 10 ori ca o singura data o faci. Greselile aici costa scump.
Foarte mult lucreaza sa lucrezi curat, sa spui ca totul e ca nou ! Nu te zgirci la solutii curatare, asta e un secret mare
-supapa1-1 admisie sa nu o pui in locul supapei 1-2 admisie sau cine stie pe unde
-cuzinet 1 admisie tot acolo sa fie e exact in pozitia fireasca si nu invers
-nu incurci arborii came intre ei
-fiecare tachet tot acolo sa fie
si tot asa
Cureti bine tot dupa care o duci la rectificat. Ai mare grija ca daca ai mai mult de 0,2-0,3mm de luat din ea e jale, nu exista garnitura chiulasa mai groasa si doua sa nu-ti treaca prin cap sa pui ! O masori tu inainte cu un subler in mai multe locuri ca sa stii cit au luat din ea... Rectificare scaun supape poti face singur, o prinzi in bormasina pe turatie mica si folosesti ca pasta polish nr.1, praf de curatat vase dar asta cam abraziv...sau lasa pe ei numai sa nu iti incurce supapele intre ele !
La montare speli bine tot, dai cu spray de curatat carburatoare prin gauri, sufli cu aer comprimat etc dupa care te apuci de montat. Nu uita sa pui ulei la fiecare cuzinet, putin si sa nu intre in gaurile de surub, alea sa fie perfect curate si putina pasta blocare nu strica , daca nu faci asa e jale https://www.clubopel.com/vie...mp;highlight=came
Citeste bine in TIS si intreaba de 10 ori ca o singura data o faci. Greselile aici costa scump.
Foarte mult lucreaza sa lucrezi curat, sa spui ca totul e ca nou ! Nu te zgirci la solutii curatare, asta e un secret mare
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat