Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
sal inca o data mai vin si eu cu o intrebare daca se poate?am deschis busonul de la motor pe acolo pe unde se pune ulei la un astra g motor y 20 dth si imi scotea cam mult fum mai bine zis gaza este normal?si daca nu cum o pot remedia sau macar ameliora.va multumesc si UN PASTE FERICIT tuturor
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
De obicei daca ies gaze pe la busonul de alimentare cu ulei, nu este un semn f bun. Asta denota ca ori semeringurile de supapa sunt duse ori segmentii care iti tin compresia. Tind sa inclin spre aceasta ultima varianta. In mod normal inainte de a lua o hotarare, este bine sa ii faci o inspectie amanuntita. Adica: uleiul poate fi vechi, sau prost calitativ si din aceasta cauza sa iti dea gaze acolo. Pentru aceasta este absolut necesar sa schimbi filtrul de ulei si uleiul.
Pe aceasta cale iti recomand uleiul pe care l-am folosit eu si de care sunt f multumit. Si anume Valvoline 10w40, highmillenage cu specificatia diesel. Ca fapt divers se inscrie in toate clasele specificate de constructor.
Pe ambalajul sau scrie ca este in principal recomandat motoareleor cu peste 100.000 km. La inlocuire cumpara si un filtru calitativ.
Daca vrei sa fi foarte conformist, inainte de a schimba uleiul cumpara si o solutie de curatat motorul ceva de genul SuperFlush5 min. Se pune in motor peste uleiul vechi si se tine la ralanti 5 minute apoi se goleste uleiul si s eefectueaza schimbul.
In alta ordine de ideei incearca sa il convingi pe cel care iti face schimbul sa lase sa se scurga bine tot uleiul vechi, undeva la 10 - 15 min si apoi sa il puna pe cel nou.
Apoi, dupa ce te-ai procopsit cu ulei si filtru nou vezi cum se comporta masina. Daca dupa ce motorul a ajuns din nou la temperatura normala de lucru si in momentul in care deschizi busonul de ulei mai da gaze, inseamna ca una din cauzele de mai sus sunt vinovate de acest comportament.
Daca a-si fi in locul tau,
A-si cauta pentru inceput un tratament de motor diesel, incearca produsele de la Xado ( chit de reparatie fara sa desfaci motorul), este vorba de un tub mititel cu o substanta care iti reface geometria pieselor in frecare- (cauta pe internet Xado si te lamuresti).
Iar abia dupa ce fac si acest tratament si daca intr-adevar nu se vade nici un fel de rezultat a-si lua hotararea de a desface motorul si a merge mai departe.
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut! Nu vreau sa intru in discutii cu nimeni dar acum depinde si cat de mult fum scoate pe la buson; altfel spus la mine cand este la 90 de grade daca scot busonul da un puf si in rest arunca stropi de ulei si asta cu semeringuri supape schimbate de curand(acum 1500km) si cu ulei valvoline 5w40.Motorul meu are 160000 km. Incearca sa scoti joja de ulei si daca ai impresia ca vrea sa o arunce afara inseamna ca este una di cauzele de mai sus pe care le-a enumerat mariano.Pentru diagnosticare fa untest de compresie si atunci se pot povesti mai multe... SarbaFeri!
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cum spune si Claudiu , un test de compresie este f relevant intr-adevar, dar este bine sa il faci cu ulei nousi motorul pregatit. Conteaza destul de mult consistenta uleiului atunci cand motorul ajunge in parametrii optimi de lucru. Laughing
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am avut si eu un y20dth ,tot asa scotea fum la 158.000 km cand am cumparat-o
la 10.000 exact 1l -1.2 litri complectam
la 329.700 cand am vandut-o ,scotea la fel fum, consuma exact uleiul pe care l-am specificat mai sus si JAR HALEA.
sfat: 1 schimba uleiul+ solutie de curatat motorul[recomand solutie liquyi-molly] 60-70 lei dar face toti money
2 lasal sa se scurga cel putin 20-30 min
3 filtru bun[hengst sau mann] recomand hengst 35-40 lei dar face toti money
4 pune-i ulei foarte bun calitativ[eu folosesc bmw5w30] schimb minim15.000
5 adauga-i OL VERLUST[liqui-molly]35-40 lei dar face toti money
sfatul de mai sus ti-l ofera un utilizator de peste 300.000[y20dth] cu modestie
actual 314.300 si ..........jar haleste
scuze , nu vreau sa fac reclama la nimic, am recomandat ceva super calitativ
si......jar haleste
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
parerea mea ca cel mai bine cum spuneau si baietii fai o diagnosticare a compresiei ,pune un ulei calitativ(5w40 sau 10 w40) ,schimba-i filtrele (mann) si intervalul de schimb(ulei-filtre) fa-l la inceput pe la 8000 km si nu cred ca vei avea probleme.2.0 dth-ca si motor este rezistent daca il intretii si ii dai tot ce are nevoie la timp.Si ca un sfat nu pune nici un fel de tratamente minune ca nu te ajuta cu absolut nimic.
  • omega y22dth

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Daca a inceput sa scoata fum pe la buson,pregatestete de o segmentare si schimb de simeringuri.O sa inceapa sa consume si ulei daca nu cumva consuma si nu ai observat.Urmatoarea faza va fi o pornire greoaie la cald.Vor vfi scapari de gazi in baie apoi pe epurator si va intra in admisie stropi si gase de ulei.Motorul va trage foarte bine dar va porni greu la cald.Pregateste-te.
  • Myster1

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
mai oameni buni, nu mai speriati asa omul. daca motorul este incins dupa un drum lung sau plimbari prin oras si o opresti si scoti busonul de la ulei este normal sa pufneasca putin doar se formeaza o oarece presiune. plus ca temperatura din motor e mult mai ridicata decat cea de afara. si eu am y20dth din 2001, are 215000km, nu completez un gram in 15000 km si la fel scoate, de fapt un abur, nu e fum, daca umbli la ulei imediat ce ai mers cu ea, si nu este nici o problema. asteapta sa se raceaca motorul, si vezi atunci daca mai scoate fum cand umbli la ulei.daca masina merge frumos si nu consuma ulei, nu are un mers neregulat nu vad de ce sa umbli la el. multi il desfac doar pt ca aud pe ici pe colo ca nu stiu ce poti sa intretii sau sa mai cureti pe la ea.
de fapt, masinile merg bine, doar ca unii le desfac sa vada de ce merge?!
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
multumesc mult pt toate raspusurile dar eu ma regasesc la cel de la omegay22dth imi consuma ulei cam un litru dupa 1000 si ceva de km si imi porneste greu la cald dar nu mereu.imi poate spune sau arata prin niste poze cum se da jos lantul de distributie?
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
c-am cit ar costa toata distractia asta cu schimbat de semeringuri si o segmentare?
imi poate spune cineva?
  • omega y22dth

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu incerca sa faci singur reparatiadaca nu ai cunostinte temeinice de mecanica.Cel mai bine e sa-ti repare motorul un mecanic serios.Te costa toata reparatia cu tot cu manopera(acasa nu la service)cam 1000lei
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Darvin ,parerea mea este sa nu te grabesti ,eu nu cred ca masina la km care ii ai are nevoie de segmentare ,schimba uleiul si fioltrele mai des pe la 8000km si apoi vezi daca e necesara segmentarea.Parerea mea
  • Myster1

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
eventual, ai putea folosi un ulei ceva mai vascoz 10w30
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
pai are vreo 240 mii km.cer si eu mai multe pareri ca m-am saturat de mecanici astia de la mine din oras parca as avea vre-un avion.dar la rece de ce merge intrerupt poate fi tot din cauza asta ca nu isi tine compresia?
  • Myster1

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
nu musai. poate sa fie si de la filtrul de motorina sau de la vreun injector
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La consumul asta de 1 l la 1000 km nu prea cred sa aiba motorul 240 k km, trebuie sa mai adaugi vreo 200000 ca sa ajungi la valoarea reala. Mai mult ca sigur nici intretinerea lui nu s-a facut corespunzator dealungul timpului, asa ca cu parere de rau pot sa-ti spun ca te asteapta o revizie capitala a motorului( segmenti, simeringuri supape, etc). Nu iti recomand sa bagi solutii minune in motor (cei care se pricep cat de cat stiu asta) ci, mai degraba cauta un ulei Mobil Clean 5000 - cu asta o sa iti cureti foarte bine motorul, iar dupa ce faci acest lucru baga-l in revizie si gata. Apoi fa-ti un obicei in a folosi ulei sintetic(de preferinta 5w40) si cu schimb la max 10000 km. Astfel te va tine mult si bine motorasul asta. Ii rog pe colegii care mai au sfaturi de genul : baga nu stiu ce solutie miraculoasa XXX sau YYY sa se abtina de la astfel de sfaturi deoarece nu fac bine membrilor acestui forum. Unii oameni pot intelege gresit astfel de indemnuri si astfel isi distrug motoarele.
Totodata ii rog pe cei care recomanda aceste solutii de refacere (cu teflon, cu ceramica, chituri si alte solutii minune) sa ne spuna cum garanteaza ei depunerea uniforma si numai acolo unde este uzura, a acestor solutii miraculoase, si nu si in canalele de ungere ale motorului, si atunci imi voi pune si eu in motor astfel de minuni. Pana atunci nu recomand la nimeni asa ceva.
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
iti multumesc foarte mult pt sfat,am zis de kilometri care-i am acum in bord masina am luat-o de afara adusa de cineva si cu asta cred ca spun totul ca asa este romanul nostru.dar ce ulei ma sfatuiti?mobil1 este bun?inca o data va multumesc
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
imi poate spune cineva un site cu piese pt opel online,dar sa gasesc si piese
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La motorul tau actual nu iti mai recomand Mobil 1 ci Mobil Clean. Uite aici despre ce e vorba: http://www.uleidemotor.com/...22&prod_id=25
Dupa ce iti faci motorul poti sa pui cu incredere uleiul asta : http://www.uleidemotor.com/...22&prod_id=32
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
multumesc foarte mult.si mai am o rugaminte daca esti dragut imi poti spune exact ce trebiue luat exact si daca este si o firma anume pt piese dar nu foarte piperata.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR