Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • LordMike

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ziua buna! Nu stiu cat de coerent este titlul, insa problema mea este urmatoarea: alternatorul meu nu mai incarca decat la turatii mari. Cel de la care am luat masina mi-a dat si un alt alternator despre care spunea ca este bun, dar ca nu a mai avut timp sa-l monteze. Intr-un tarziu m-am dus cu alternatorul din portbagaj la mester. Acesta l-a desfacut si a constatat ca una din perii era blocata din cauza scurgerilor de ulei care se datoreaza unui semering ce serveste la etanseitatea dintre alternator si pompa de vacuum. Toate bune si frumoase, a deblocat omu' peria respectiva, puntea de diode e in regula, tot ce trebuia sa fac era sa cumpar semeringul respectiv. Am intrat in 98% din magazinele de piese auto din Buzau fara nici un rezultat. 2 dintre ei mi-au spus ca mi l-ar fi putut aduce pe comanda in cazul in care as fi avut codul alternatorului (am uitat sa mentionez ca de pe alternator lipseste placuta de identificare). Am incercat si la magazinele de masini de spalat, dar fara nici un rezultat. Am o singura speranta de la un magazin ce comercializeaza rulmenti si semeringuri care au spus ca este un semering atipic de care nu au avut, dar ca il vor cauta. In cel mai fericit caz voi lua de la ei semeringul buclucas Vineri.
1. Stie cineva unde pot gasi semeringul respectiv? Dimensiuni: 14 diametru interior, 32 diametru exterior, 7 latime?
2. Este posibil ca puntea de diode de la alternatorul desfacut pentru care caut semering sa se potriveasca la cel montat in prezent pe masina? Nici de cel montat nu pot da detalii, nu stiu nici macar daca are placuta respectiva?
Ajutooooooor!
Skip ads

  • marius1998

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Puntea de diode are un cod pe ea.Poti sa le compari pe cele doua.Poate ne spui ce masina, tip de motor ai?!
  • puntomk1

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat un astfel de semering cu unul de la masini de spalat; eu am avut noroc si am gasit, vreau sa spun ca a rezistat fara probleme. Mai cauta!
  • LordMike

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Imi pare rau, n-am reusit inca sa-mi editez semnatura. Este vorba despre o Vectra B1, X17DT. Cautarile continua. Maine incerc la o firma de dezmembrari unde mi s-a spus ca pot face comanda pentru semering fara a sti codul alternatorului.
  • LordMike

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am fost cu masina la un aterlier de reparatii electrice din Buzau cu cele 2 alternatoare (dintre care unul montat pe masina) si n-am cumparat decat o mufa de la dezmembrari. Dupa multe incercari, montari si demontari repetate ale alternatorului pe masina l-au facut sa mearga. Disparuse si martorul "baterie" din bord, turometrul functiona perfect, toate bune. Treaba asta m-a costat 150 ron. Am mers cu masina 2 zile in oras facand aproape 150 km cu multe opriri si reporniri. Am plecat cu ea la Bucuresti si pe drum a inceput iar turometrul sa-si arunce acul in toate directille, asta pana sa cedeze si sa ramana la 0. Dupa ce am oprit-o am incercat imediat s-o repornesc si, spre uimirea mea, a pornit. Lucru care nu s-a repetat la 2 ore dupa cand am vrut sa plec. A pornit greu, dar a pornit. Mentionez ca trebuia sa ajung in Aparatorii Patriei si pe drum au inceput farurile sa piarda din intensitate, ceasurile de bord se aprindeau si se stingeau in genul unui stroboscop (poate, totusi, cu o frecventa mai mica). Atunci eram in Poligrafie... Am ajuns acasa cu 1 far care lumina pe scurta mai rau decat lumineaza in mod normal pozitiile, fara stopuri&semnalizari. Am aceeasi problema pe care o aveam inainte de a repara alternatorul. Singura difenenta este ca nu se mai aprinde martorul "baterie". Sa-si fi dat oare bateria obsescul sfarsit? Sa fie iar alternatorul? Am dat 150 ron degeaba? Este foarte posibil sa fi dat detalii irelevante si sa fi omis ceva important in diagnosicarea problemei.
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
LordMike a scris:Ziua buna! Nu stiu cat de coerent este titlul, insa problema mea este urmatoarea: alternatorul meu nu mai incarca decat la turatii mari. Cel de la care am luat masina mi-a dat si un alt alternator despre care spunea ca este bun, dar ca nu a mai avut timp sa-l monteze. Intr-un tarziu m-am dus cu alternatorul din portbagaj la mester. Acesta l-a desfacut si a constatat ca una din perii era blocata din cauza scurgerilor de ulei care se datoreaza unui semering ce serveste la etanseitatea dintre alternator si pompa de vacuum. Toate bune si frumoase, a deblocat omu' peria respectiva, puntea de diode e in regula, tot ce trebuia sa fac era sa cumpar semeringul respectiv. Am intrat in 98% din magazinele de piese auto din Buzau fara nici un rezultat. 2 dintre ei mi-au spus ca mi l-ar fi putut aduce pe comanda in cazul in care as fi avut codul alternatorului (am uitat sa mentionez ca de pe alternator lipseste placuta de identificare). Am incercat si la magazinele de masini de spalat, dar fara nici un rezultat. Am o singura speranta de la un magazin ce comercializeaza rulmenti si semeringuri care au spus ca este un semering atipic de care nu au avut, dar ca il vor cauta. In cel mai fericit caz voi lua de la ei semeringul buclucas Vineri.
1. Stie cineva unde pot gasi semeringul respectiv? Dimensiuni: 14 diametru interior, 32 diametru exterior, 7 latime?
2. Este posibil ca puntea de diode de la alternatorul desfacut pentru care caut semering sa se potriveasca la cel montat in prezent pe masina? Nici de cel montat nu pot da detalii, nu stiu nici macar daca are placuta respectiva?
Ajutooooooor!

Am un Corsa C am aceeasi problema cu semeringul dintre vacum si alternator . Oare dimensiunile semeringului de la alternatorul de vectra sunt si la alternatorul de corsa C an 2001?
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am un Corsa C 2001 . Am aceeasi problema cu semeringul dintre pompa de vacum alternator. Oare dimensiunile semeringului de la vectra sunt aceleasi si la Corsarul meu?Vad ca lordmike a dat dimensiunile si mi-ar fi de mare ajutor pentru ca nu ar mai trebui sa dau alternatorul jos sa vad dimensiunile si apoi sa astept o zi asa cu el pana vine semeringul
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am un Corsa C 2001 . Am aceeasi problema cu semeringul dintre pompa de vacum alternator. Oare dimensiunile semeringului de la vectra sunt aceleasi si la Corsarul meu?Vad ca lordmike a dat dimensiunile si mi-ar fi de mare ajutor pentru ca nu ar mai trebui sa dau alternatorul jos sa vad dimensiunile si apoi sa astept o zi asa cu el pana vine semeringul
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR