Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Salutare la tota lumea,
In primul rand ma bucur ca a aparut si la noi un site pt opelisti.
Iata problema mea:
Am un astra caravan 17dti din 2000. La un moment dat am avut o problema cu alternatorul,se paradise releul regulator.A fost "carpit" cu un releu de cielo si a tinut cam 1 an jumate.Problema se manifesta in variatii ale intensitatii lcd-urilor de la afisaje si a farurilor.Aveam variatie si in relanti.
Acum problema a reaparut .Tensiune pe baterie variaza usor cu aprox 0.2v.A mai avut careva aceasta problema?Cum s-a rezolvat?
Piesa respectiva (diode+carbune+releu) aprox 370 euro la Erebus! Evil or Very Mad
Ceva variante mai ieftine ,aveti idee...
Multam.
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
incearca pe la baieti la service-uri sau peste tot unde sunt parcuri auto + service-uri...

cel de la cielo de ce s-a paradit ?
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
incearca la autokarma pe lacul tei. in general au preturi mai mici si sint (erau) orientati pe opel. eventual magazinele de pe lizeanu. am gasit acolo stopuri de vectra a cu 1.050.000 lei (1 mil, ce mai - am intrebat de 3 ori sa fiu sigur ca imi spune pretul corect).

releul, diodele si restul pieselor de la alternator trebuie sa fie _foarte_ bine fixate. la mine se misca putin releul, au aparut ceva scintei, arc electric si s-a ars. trebuie sa fii de fata si sa te asiguri ca ti-l monteaza corect. cu relee second-hand de la 'baieti' risti sa ai surprize si mai mari, tot pe banii tai. asta nu e o piesa sa o iei sh.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu spuneam ca sh, chiar noi Cool
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
G-power a scris:Salutare la tota lumea,
In primul rand ma bucur ca a aparut si la noi un site pt opelisti.
Iata problema mea:
Am un astra caravan 17dti din 2000. La un moment dat am avut o problema cu alternatorul,se paradise releul regulator.A fost "carpit" cu un releu de cielo si a tinut cam 1 an jumate.Problema se manifesta in variatii ale intensitatii lcd-urilor de la afisaje si a farurilor.Aveam variatie si in relanti.
Acum problema a reaparut .Tensiune pe baterie variaza usor cu aprox 0.2v.A mai avut careva aceasta problema?Cum s-a rezolvat?
Piesa respectiva (diode+carbune+releu) aprox 370 euro la Erebus! Evil or Very Mad
Ceva variante mai ieftine ,aveti idee...
Multam.



Am avut si eu aceeasi problema la un opel corsa din 2000. Imi varia intensitatea luminoasa la casetofon, computer de bord si chiar varia turatia la motor. Era ciudata treaba! I-am sunat pe aia de la erebus si mi-au spus ca sa fie siguri trebuie sa-mi schimbe releul si diodele (diodele fiind ~100eur). Mi-am schimbat pina la urma cu un prieten releul de incarcare (~1500000 lei) si deocamdata totul e ok. Cred totusi ca alternatoarele astea au o buba cu releul de incarcare- nu e calculat cum trebuie pt. puterea alternatorului.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
in tis spune ceva de foarte multe alternatoare returnate in garantie la opel. eu nu am mai avut probleme de cind mi-a fixat un electrician auto releul foarte bine pe carcasa alternatorului, dar asta a fost abia la al 3-lea releu.
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Sezran a scris:in tis spune ceva de foarte multe alternatoare returnate in garantie la opel. eu nu am mai avut probleme de cind mi-a fixat un electrician auto releul foarte bine pe carcasa alternatorului, dar asta a fost abia la al 3-lea releu.


la mine e bagat in alternator si mai bine decat l-au fixat ei nu se poate fixa
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
si la mine e tot ininterior, dar se misca putin un contact
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
chiciuc a scris:incearca pe la baieti la service-uri sau peste tot unde sunt parcuri auto + service-uri...

cel de la cielo de ce s-a paradit ?



Am fost si am vazut la Erebus piesa in cauza.Ea contine didele,releul,carbunii si sunt toate lipite pe piesa asta circulara din plastic.
E Hitachi si ustura de scumpa ce e.

Cum au carpit-o prima data baietii la care aveam garantie (second hand cu garantie 1 an):
Au scos in exteriorul alternatorului firele la care au montat un releu regulator ,cred ca e de cielo.Au prins releul de alternator +mastic pe el.A mers brici 1 an jumate si acum a inceput sa faca iar la fel.
Am vazut ca se gasesc separat de cumparat relee regulatoare,dar unde anume se monteaza in alternator,pt ca cel original este imbracat in plastic si are si un radiator si e lipit pe piesa din interiorul alternatorului , nu in exterior?
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Cum adica sunt lipite toate (diode+carbuni+releu)? Din cate stiu eu la orice alternator fiecare din ele sunt piese separate. Releul era prins cu niste surubele in interior. Si eu am tot alternatorul de Hitachi. La tine e ca si la mine ala cu pompa de vacum pe el? In principiu se poate adapta orica releu regulator. Trebuie numai sa ai putine cunostinte de electricitate.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Referitor la discutia despre Alternator:problema se pune in felul urmator:generatorul de curent continuu (reprezentat din Rotor si Stator)genereaza curent(foarte rar se strica) apoi redresorul format din cele 6 diode (crapa daca ia multa apa) si apoi regulatorul care difera de la un model la altul 14V 14,5V etc.asta se duce daca sunt scurturi pe instalatie sau legaturi proaste.Si inca ceva.la aceste masini dupa un timp imbatrineste instalatia si nu mai face fata(ar trebui practic sa cositoresti toti papucii pentru ca oxideaza)Variatiile de intensitate apar datorita regulatorului care nu mai funtioneaza corect.Daca la service zice ca a schimbat si diodele este vrajeala ca sa-ti ia banii.
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nu am vazut suruburi de prindere pt releu.Este in interiorul alternatorului pe o piesa de forma circulara din plastic (ca un covrig) ,in mijlocul ei sunt carbunii iar pe margine este lipit releul si are un radiator maricel pe el.
La reprezentanta schimba toata piesa (carbuni+diode +releu)
Alternatorul este cel cu pompa de vacum pe el.(masina are si aer cond)
Aveti idee ce cod are piesa respectiva.
Multam de ajutor!
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
iulius a scris:Referitor la discutia despre Alternator:problema se pune in felul urmator:generatorul de curent continuu (reprezentat din Rotor si Stator)genereaza curent(foarte rar se strica) apoi redresorul format din cele 6 diode (crapa daca ia multa apa) si apoi regulatorul care difera de la un model la altul 14V 14,5V etc.asta se duce daca sunt scurturi pe instalatie sau legaturi proaste.Si inca ceva.la aceste masini dupa un timp imbatrineste instalatia si nu mai face fata(ar trebui practic sa cositoresti toti papucii pentru ca oxideaza)Variatiile de intensitate apar datorita regulatorului care nu mai funtioneaza corect.Daca la service zice ca a schimbat si diodele este vrajeala ca sa-ti ia banii.


iulius daca nu stiai, alternatorul(chiar numele spune asta) scoate curent alternativ trifazat. Daca era continuu nu mai avea nevoie sa fie redresat cu puntea de diode
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
  • killer666

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am schimbat eu de curand niste piese la alternator ca imi murise de tot, releu + punte diode=2.2mil + montaju care la masina mea a costat ceva mai mult pt ca trebuie sa demontezi tot motoru ca sa ajungi la alternator(am un v6 2500)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR