- sorin666
- OP
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- OP
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- vion
- **
- 110 mesaje
- din 29 Dec 2004
- Mangalia
vion
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mangalia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2004
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:1 Senzor de debit
2 Sonda Lambda
2 Sonda Lambda
Vezi Corneliu Panai are aceeasi simptome cu relantiul neregulat!
Da un search sa vezi cam ce a schimbat el!
Pe la manual una dintre cauzele relantiului instabil poate fi si aerul fals!
Verifica intai asta inainte sa te apuci sa umbli la senzori!
Poate ajuta!
Victor IOn
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Cel mai probabil este supapa IAC. Daca ai chef s-o masori, tb. sa dea intre 8-12 ohmi intre terminale (oricum la valori asa mici ale rezistentei iti trebuie un aparat performant ca sa nu dea erori aproape cat valoarea de masurat), dar cauza poate sa fie si legata de contactele oxidate. 700rot/min e cam putin, in Autodata zice 730-960. Daca vrei sa masori si sonda lambda vezi ca tb. sa fluctueze la relanti intre 0,6 si 4,9V dar si acolo poate fi o problema de contacte imperfecte. Insist asupra contactelor imperfecte pt. ca tu folosesti masina intr-un mediu mult mai "friendly" ca noi si de aceea e mai putin probabila o defectiune propriu-zisa.
- rapiduletul
- **
- 141 mesaje
- din 12 Jun 2005
- Vectra 2000
- Alta tara
rapiduletul
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2005
- Mesaj Privat
- vion
- **
- 110 mesaje
- din 29 Dec 2004
- Mangalia
vion
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mangalia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- OP
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
ia baga tu un spray de curatat carburatoare si curata clapeta de acceleratie (scoti tubul de aer dai drumul la motor si pulverizezi direct pe clapeta )accelerezi de citeva ori .apoi opresti motorul si cureti cu un spray contact (electric) cuplele de la motorasul din stinga, cum te uiti la motor.
nu cred ca este sonda dar daca este vinovata te-ai scos daca ai X20 XEV este intre 6.5-10 mil lei.(are 4 fire )
nu cred ca este sonda dar daca este vinovata te-ai scos daca ai X20 XEV este intre 6.5-10 mil lei.(are 4 fire )
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
iulius a scris:ia baga tu un spray de curatat carburatoare si curata clapeta de acceleratie (scoti tubul de aer dai drumul la motor si pulverizezi direct pe clapeta )accelerezi de citeva ori .apoi opresti motorul si cureti cu un spray contact (electric) cuplele de la motorasul din stinga, cum te uiti la motor.
nu cred ca este sonda dar daca este vinovata te-ai scos daca ai X20 XEV este intre 6.5-10 mil lei.(are 4 fire )
nu cred ca este sonda dar daca este vinovata te-ai scos daca ai X20 XEV este intre 6.5-10 mil lei.(are 4 fire )
Tind sa cred ca in Fr. nu se gasesc sonde lambda atat de scumpe
- sorin666
- OP
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
145E pe net... mersi de sfaturi, am "diluantul" in masina, dar nu am timp...
In alta ordine de idei si in urma lecturii asidue a forumurilor "in limbi pe cale de disparitie" cred ca o sa suspend sau o sa reduc drastic recircularea gazelor umplute cu rahat regulate prin EGR, operatia pare simpla in cazul actionarii pneumatice, asa cum pare la mine...
Cine isi mai aduce aminte de piesa aia din aluminiu gaurita din furtunasul care intra in carburatorul de Dacie ? Asta, evident, dupa o curatare serioasa...
In alta ordine de idei si in urma lecturii asidue a forumurilor "in limbi pe cale de disparitie" cred ca o sa suspend sau o sa reduc drastic recircularea gazelor umplute cu rahat regulate prin EGR, operatia pare simpla in cazul actionarii pneumatice, asa cum pare la mine...
Cine isi mai aduce aminte de piesa aia din aluminiu gaurita din furtunasul care intra in carburatorul de Dacie ? Asta, evident, dupa o curatare serioasa...
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- OP
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Cred ca nu, in cazul general, si SIGUR nu, in cazul eliminarii catalizatorului (deci, daca nu mai e nimic de "infundat")... De aceea m-am gandit la o solutie de compromis, in plus de instalarea unui recuperator de ulei, (vezi linkul pe care l-al dat pentru Opel Vectra). Oricum cele doua soluti se pot incerca fara risc, altul decat a taia degeaba un metru de furtun...
Problema mi se pare insa mai spinoasa in cazul unui motor cu doua sonde lambda dar... inca nu imi bat capul, ca nu doresc sa schimb masina...
In schimb ma roade o intrebare... DE CE fenomenul apare NUMAI CU MOTORUL CALD
Problema mi se pare insa mai spinoasa in cazul unui motor cu doua sonde lambda dar... inca nu imi bat capul, ca nu doresc sa schimb masina...
In schimb ma roade o intrebare... DE CE fenomenul apare NUMAI CU MOTORUL CALD
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
dupa cum singur spui la rece masina nu coboara la turatiile problema , lucreaza sub soc automat deci cred ca ai mizerii depuse pe clapeta (pe axul ei)sau motorasul face fente pe la cuplele electrice.
mai poate fii o bujie sau ceva pe acolo.
si la mine o lua razna pina pe la 1500 de ture din cind in cind mergea tremurat la relantiu dar de cind am curatat zilele trecute cu spray merge unsa pe la 850 de ture.
mai poate fii o bujie sau ceva pe acolo.
si la mine o lua razna pina pe la 1500 de ture din cind in cind mergea tremurat la relantiu dar de cind am curatat zilele trecute cu spray merge unsa pe la 850 de ture.
- sorin666
- OP
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Problema s-a rezolvat ieri in fata casei, am desfacut si desfundat totul cu spray de curatat... franele (similar cu cel de curatat carburatorul, doar mai eficient si mai... ieftin... ) ma gandesc serios sa elimin rahatul asta de circuit de recicalire a gazelor uleoiase din motor (o aberatie tehnica, dupa mine, exceptand gradul de poluare care nu prea ma intereseaza...)
Poze si detalii, dupa executie... Materiale necesare... o placuta de tabla de alu de 1 mm grosime si 10x10 cm si un dup de pluta/plastic... Timpu de lucru... 1/2 ora, reversibilitate totala a modificarii...
Poze si detalii, dupa executie... Materiale necesare... o placuta de tabla de alu de 1 mm grosime si 10x10 cm si un dup de pluta/plastic... Timpu de lucru... 1/2 ora, reversibilitate totala a modificarii...
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat