Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • AgentSeby

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o probleme cu Astra mea, defapt mai multe, o sa incerc sa explic cat mai pe larg problemele in scopul a primi solutia corecta.

Dupa ce am adus masina din germania si pe drumul incoace am observat ca daca apas ambreajul cateodata in loc sa se opreasca torometrul la 800-900 pica sub 500 si pe la 400 moare.Pt ca nu am inscris-o imediat a stationat vreo 6 luni fara baterie. Recent in "primavara" cu temp de -5* imi murea 1-2 ori in drumul spre lucru si 1-2 ori la drumul inapoi precizez ca lucrez la 5 Km de oras, si la venitea spre casa cand intram in oras la primul semafor imi murea motorul, foarte enervant. Am prins o zi umeda si pana la lucru mi-a murit de vreo 5 ori; am crezut ca ii dau foc. Deci la un mers normal prin oras 50% din cazuri daca calc ambreajul si frana sa incetinesc acul turometrului "cade" pana la 500 ture si incet incet se redreseaza la 900 unde sta constant, daca nu coboara frumos pana la 900 si ramane fix acolo.Asta e primul simptom. Al doilea, e ca daca iau piciorul de pe acceleratie fara sa calc ambreajul smuceste de toti dracii si la aglomeratia din orasi unde trebuie sa tot accelerezi si sa decelerezi e criminal, iar din antaia in a doua smuceste foarte tare (cred ca din cauza ca scade prea repede in ture) Si mai e o problema la un drum de 120 de Km de mers undeva la 130-140 constant spre destinatie mi sa aprins martor de gaze si a ramas aprins pana am redus la 80 Km si am mers asa 3-5 min. Nu stiu daca sunt toate legate intre ele sau numa primele doua dar nu stiu ce sa schimb. La service mi-au schimbat bujiile, mi-a curatat EGR-ul si pe diagnoza nu apare nici o eroare, nici o masuratoare anormala, gazele sunt foarte scazute si mecanici au ridicat din umeri ca nu stiu ce are mi-au propus sa schimb filtrul de benzina dar daca ii dau talpa nu se pune in bot deci pleaca pana la 5000 de ture fara probleme si in viteza a 2 ajunge la 80-90 deci nu ar putea sa fie filtru.

O valva EGR noua ma costa 470 Ron -10% reducere dar incep sa banuiesc ca nu e aia ca nu are logica.

Peste vreo doua luni merg in germania si o sa merg acolo la service chit ca o sa ma usuce de bani dar macar sa imi zica ce are.

Astept orice sugestie va multumesc..
am motor x18xe1 masina e din 2000
Skip ads

  • selberg

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2008

  • Mesaj Privat
o posibila problema ar putea fii electrovalva de la evacuare.am patit-o acum un an ser oprea motorul in mers,se inneca.era gripata si nu se deschidea ca sa evacueze gazele.dar a aratat-o la tester.inca o chestie ar putea fii modulul acela care se pune peste bujii.am inteles ca is cam problematice la opel.eu din ce a spus meseriasul din cauza ca nu dadeau bujiile bine scanteia la pornire s-a dat peste cap calculatorul de la pompa de injectiee si de aceia facea figuri.am schimbat bujii am resetat calc si merge trasnet.si nu mi-a aratat la tester doar in mom in care o bujie a cazut.
  • comneam

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Sper sa nu fiu offtopic dar nu ma lasa sa incep o discutie noua..Am un opel astra din 2001 1,8 16 valve (z18xe) Am fost la vreo 3 mecanici si toti mi-au zis ca e de vina clapeta de acceleratie. imi apare masina cu cheia de service in bord si esp-ul care nici nu mai functioneaza. Eroarea de pe test este "throttle position" . Am incercat cu o pedala de acceleratie noua (cu tot cu senzor) si nu s-a schimbat nimic. mai ramane sa ma asigur ca e din clapeta. Poate cineva sa ma ajute cu un sfat sau cu o idee de unde asi putea lua piesa sa vad daca e de la ea, eventual sa o achizitionez. multumesc frumos
  • selberg

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ma baieti iar au revenit problemele care le-am enumerat mai sus si nu stiu ce sa-i fac.am fost la toate servisurile din suceava si nimeni nu gaseste nici o eroare pe tester.un prieten mi-a recomandat sa schimb modulul care vine pus la bujii.zice ca ala ar fii motivul.vreau o parere si de la voi sa ma duc sa-l cumpar?ii vreo 700 d ron si nu as da banii degeaba pe el!mentionez ca toate filtrele bujiile si uleiul au fost schimbate de o luna!
  • Hyppocrites

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu aproximativ aceeasi problema cu vectra mea b din 96 / x16xel. Mi se opreste motorul in mers. Se intampla cam o data la 2-3 zile. Cand apas ambreiajul si frana imi moare. Mai des cand cobor o panta. Niciodata in urcare. Mai des cand am rezervorul mai gol. In ultimul timp nu am mai franat cu ambreiajul apasat, ori ama lasat masina pe liber inainte de semaforul rosu, ori am franat cu ea in viteza. Si mi s-a oprit mai rar, cand schimbam viteza.
Si tot din cand in cand imi spune ca nu mai are ulei. O data pe saptamana, de obicei. De curs in parcare nu curge, ca nu se vede nimic. Un mecanic mi-a zis ca ar pierde pe la simeringul de la distributie. L-am schimbat pe ala si la fel. Pierde ulei cand are chef.
Acu tre sa-i fac fac rarul si nu am timp s-o gadil. Dar daca as identifica problema mi-ar fi mai usor. Si la diagnoza nu zice nimic, btw.
Poate aveti voi raspunsul la dilema mea. Multumesc anticipat.
  • RemusCJ

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Referitor la ulei, in carte din cate stiu e dat ca e normal sa consume 1L maxim la 1000 km.
  • Hyppocrites

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nu cred ca imi consuma. Cred ca s-a intamplat sa merg 300 de km cu ea fara sa imi spuna nimic computerul de bord. Si s-a intamplat sa verific joja dimineata si dupa 20 de km parcursi sa imi spuna ca lipseste ulei ("Manque d'Huile"). Si de cateva ori am ignorat mesajul si cand am verificat iar cu motorul rece nivelul era intre limitele normale. Dar s-a intamplat sa verific cu motorul rece si sa nici nu apara uleiul pe joja. Deci nu stiu daca e de la senzor sau chiar pierde sau ce naiba se intampla Crying or Very sad
  • andras212

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
agentseby- probleme asemanatoare am si eu la vectra x16xel, cu dif ca nu mi s-a oprit niciodata in mers. la mine uneori coboara lin turatia la 1000 si se stabilizeaza incet la 850 , alteori coboara repede pana la 500 si revine apoi la normal. asta mai ales cand fac frana de motor.
in cazut tau, nu schimba valva egr decat cand stii sigur ca-i dusa.vezi ca gasesti pe forum , poti s-o demontezi si verifici daca nu-i blocat pistonul si daca alimentezi bobina cu 12v trebuie sa inchida/deschida.2 din cele 5 borne sunt alimentari pentru bobina(electromagnet) iar restul functioneaza ca un potentiometru si dau semnal la calculator sa stie in ce pozitie se afla.
curata IAC (motoras de relanti),se afla pe corpul clapetei de acceleratie.
verifica si catalizatorul sa nu fie infundat.
daca ai schimbat bujiile cred ca ai verificat fisele si modulul de aprindere sa nu ai descarcari de curent la masa.
operatiile astea le voi face si eu imediat ce gasesc timp.
daca ti-a aprins martorul galben pe bord in timp ce mergeai constant ar putea sa fie si benzina,vezi de unde alimentezi ,uneori poate sa aiba prea mult condens(apa).cand ajunge la injectoare este ca si cum iti taie alimentarea si poate sa-ti aprinda martorul de gaze. asta mi s-a intamplat mie si dupa ce am alimentat cu benzina mai buna s-a rezolvat.
daca rezolvi problemele mai repede sa ne dai de stire. spor.
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
a mea moare pe drum si nu mai porneste ,doar ft greu....0errori,a fost schimbat de la ecu pana la ultimul surub,si tot face..deci 1lucru ii clar...o sa putrezeasca in fata blocului ca nu mai bag bani in ea
  • andras212

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Hyppocrites a scris:Nu cred ca imi consuma. Cred ca s-a intamplat sa merg 300 de km cu ea fara sa imi spuna nimic computerul de bord. Si s-a intamplat sa verific joja dimineata si dupa 20 de km parcursi sa imi spuna ca lipseste ulei ("Manque d'Huile"). Si de cateva ori am ignorat mesajul si cand am verificat iar cu motorul rece nivelul era intre limitele normale. Dar s-a intamplat sa verific cu motorul rece si sa nici nu apara uleiul pe joja. Deci nu stiu daca e de la senzor sau chiar pierde sau ce naiba se intampla Crying or Very sad


salut. nu cred ca este consumul de ulei cauza pentru care se opreste motorul, totusi trebuie rezolvat si misterul asta. cum s-a mai scris pe forum motoarele noastre sunt mari consumatoare de ulei fiind de viteza ,depinde si la cati km ai ajuns cu el. cred ca trebuie sa te convingi mai intai daca-l consuma sau indica eronat senzorul/bc tau.cel mai bine verifica doar pe joja si masina sa fie mereu pe plan drept. daca vezi ca se consuma uleiul( ar fi bine sa contorizezi la cati km parcursi), si daca ai peste 160k km la bord poti incepe sa suspectezi semeringurile de la supape sau segmentii. problema cu oprirea motorului este mai dificila inca nu ne-a luminat nimeni cu ce se intampla la motoarele astea. aceeasi problema am si eu ,adica la mine aproape se opreste, coboara turatia la 500 si apoi revine si asta lafel cand cobor o panta cu frana motor sau uneori cand ii vine lui. eu suspectez ceva senzori si in special cei de pe alimentare cu aer, senzor temp. aer admisie, senzor vaccum aer admisie + egr si iak.
  • AgentSeby

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am reusit sa rezolv singur problema cu muritul motorului cand calc ambreajul, era mizerie pe si in jurul calpetei de acceleratie de unde si explicatia=> cand revenea in pozitia normala se inchidea de tot si nu mai intra aer deloc in motor, pana isi dadea seama motorul ca nu mai are aer si sa deschida mai mult clapeta era prea tarziu si acesa murea sufocat. Treaba este foarte uror de facut eu am rezolvat aceasta problema la iarba verde. Spor la treaba.
  • andras212

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
felicitari AgentSeby ca ai rezolvat problema. deabia astept sa-mi bag si eu mainile prin motor si am sa incep cu clapeta. am mai curatat-o o data cand aveam 166kkm(acum 198k) dar nu am insistat prea mult findca eram enervat ca nu puteam sa demontez corpul clapetei de tot sa o curat mai bine. oricum avea multa mazga. ce nu am inteles prea bine, eu credeam ca iak-ul deschide aerul pentru relanti printr-un canal separat care baypasseaza clapeta ,asta pentru ca l-am vazut amplasat pe lateralul clapetei sau poate iak actioneaza direct asupra clapetei?
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
probleme sunt multe date de clapeta aia nenorocita..sunt patit si va sfatuiesc sa faceti curatarea aia foarte temeinica..nu numai dand jos capacul de admisia de aer..se da jos cu totul si se curata cu solutie speciala si muuuult aer comprimat! ceea ce faceti cu wd40 si altele e mai nimica..eu dupa foarte multe probleme la un z14xe am ajuns sa fac preventiv anual o curatare la clapeta de acceleratie!
ar mai fi multe de spus..acuma vreo 2 ani eram disperat....exista cateva topicuri vechi pe aceasta tema..
bafta!
  • selberg

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat bujiile si modulul de pe bujii so sa rezolvat treaba merge brici masina.va rog spuneti-mi si mie unde se afla clapeta asta de acceleratie ca as curatao si eu.daca se poate as vrea niste poze ca exemplu
  • andras212

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
ca sa gasesti clapeta urmareste traseul de aer de la filtrul aer pana la motor, trebuie sa fie inainte de motor.
  • aalew

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare. Deci masina opel astra F 94 motor 1.6 X16SZ. Acum 2 saptamani au aparut simpomele se incalzea motorul la 102gr si cand puneam frana murea motorul. Oki o duc in service unde i-am facut o revizie completa curea distributie pompa apa rola, curea alternator, semeringuri supape, evacuare, admisie, termostat, bulb apa curatare IAC, curatare injector, filtru aer ... deci cam tot ce a trebuit schimbat. O iau din service alaltaieri vin acasa fericit cu masina noua si ce sa vezi pun frana viteza mica 30km/h moare motorul .... toti dracii m-au apucat. Ieri ma duc la service din nou le zic problema se dau iei de acolo cu masina nimic merge ok, pune pe tester nici o eroare. Vin fericit aseara ca masina ii OKI si surpriza din nou la semafor pun frana moare motorul. Azi cand ma duc la service dimineata s-a aprins check engine oki macar atat ma gandeam ca il pune pe tester si vede ce eroare are. IAC motorasul pas cu pas blocat il ia jos il curata din nou, pune la loc nici o eroare. Plec acasa fericit in sfarsit ca ii facuta masina si din nou la semafor mi-a murit motorul. Acuma vin cu o intrebare ca is disperat sa schimb si IAC el sa fie de vina pentru problema asta. Am cheltuit o gramada de bani pe piese si vreau sa o vad o data facuta. Multumesc.
  • selberg

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2008

  • Mesaj Privat
spre dezamagirea mea astazi s-a oprit iar motorul.eram intra 5-a p la 130 km\h cand pur si simplu a inceput sa se innece motorul si sa ma scuture.intre timp am fost nevoit sa-i dai a-4a ca a aparut un tir in fata si cand am apasat ambreajul sa oprit.am crezut ca innebunesc.am sunat la reprezentanta si mi sa spus ca daca nu e de vina modulul inseamna ca este calculatorul care ma costa vreo 3500 de ron.acuma intrebarea este il schimb da daca nu ii el de vina?ca la tester nu imi da nici o eroare si cei de la reprezentanta nu imi garanteaza ca ii calculatorul,ii doar o opinie din partea lor.CE sa fac?! Mad
  • aalew

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca am rezolvat problema cu oprirea motorului in mers. Am fost la service unde s-a schimbat IAC (motorasul pas cu pas). Lucrul acesta a fost ieri, dupa schimbarea IAC-ului m-am plimbat vreo 40 de km si am incercat toate operatiuniile cand imi murea motorul inainte adica frana de motor, frana de motor+frana de picior si acum merge super.
  • stefan953

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2008

  • Mesaj Privat
O valva EGR noua ma costa 470 Ron -10% reducere dar incep sa banuiesc ca nu e aia ca nu are logica.

Vreau si eu un egr asa ieftin, numai ca nu oricefel de egr ci de ala vacumatic adica de asta
http://images.google.ro/img...6hl%3Dro%26sa%3DG
  • AgentSeby

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2009

  • Mesaj Privat
pretul pe care l-am afisat este din timisoara la magazinul Ciclop
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR