Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • CRINGASU_FLORIN

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1993 c20 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
am un opel calibra din 93 motor c20ne,lam cumparat acum 3 luni am schimbat toate consumabilele la el,chit de ambreiajnou,am facut 8600de km cu ea de la schimbul de ulei si mia papat cam 500 de ml pina acuma nu styu e normal chestia asta ?ar trebui sa segmentez motorul,motorul merge foarte bine la 116 cp parerea mea e ca trage foarte bine,aaaa si inca o chestie in momentul cind ridic capacul de la culbutor imi stropeste ulei din motor la cald,iar daca scot mufa de la debitmetru se opreste automat motorul la relanti
Skip ads

  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Din ce am citit pana acum , consumul de 500 ml ulei la 8600 km nu e mult, sunt topicuri in care masini mult mai noi consuma mult mai mult ulei. Depinde si ce ulei ai pus, de cati km are masina. Cred ca ar trebui sa pui 10w40. Iar daca scoti mufa de la debitmetru e perfect normal sa ti se opreasca motorul. La cea de-a treia chestiune nu stiu ce sa zic, la mine nu stropeste absolut deloc daca scot busonul la ulei la relanti.
  • cristi1947

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Timis
  • Masina: Ascona 1979 1.9N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
daca chiar vrei sa sti daca trebuie facuta segmentarea ii verifici la un service compresia pe fiecare cilindru. dupa simptomele care l-ai descris nu prea pare sa ai probleme cu motorul. cat timp merge lasa-l asa. consumul de ulei nu mi-se pare semnificativ.
  • omega y22dth

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
E un consum normal tinand cont ca sigur nu ai mers cu 90-100km/h.Cred ca i-ai dat sigur 140-160km/h.Nu trebuie segmentata la consumul asta de ulei.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
500 ml/8600 km e un consum infim la anii masinii.deci stai linistit.
intradevar consumul de ulei este influentat de stil de mers.
ulei eu folosesc 10w40 -castrol.
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
salut!pune castrol 10w60 la motorul asta si numai ai probleme.un motor f bun ,pana in seara asta cand am mers cu un passat care avea 260 in bord,recunosc ca mergea f bine si era condus de o domnisoara.in rest tot ce inseamna passat iam speriat pe bacau.
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
vezi daca arunca ulei pe la joja?
  • CRINGASU_FLORIN

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1993 c20 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
pai pina acum am pus castol 10w40 syntetic oil,mia mai zis cineva sa pun 10w60 ca e mai bun pt motoarele de turatie o sa incerc sa vedem
  • CRINGASU_FLORIN

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1993 c20 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
ulei la joja nu arunca deloc,doar cind scot busonul de pe capac stropeste probabil are presiune prea mare de jos de la pompa sau ce sa zc no st
  • CRINGASU_FLORIN

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1993 c20 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
a si inca o chestie nu styty cum e la opel marsalierul ca la mine la masina nu este nici un blocaj intre marsalier si viteza 1,intra foarte usor in marsalier fara sa trg de schimbator sau sa apas pe el. nu ar trebui sa fie ceva blocaj
  • CRINGASU_FLORIN

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1993 c20 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
care imi zici si mie cum se regleaza avansul la motoarele c20ne 2000 116 cpms ant
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
se regleaza automat de catre ecu.nu ai ce regla tu.
ce ai cu masina?are probleme?
  • CRINGASU_FLORIN

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1993 c20 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
imi porneste tare greu si de multe ori cind ii mai cald motorul si dau cheie porneste si se opreste inapoi,sau iarasi intrerupe cind dau la automat
am fo la un mecanic si mia zis ca e prea mare avansul si din cauza asta imi intrerupe cind dau la automat
  • CRINGASU_FLORIN

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1993 c20 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat fisele bujiile bateria e noua , capacul de delco,filtru aer fltru benzina si tot asa imi face dar numai cind are ea chef tyn sa precizez ca nu tot timpul face asa
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu mai posta consecutiv, ai buton modifica.
cauta alt mecanic.asta e la furat.

eu as curata clapeta de acceleratie si iac.cauta pe forum sa gasesti cum se face.
  • CRINGASU_FLORIN

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1993 c20 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
te rog sa imi zici cum se curata clapeta de acceleratie ca am cautat pe forum deam inebunit si tot nam gasit sau macar unde sa cautpls si scuze st mai nou pe forum
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
iac-ul e chestia aia de aluminiu in care intra 2 furtune.se da jos si se curata cu wd40, decarburol,gum cutter etc.

clapeta de acceleratie e chestia aia in care intra furtunul ala gros de la filtru de aer.se da jos(4 piulite cu cap de 10) si se curata si aia sa fie bec.ca sa o dai jos mai trebuie sa dai cateva furtune( 4 buc) si cablu de acceleratie.ai grija la montaj sa nu pui furtunele pe dos.2 sunt cu apa.

bafta.
  • CRINGASU_FLORIN

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1993 c20 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
chiar acum lam rezolvat lam dat jos lam curat era cam plin de impuritati pe acolo,cemi pare suspecte ca am gasit in furtunul de la filtru de aer un lichid asa negru uleios a picurat un pic din el ca lam curatat sipe ala sper sa nu fie ceva problema,.... ms mult pt toate informatyylecind treci pe la zalau dau o bere ms
  • CRINGASU_FLORIN

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1993 c20 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
iarasi am o mica problema sau o mai mare problema ,am probleme cu directie la calibra,numi joaca nici o bucsa de la roti ,am fost in service la verificat si miau zis ca e ok,am schimbat telescoape arcuri fata spate noi,dar nu stiu ce mama supararii are ca in momentu cind dau in gropi sau merg pe drum cu denivelari imi joaca volanul si se simt cam tare gropile in volan,miam echilibrat si gentiile.astia de la service miau zis ca daca nam nici un joc nicaieri la bucsi numai caseta de directie poate sa fie dar interesant ca numi pierde pe nicaieri gram de ulei nu stiu ce ar putea sa fie poate ma ajutaty voi ca deja numai styu ce sa cred va multumesc
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ia ve zi crucea ai de sub volan.acolo unde se imbina caseta cu axul volanului.verifica aia.
si verifica sa fie piulita care tine volanul stransa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR