valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Cred ca am garnitura de chiuloasa ciupita.
Simptome:
- Antigelul dispare din vas
- Se face presiune pe conducte
- Condens (spuma) in exces pe capac culbutori.
- nivel crescut la ulei
Daca a mai schimbat cineva garnitura de chiuloasa la Z10XE as vrea sa-mi spuna si mie ce alte garnituri ar mai trebui schimbate.
Am citit nu mai stiu unde ca ar trebui schimbate si suruburile chiuloasei ... are cineva idee despre asa ceva ?
Multumesc !
Cred ca am garnitura de chiuloasa ciupita.
Simptome:
- Antigelul dispare din vas
- Se face presiune pe conducte
- Condens (spuma) in exces pe capac culbutori.
- nivel crescut la ulei
Daca a mai schimbat cineva garnitura de chiuloasa la Z10XE as vrea sa-mi spuna si mie ce alte garnituri ar mai trebui schimbate.
Am citit nu mai stiu unde ca ar trebui schimbate si suruburile chiuloasei ... are cineva idee despre asa ceva ?
Multumesc !
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
garnitura chiulasa + suruburi
garnitura capac distributie
simering vibrochen (merita de inlocuit daca tot desfaci atita)
garnitura pompa apa
garnitura termostat
garnitura baie ulei
citeva piulite de catalizator/evacuare, sunt speciale din alama cu miez de aluminiu !
garnitura mica EGR, mai bine o iei si pe cea mare, il dai jos si il cureti
surub vibrochen
Restul garniturilor se pot refolosi, vezi ca cea de la capac culbutori e de multe ori rascoapta.
Daca tot desfaci mai bine ai inlocui minimal distributia : 3 patine si intinzator. Ai mare grija ca trebuie data jos distributia, vezi cum faci sa blochezi vibrochen si came ca sa o poti pune inapoi in siguranta. Avind in vedere ca se da jos admisia mai bine o cureti, ai discutie la Corsa, citeste ca ai coduri piese la Agila Distributie ....
Cred ca nu am uitat nimic....
garnitura capac distributie
simering vibrochen (merita de inlocuit daca tot desfaci atita)
garnitura pompa apa
garnitura termostat
garnitura baie ulei
citeva piulite de catalizator/evacuare, sunt speciale din alama cu miez de aluminiu !
garnitura mica EGR, mai bine o iei si pe cea mare, il dai jos si il cureti
surub vibrochen
Restul garniturilor se pot refolosi, vezi ca cea de la capac culbutori e de multe ori rascoapta.
Daca tot desfaci mai bine ai inlocui minimal distributia : 3 patine si intinzator. Ai mare grija ca trebuie data jos distributia, vezi cum faci sa blochezi vibrochen si came ca sa o poti pune inapoi in siguranta. Avind in vedere ca se da jos admisia mai bine o cureti, ai discutie la Corsa, citeste ca ai coduri piese la Agila Distributie ....
Cred ca nu am uitat nimic....
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Cu blocarea vibrochen-ului si axelor e problema. am vorbit cu cineva din UK sa-mi cumpere un set de KM-uri dar nu stiu cand o sa se intample treaba asta. Mi-ar fi de mare ajutor. Am cautat pe net cote, dimensiuni sa le fac la strung, macar cel care blocheaza vibrochen dar nu am gasit nimik. Lantul de la distributie nu ar trebui schimbat si el ? masina are 100.000 Km si tacane cand e motorul cald.
Am instalat TIS si ca idee nu e foarte complicat de schimbat cu trusa de KM-uri. Practic nu ai ce sa gresesti.
Eu sunt din valcea si nu prea am incredere in service-urile de aici mai ales ca nu au desfacut niciodata un motor ca al meu. La care am fost mi-au zis ca nu au desfacut motor, nu au schimbat distributie, etc ...
Am instalat TIS si ca idee nu e foarte complicat de schimbat cu trusa de KM-uri. Practic nu ai ce sa gresesti.
Eu sunt din valcea si nu prea am incredere in service-urile de aici mai ales ca nu au desfacut niciodata un motor ca al meu. La care am fost mi-au zis ca nu au desfacut motor, nu au schimbat distributie, etc ...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
valiangh a scris:am gasit pe net. pret cu tva 770 ron.
http://www.autoconsultonlin...c-z10xe-z12xe/320
http://www.autoconsultonlin...c-z10xe-z12xe/320
Se pare ca garnituri nu sunt originale, de fapt sunt 3 patine si nu doua cum spun ei, nu ai suruburi si piulite, nu ai pinion cranckshaft. Ultimul kit complet a fost 200 sau 220euro.
Lantul se schimba si fara sa desfaci pinioanele came.
- snacky_devil
- *
- 1 mesaje
- din 10 Apr 2009
- Kadett 1988 12sc
- Suceava
snacky_devil
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1988 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
valiangh a scris:Multumesc pentru raspuns. Cu blocarea vibrochen-ului si axelor e problema. am vorbit cu cineva din UK sa-mi cumpere un set de KM-uri dar nu stiu cand o sa se intample treaba asta. Mi-ar fi de mare ajutor. Am cautat pe net cote, dimensiuni sa le fac la strung, macar cel care blocheaza vibrochen dar nu am gasit nimik. Lantul de la distributie nu ar trebui schimbat si el ? masina are 100.000 Km si tacane cand e motorul cald.
Am instalat TIS si ca idee nu e foarte complicat de schimbat cu trusa de KM-uri. Practic nu ai ce sa gresesti.
Eu sunt din valcea si nu prea am incredere in service-urile de aici mai ales ca nu au desfacut niciodata un motor ca al meu. La care am fost mi-au zis ca nu au desfacut motor, nu au schimbat distributie, etc ...
Am instalat TIS si ca idee nu e foarte complicat de schimbat cu trusa de KM-uri. Practic nu ai ce sa gresesti.
Eu sunt din valcea si nu prea am incredere in service-urile de aici mai ales ca nu au desfacut niciodata un motor ca al meu. La care am fost mi-au zis ca nu au desfacut motor, nu au schimbat distributie, etc ...
Cotele pentru boltul de blocare arbore le gasesti pe forum.
Cotele sunt 12 mm si 17 mm.
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Nu stiu de ce nu pot sa vad poza mare ... stie cineva ? Nu o sa umblu la pinioane dar e bine daca reusesc sa o fac.
Poate sa-mi spuna si mie cineva codurile pentru piese originale :
- Garnitura chiuloasa
- Garnitura baie ulei
- Garnitura distributie
- simering vibrochen
- Garnitura pompa apa
Am instalat EPC si imi da eroare la finalizarea instarii. Nu pot sa-mi dau seama de ce.
gcom61 mailul meu este valiangh@yahoo.com daca poti sa-mi trimiti si mie poza pe mail ar fi super.
Multumesc !
Nu stiu de ce nu pot sa vad poza mare ... stie cineva ? Nu o sa umblu la pinioane dar e bine daca reusesc sa o fac.
Poate sa-mi spuna si mie cineva codurile pentru piese originale :
- Garnitura chiuloasa
- Garnitura baie ulei
- Garnitura distributie
- simering vibrochen
- Garnitura pompa apa
Am instalat EPC si imi da eroare la finalizarea instarii. Nu pot sa-mi dau seama de ce.
gcom61 mailul meu este valiangh@yahoo.com daca poti sa-mi trimiti si mie poza pe mail ar fi super.
Multumesc !
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Dan are dreptate,nu se poate face dispozitivul complet asa cum este in desen,dar se poate face un mic artificiu si anume:
-se confectioneaza o bucsa cu diametrul interior =32,5 mm, si unde este proeminenta de blocare in interiorul acestui(sa zicem semicerc) se face un canal de pana respectand unghiurile de inceput al penei =60grade pana la 84 grade si se face o pana respectand masurile din desen;se asambleaza prin sudura (cat mai fina) pe lateral. Diametrul exterior al acestei bucse nu este critic,dar eu l-am facut de 45 mm.
Dupa o masuratoare foarte precisa,se taie bucsa respectiva si se asambleaza talpile si pana.
Atentie mare la asamblare caci cele doua talpi trebuiesc fixate cu suruburi pe o suprafata perfect plana inainte
de sudura . Eu am pierdut o zi sa confectionez tot setul de KM-uri pentru distributie.
Dispozitivul original este confectionat prin stantare sau ambutisare.
-se confectioneaza o bucsa cu diametrul interior =32,5 mm, si unde este proeminenta de blocare in interiorul acestui(sa zicem semicerc) se face un canal de pana respectand unghiurile de inceput al penei =60grade pana la 84 grade si se face o pana respectand masurile din desen;se asambleaza prin sudura (cat mai fina) pe lateral. Diametrul exterior al acestei bucse nu este critic,dar eu l-am facut de 45 mm.
Dupa o masuratoare foarte precisa,se taie bucsa respectiva si se asambleaza talpile si pana.
Atentie mare la asamblare caci cele doua talpi trebuiesc fixate cu suruburi pe o suprafata perfect plana inainte
de sudura . Eu am pierdut o zi sa confectionez tot setul de KM-uri pentru distributie.
Dispozitivul original este confectionat prin stantare sau ambutisare.
valiangh
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu te chinui sa faci piesa ca nu iti iese. Nu umbli sa desfaci suruburile de la pinioane came si faci motorul asa. Cind termini dai o fuga la unul care are trusa si pentru un 50lei te ajuta el, tu cu munca si el cu trusa + experienta.
Nu te baga la comenzi on-line ca cine stie ce minuni primesti si nu ai fi primul care o incaseaza.
Citeste atent in TIS cum se face, vezi ca nu scrie tot acolo dar e cel mai complet posibil, pe urma numai experienta isi spune cuvintul.
Nu te baga la comenzi on-line ca cine stie ce minuni primesti si nu ai fi primul care o incaseaza.
Citeste atent in TIS cum se face, vezi ca nu scrie tot acolo dar e cel mai complet posibil, pe urma numai experienta isi spune cuvintul.