Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • rmb
  • OP
  • 17 mesaje
  • din 24 Jan 2006
  • Astra 2001 Y17DT
  • Timisoara
  • rmb

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Masina: Opel Astra G 2001 1.7 DTI Isuzu

1. Palpaie farurile si afisajul la relanti si in mers
2. Ulei in lichidul de racire
3. 2 din cele 4 injectoare murdare de motorina, motorina prezenta si pe motor in lateral
4. In treapta a 2-a de viteza accelereaza foarte greu, e nevoie de 4-5 secunde sa ajunga la 2000 de ture, moment in care intra turbina si pleaca ca din pushca.
5. La 2.500 de ture face ca un avion ... Very Happy
6. Cind pornesc mashina dimineatza sau dupa o pauza de citeva ore si motorul este rece merge impecabil, are putere
7. Citeodata intra greu in treptele 1 si 2 de viteza
8. Servodirectia merge mult mai bine cind este rece motorul, cind se incalzeste merge mai greu
9. Cind sunt cu ambreiajul apasat in treapta a 3-a si apas frana in loc sa incetineasca o ia mai repede. Stiu ca suna aiurea dar se intimpla de citeva ori pe zi ...

Am nevoie de ceva idei/pareri inainte sa o duc la service ca sa nu ma fraiereasca.

Multumesc
Skip ads

  • seth

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cum te-ai pricopsit cu masina asta?
1. Alternator sau regulator. Sau curea de alternator sau baterie sau si.
2.Cel mai optimist garnitura de chiulasa sau MULT mai rau
3.Garnituri probabil
4.Daca o sa mai dai talpa sub 2000 ture o sa ai surpriza sa ramai fara turbina intr-o "buna" zi. Asta e normal. E primul tau diesel?
5.Daca e rece da. Daca nu atunci pompa de injectie trebuie verificata.
6.Nu stiu. Pot fi multe, trebuie pusa pe tester si verificata si compresia
7.Cateodata. In special cand e frig afara si masina e rece. La Golf4 nu intra deloc tot cateodata dar si vara deci e "normal"
8.Probabil e legat de punctul 6. Poate fi o supapa, poate fi altceva, tester.
9.Haios. S-ar putea totusi sa fie o supapa, cea de la servo care vine de la motor. Sau nu.
Si totusi cum te-ai pricopsit cu ea?
  • rmb
  • OP
  • 17 mesaje
  • din 24 Jan 2006
  • Astra 2001 Y17DT
  • Timisoara
  • rmb

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Mersi de ajutor.

Cum m-am procopsit ... am primit-o, si cadoul nu se cauta sub capota Very Happy

Masina, la folosirea zilnica prin oras merge ok dar sunt aceste probleme care in momentul de fatza sunt doar deranjante dar pot deveni grave. Stim amandoi cit costa o turbina ....
In prima faza voi schimba bateria ca are 5 ani si cred ca nu se mai incarca cum trebuie. Daca persista problemele electrice trec si la alternator.

Si da, e primul meu diesel Smile
  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Seth ??????? 4.Daca o sa mai dai talpa sub 2000 ture o sa ai surpriza sa ramai fara turbina intr-o "buna" zi. Asta e normal. E primul tau diesel? - ce vrei sa spui cu chestia asta...ca eu n-am inteles nimic..
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
nu se apasa brusc acceleratia la turatii joase. de fapt la nici o turatie nu-i bine sa calci brusc acceleratia. e de preferat s-o calci treptat. pleaca mult mai bine si nici nu dauneaza.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
De unde ati scos-o pe-asta cu acceleratia ? Calci acceleratia cat vrei la orice turatie si ECU stabileste ce amestec sa bage in cilindrii, ca nu mai e pe cablu cu carburator primitiv ca la benzine sa se innece cand calci prea brusc.
Ce anume considerati ca dauneaza ?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
chestia cu acceleratia brusca la turatii joase: mi-au confirmat cativa mecanici ca dauneaza turbinei - nu stiu de ce.
si apoi logic: acceleratie brusca=> scart la cauciucuri( implicit uzura) fortat planetare, disc, placa presiune si tot ce se mai angreneaza pe acolo.

zic bine...?
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Acuma care-i bucuria vieti noastre?
Nu trebuie tinuta-n pat si puf masina?
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:chestia cu acceleratia brusca la turatii joase: mi-au confirmat cativa mecanici ca dauneaza turbinei - nu stiu de ce.
si apoi logic: acceleratie brusca=> scart la cauciucuri( implicit uzura) fortat planetare, disc, placa presiune si tot ce se mai angreneaza pe acolo.

zic bine...?


Care scart omule daca eu de ex. merg cu treapta a 2-a sau mai mare sub 2000 de ture si apas brusc acceleratia? oi fi obisnuit tu numai cu Corvette, Camaro, Viper si alti monstrii cu >500Nm cuplu dar sincer la ce avem noi nu se pune problema...aaa, daca spuneai sa nu mergi subturat cu o masina turbo, intr-adevar, asta poate fi o problema pt. ca ungerea e deficitara si turbina se poate gripa in timp. De fapt problema sta cam asa: nu tb. circulat cu schimbari de viteza care sa induca turbinei un comportament de genul pornire scurta-oprire-pornit scurt etc.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:
Daniel a scris:chestia cu acceleratia brusca la turatii joase: mi-au confirmat cativa mecanici ca dauneaza turbinei - nu stiu de ce.
si apoi logic: acceleratie brusca=> scart la cauciucuri( implicit uzura) fortat planetare, disc, placa presiune si tot ce se mai angreneaza pe acolo.

zic bine...?


Care scart omule daca eu de ex. merg cu treapta a 2-a sau mai mare sub 2000 de ture si apas brusc acceleratia? oi fi obisnuit tu numai cu Corvette, Camaro, Viper si alti monstrii cu >500Nm cuplu dar sincer la ce avem noi nu se pune problema...aaa, daca spuneai sa nu mergi subturat cu o masina turbo, intr-adevar, asta poate fi o problema pt. ca ungerea e deficitara si turbina se poate gripa in timp. De fapt problema sta cam asa: nu tb. circulat cu schimbari de viteza care sa induca turbinei un comportament de genul pornire scurta-oprire-pornit scurt etc.



la turatii sub 2000 era valabila treaba cu ce mi-au zis mecanicii - dauneaza la turbina.
si la peste 2000, 2200, masina mea de serviciu da scart ( chiar daca are 1.4). e usoara pe fata si pierde aderenta foarte usor.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:
Daniel a scris:chestia cu acceleratia brusca la turatii joase: mi-au confirmat cativa mecanici ca dauneaza turbinei - nu stiu de ce.
si apoi logic: acceleratie brusca=> scart la cauciucuri( implicit uzura) fortat planetare, disc, placa presiune si tot ce se mai angreneaza pe acolo.

zic bine...?


Care scart omule daca eu de ex. merg cu treapta a 2-a sau mai mare sub 2000 de ture si apas brusc acceleratia? oi fi obisnuit tu numai cu Corvette, Camaro, Viper si alti monstrii cu >500Nm cuplu dar sincer la ce avem noi nu se pune problema...aaa, daca spuneai sa nu mergi subturat cu o masina turbo, intr-adevar, asta poate fi o problema pt. ca ungerea e deficitara si turbina se poate gripa in timp. De fapt problema sta cam asa: nu tb. circulat cu schimbari de viteza care sa induca turbinei un comportament de genul pornire scurta-oprire-pornit scurt etc.



la turatii sub 2000 era valabila treaba cu ce mi-au zis mecanicii - dauneaza la turbina.
si la peste 2000, 2200, masina mea de serviciu da scart ( chiar daca are 1.4). e usoara pe fata si pierde aderenta foarte usor.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
[quote="Daniella turatii sub 2000 era valabila treaba cu ce mi-au zis mecanicii - dauneaza la turbina.
si la peste 2000, 2200, masina mea de serviciu da scart ( chiar daca are 1.4). e usoara pe fata si pierde aderenta foarte usor.[/quote]

In a 2-a da scart mergand cu 2000 si apasand brusc acceleratia? deci repet nu la schimbare 1-2, pur si simplu ruland in treapta a 2-a? cu motor de 1,4 pe carosabil uscat? o avea vreo 140CP si 200 Nm si nu m-am prins eu...sau are cauciucuri cu patine-hai sa fim seriosi...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
deja a devenit o "disputa" in doi. si omul chiar are probleme.

mai bine o lasam balta. tu esti "specialist" si nu are rost sa ne contrazicem.

PS: tu cand mergi cu masina, si ai chef de un start mai in forta, cum mergi...? bagi 1-a, accelerezi, bagi a doua stai la 2000 ( ma rog 2000 si ceva) de ture si apoi o calci brusc...? eu zi ca nu. era vorba de o plecare sportiva care, daca nu o abordezi cum trebuie dauneaza. adica sa accelerezi progresiv si nu toata pedala din prima. ( si da, in timpul mersului ma refeream la acea accelerare. daca mai ai chef de discutii contradictorii cu mine, bine s-o facem pe privat ca nu are rost sa plictisim pe altii. nu...?

:Smile))
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
1.90% releul regulator.Se face .
2.posibil radiatorul pt racirea uleiului sa fie fisurat. Uleiul este racit cu lichid de racire.
3 Garniturile de la injectoare o-ringurule.Poate sa traga si aer fals pe acolo.
  • rmb
  • OP
  • 17 mesaje
  • din 24 Jan 2006
  • Astra 2001 Y17DT
  • Timisoara
  • rmb

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Am schimbat bateria cu un Bosch Silver 75AH si nu mai palpaie nimic Smile

Am dus mashina la tester (Autoglobus Timisoara) si iata rezultatele:

Debitmetru aer obosit - costa 6.4 mil + 200 mii manopera
Turbo ineficient - 1,15 bar / 3500 rpm
Pierderi ulei motor garnituri motor - 400 mii bucata + 900 mii manopera
Ulei in apa (lichidul de racire) -> racitor ulei (posibil sa fie fisurat) - 4.2 mil + 1.8 mil manopera

Turbina e posibil sa nu functioneze bine din cauza unei valve / pompe de vacuum sau asa ceva, trebuie investigat.

A ..... si inca ceva ... imi scartzaie franele .... cit costa placutzele ?

Si inca ceva ... Smile am un proiector de ceatza ars si un stop de ceatza de asemenea, stinga fatza si dreapta spate, pot schimba eu becurile (cit costa si de care) sau trebuie sa o duc la un service pt asta.

Datzi-va si voi cu pararea ...

Multumesc
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Astra G are un singur stop de ceata - pe stanga, pe dreapta nu are deloc
  • alex_pescaru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Senator 1978 30H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Iaca un topic despre turatii, turbo si de ce dauneaza turbinei fenomenul de surge...
http://vwforum.vwforum.ro/i...hp?showtopic=7199
E de la concurenta, OK, Smile dar ce conteaza de unde vine informatia atata vreme cat ea ne ajuta sa intelegem fenomene si procese, corect? Wink
Si la urma urmei, turbinele VNT sunt cam la fel toate si majoritatea sunt Garret, fie ca sunt montate pe Opel sau VW.
  • rmb
  • OP
  • 17 mesaje
  • din 24 Jan 2006
  • Astra 2001 Y17DT
  • Timisoara
  • rmb

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Mikki: mersi de lamurirea cu stop-urile de ceatza, eram in stare sa ma apuc sa schimb becul.
Proiectoare totusi are 2 ca le-am vazut aprinse ... Smile
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@rmb
- debitmetrul poti sa-l schimbi si tu, e dupa filtrul de aer.
- inlocuirea garniturilor, poti sa mai astepti sa le faci cu o alta operatie;
- vezi ca am mai postat ceva legat de vacuum route (pt 20DTx-uri). Poate e aceeasi valva.
  • rmb
  • OP
  • 17 mesaje
  • din 24 Jan 2006
  • Astra 2001 Y17DT
  • Timisoara
  • rmb

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Ma gindeam ca pot sa schinb si eu debitmetru, oricum manopera e 200 de mii la ala, pretul debitmetrului e MARE ... 6.2 MIL. In weekend am sa incerc sa scot mufa afara sa vad cum trage fara el desi s-ar putea sa nu simt mare diferenta avind in vedere ca turbo-ul nu functioneaza cum trebuie...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR