Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o problema si e suparatoare . dimineata cand pornesc masina, acul de la motorina daca atunci cand ii pun contactul se duce la jumate(depinde de cat am combustibil) Smile cand dau la automat cade treptat in jos, si dupa ce porneste se ridica iara. de la ce sa fie?
1 baterie slaba
2 rotorul de la elecromotor foarte uzat

mentionez ca atunci cand se incalezeste motorul la 80 de grade nu mai face. porneste normal
Skip ads

  • mocanuradu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La mine facea asa din cauza bateriei care aproape era pe duca + cd playerul se intrerupea in momentul in care dadeam la automat, dar cel mai enervant era pornirea greoaie uneori chiar si cu motorul cald.
Si parca am citit tot pe aici pe undeva ca bateria e cauza
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am impresia ca si la mn e la fel. eu nu mai am nici protectia pt baterie . si cred ca pe frigurile astea ingheata
  • DORU_DORU

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
la mine relantiul cand o scot din viteza si mi scade de la 2 3 mii la relanti acul de la turometru nu cade normal, ci sacadat, ca si cum ar fi secundarul unui ceas
ce sa fie?
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
asa facea si la mn. era de la calculatorul de injectie. mi se oprea motorul in mers. si am fost la un coleg de pe forum si lam reconditionat si acu nu mai am probleme parca merge si mai bn motorul mai rotund sa spun asa
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Uneori este normal ca la pornire anumiti consumatori sa fie intrerupti din functionare,nu vad o problema asa de mare,daca in rest itzi indica bine, mai loate fi problema plutirorului...
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nu am aceeasi problema cu cel care a pornit topicul dar tot cu un ceas ma bat si eu ...
cel de la temperatura apa... sta tot timpul pe rosu (primul rosu) ... am crezut ca e ceasul de vina sau termostatul ... pana am vazut ca functioneaza de fapt... pe 7feb. cand a fost protestul cu taxa auto ... cat am mers in coloana (tr.1 sau 2) a ajuns acul aproape de 90grade... deci functioneaza...
de la ce-ar putea fi problema atunci ?chiar si dupa un drum mai lung acul abia se misca putin ...
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cipiotul a scris:nu am aceeasi problema cu cel care a pornit topicul dar tot cu un ceas ma bat si eu ...
cel de la temperatura apa... sta tot timpul pe rosu (primul rosu) ... am crezut ca e ceasul de vina sau termostatul ... pana am vazut ca functioneaza de fapt... pe 7feb. cand a fost protestul cu taxa auto ... cat am mers in coloana (tr.1 sau 2) a ajuns acul aproape de 90grade... deci functioneaza...
de la ce-ar putea fi problema atunci ?chiar si dupa un drum mai lung acul abia se misca putin ...


Nu inteleg exact,ori functioneaza,ori nu, daca nu se ridica prea mult,acum iarna,ai racirea buna sau nu turezi prea mult masina, printre probleme senzorul,termostatul, ceasul, dar daca zici ca ulrimile doua nu sint defecte,atunci senzorul e de vina, verifica....uneori functioneaza alteori nu, sfatul meu este sa verifici acum cat este rece afara,daca vine caldura si ai alte probleme,exista riscul sa-ti fiarba motorul si sa se caleze...
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
pai de obicei ceasul sta in zona rosie (ca si cum n-ar fi contactul pus) ... credeam ca e ceasul defect... pana am vazut ca stie sa se ridice si mai mult ... aproape de 90 grade...
de-asta am intrebat ce-ar putea fi defect ...
la diagnoza computerizata n-ar fi trebuit sa apara vreo eroare ceva daca ar fi fost senzorul defect ?
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu exact,daca ar fi trebuit sa vezi asta la diagnoza,acolo iti da erori ale calculatorului,acele fiind doar un senzor mecanic din cate stiu eu,care transmite informatia la ceas sau probabil si un led ceva...
  • rolandg800

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 c 16 SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salutare tuturor....am si eu o problema cu ceasul care indica viteza....incepand cu 40-50 km\h are un rontait-tacanit.....sa fie oare de la faptul ca am unblat la ceasuri si m-am cam chinuit sa pun la loc cablul de kilometraj ? ce se poate intampla daca mai merg cu el asa ?
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca mergi asa cu masina se poate rupe cablul de la Km si/sau distrugerea mecanismului ceasului de km.
Solutia ar putea fi ungerea cablului de km, cu ajutorul unei seringi bagi ulei sau WD40 intre inima si mantaua cablului de km pina nu mai primeste.
Succes !
  • agu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2006

  • Mesaj Privat
madboy a scris:am si eu o problema si e suparatoare . dimineata cand pornesc masina, acul de la motorina daca atunci cand ii pun contactul se duce la jumate(depinde de cat am combustibil) Smile cand dau la automat cade treptat in jos, si dupa ce porneste se ridica iara. de la ce sa fie?
1 baterie slaba
2 rotorul de la elecromotor foarte uzat

mentionez ca atunci cand se incalezeste motorul la 80 de grade nu mai face. porneste normal


Aceeasi problema am avut-o si eu , chiar mai grava . Mie imi cadeau toate ceasurile la pornire , vibrau un pic dupa care isi reveneau .
Solutia ? Schimba-ti bateria !
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am fost azi la sediu unde are garantie bateria.
alternatorul incarca 14.01V / 14.08V. bateria are densitate . dar face asa cand o pornesc dimineata acul de la motorina cade. sau cateodata in mes imi cad toate si turometru si vitezometrul si apa si motorina ca si cum nu ar avea curant. sa fie de la mufa din spatele ceasurilor? (chiar azi mia facut o faza de asta au ramasa bolcate in mers turometrul era la relatiu si acul de la km la 20 de km/h . dar mi sa parut ciudat ca nu mai era aprins unde imi arat km parcursi apoi sia revenit dintr-o data. ce sa fie? sa fie rotorul de la electomotor? sa fie intrerupt sau in scurt sau sa fie din cauza ca am colectori tociti si sau subtiat? dar nu imi explic dc imi cad acele in mers . astept pareri
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat azi si bateria si degeaba. tot asa face. de la ce sa fie? un contact imperfect in mufa ceasurilor?
  • RemusCJ

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Probabil nu mai face contact in timpul mersului de la vibratii, dar dimineata nu imi dau seama de ce face asa, doar daca nu s-au oxidat contactele. Daca desfaci bordul vezi daca poti repozitiona mufa aia cu cativa mm inspre tine.
Ar mai putea fi mufa dinspre motor sa nu faca contact, nu doar cea de la bord, si cum am mai vazut un subiect pe undeva vezi sa nu ai motorina in mufa de la ECU.
  • alex_shadow

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 x 16 szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2009

  • Mesaj Privat
eu am problema asta doar la benzina ,dupa ce alimentez pornesc motorul arata 1/2 dupa cativa km se aprinde becul de benzina, dc opresc si pornesc motorul imi arat iar 1/2 si o iau de la capat stiti cumva de la ce ar putea fi?
dc merg cu masina mai turata in 200 m se aprinde becul. plutitor sau ceas care e de vina?
  • nedy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut,am si eu o problema la o vectra c din 2002 disel,dimineata cand pornesc masina imi cade acul de la turometrul si de la kilometraj si isi revine imediat face asa de vre-o 3-4 ori si dupa acea se stinge si cd-playerul iar acele nu isi mai revin doar daca opresc si repornesc motorul mentionez ca motorul nu se oreste in tot acest timp.traba asta o face numai dimineata la rece iar dupa vre-o 20 de minute de mers isi revine astept o parere ms
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR