Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • tofi25

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Caut de 2 zile pe foru, raspunsul la urmatoarea intrebare si nu il gasesc:
Daca vreau sa verific daca e defecta sonda lambda si scot mufa de la sonda si merg cu ea scoasa masina cum ar trebui sa se manifeste?
Daca sonda e defecta masina face aceleasi simptome ca si inainte sa scot mufa sau ar trebui sa mearga mai bine?
Skip ads

  • nitrouxm

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
la mine cu mufa de la sonda scoasa masina are ceva mai multa putere ( asta se explica ca ecu intra in faza de avarie si da mai multa benzina ) si dupa aproximativ 1 min se aprinde check engine . Dar ce probleme ai ca poate te ajutam cu vreun sfat Smile
  • tofi25

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pai masina cand pornesc merge excelent dar cand temperatura apei ajunge la prima linie merge parca infundat si nu mai are putere.Dupa ce se incalzeste motorul masina merge iar perfect.In plus bujiile au capul negru si din cate stiu eu asta e semn de amestec prea bogat.Cineva mi-a spus ca ar putea fi de la sonda lambda si de asta am vrut sa vad cum se manifesta fara
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
posibil sa fi rezolvat problema pana acum dar daca nu poate iti e util raspunsul meu
eu zic sa verifici senzorul de temp lichid de racire - din simtomele care spui ca le are ar putea fi acest senzor defect.
  • tofi25

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Inca nu am reusit sa rezolv problema deoarece nu am avut nici timp nici bani sa schimb sonda lambda
Senzorul de temperatura l-am schimbat pentru ca si eu am crezut ca el e de vina
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ok am inteles, la mine senzorul de temp a fost de vina si la fel cum spui si tu aveam bujiile negre-afumate, dadea in nas cand se incalzea motorul.
sonda lambda se poate verifica daca mai e in parametri- tre sagasesti pe cineva cu tester GM, probabil si altele performate pot sa iti arate graficul sondei lambda- are un grafic caracteristic, nu stiu cum pot sa il desenez aici ca sa iti faci o idee.
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
victorniculescu a scris:Ok am inteles, la mine senzorul de temp a fost de vina si la fel cum spui si tu aveam bujiile negre-afumate, dadea in nas cand se incalzea motorul.
sonda lambda se poate verifica daca mai e in parametri- tre sagasesti pe cineva cu tester GM, probabil si altele performate pot sa iti arate graficul sondei lambda- are un grafic caracteristic, nu stiu cum pot sa il desenez aici ca sa iti faci o idee.
Salut, deschid si eu aceasta discutie ca acum vrei 2 saptamani mi sa aprins motorasul galben si masina a incput sa mearga ca naiba si spun si ce probleme imi facea:
1.Cand o lasam la relanti mai ca murea motoru ba chiar uneori si murea
2.In mers la 2 mii si ceva de ture moare motoru brusc dau sa pornesc si nimica abia la a doua cheie o ia si acolo greu.
Ma duc o pun pe tester si imi spune meseriasiu k mai mult ca sigur sonda lamda e dusa, m-am interesat si este 350 de ron aceasta sonda. Imi puteti spune si mie dak chiar asta ar fi problema ca sa nu o cumpar degeaba, mentionez ca masina este un vectra b 96 x16xel. Multumesc anticipat Idea
  • nitrouxm

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
la un prieten tot cu un motor similar facea aproximativ aceleasi simptome si avea : un fir de masa rupt , i-am curatat supapa EGR si regulatorul de relanti care era plin de ulei ars si intarit . Cand vroia sa o porneasca pornea foarte greu numai cu pedala in podea. Dupa montarea pieselor curate motorul torcea ca motanul Smile . succes!
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
nitrouxm a scris:la un prieten tot cu un motor similar facea aproximativ aceleasi simptome si avea : un fir de masa rupt , i-am curatat supapa EGR si regulatorul de relanti care era plin de ulei ars si intarit . Cand vroia sa o porneasca pornea foarte greu numai cu pedala in podea. Dupa montarea pieselor curate motorul torcea ca motanul Smile . succes!
imi poti spune si unde este situat egr-ul la motorul din imagine adica la x16xel multumesc Arrow https://www.postimage.org/aV...a23d9778a47b9.jpg
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR