- adrian terinte
- OP
- 1,216 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,216
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
salutare
Am o vectra b din 2000 y20dth si de ceva timp am o problema cu ea si nu stiu ce sa ii mai fac.
Totul a inceput astfel: intro dimineata am pornit fara probleme iar dupa cam 15 secunde sa oprit.Am schimbat filtrul de motorina care era imbacsit ,a pornit dupa ce am terminat 2 baterii si a mers fara probleme. Dimineata cand sa plec aceeasi treaba, mi-am dat seama ca este vorba de o dezamorsare a pompei si am inceput prin a monta o supapa de sens pe tur,am schimbat furtunasele la retur,garniturile de la filtru si am curatat si sorbul din rezervor dar problema inca persista.Am observat ca filtrul de motorina nu se umple si ca nivelul lui este cam de jumatate.Astazi am montat un filtru din plastic transparent in locul celui original si am observat ca din el iasa mai multa motorina decat intra.
In concluzie nu stiu ce sa ii mai fac,poate fi conducta de tur obturata ceea ce este putin probabil sau poate este ceva in pompa de injectie care lasa sa treaca prea multa motorina spre retur.
Astept niste sfaturi si pareri daca nu v-am plictisit cu atata scris!
PS nu o sa imi mai iau masina diesel never ever!
Am o vectra b din 2000 y20dth si de ceva timp am o problema cu ea si nu stiu ce sa ii mai fac.
Totul a inceput astfel: intro dimineata am pornit fara probleme iar dupa cam 15 secunde sa oprit.Am schimbat filtrul de motorina care era imbacsit ,a pornit dupa ce am terminat 2 baterii si a mers fara probleme. Dimineata cand sa plec aceeasi treaba, mi-am dat seama ca este vorba de o dezamorsare a pompei si am inceput prin a monta o supapa de sens pe tur,am schimbat furtunasele la retur,garniturile de la filtru si am curatat si sorbul din rezervor dar problema inca persista.Am observat ca filtrul de motorina nu se umple si ca nivelul lui este cam de jumatate.Astazi am montat un filtru din plastic transparent in locul celui original si am observat ca din el iasa mai multa motorina decat intra.
In concluzie nu stiu ce sa ii mai fac,poate fi conducta de tur obturata ceea ce este putin probabil sau poate este ceva in pompa de injectie care lasa sa treaca prea multa motorina spre retur.
Astept niste sfaturi si pareri daca nu v-am plictisit cu atata scris!
PS nu o sa imi mai iau masina diesel never ever!
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- OP
- 1,216 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,216
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
Incearca o chestie:scoate cele doua conducte care intra in filtru si unestele cu un furtun.Daca masina merge atunci iti trebuie alte o-ringuri la capac(mai precis cate doua pt. fiecare intrare de conducta in filtru). Le vei gasi cam greu dar nu e imposibil(spre ex. se potrivesc de la filtrul de ulei de vw golf 4 diesel 1,9 pd sau de la cel de motorina pt. fabia 1,9 d) sau poti proba cu alt capac de filtru de la o alta astra .Nivelul este la jumatatea borcanului in toate cazurile,eu cred ca se retrage pe conducte in mom. in care desfacem capacul - ideea este ca atunci cand vrei sa pornesti sa o faci doar dupa ce ai umplut paharul in prealabil.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- OP
- 1,216 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,216
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
@vali zak - am pus in locul filtrului original unul transparent.L-am umplut ochi,am pornit iar dupa ce a mers cam 10 min la ralanti era mai putin de jumatate in el,deci rezulta ca ori nu vine destula motorina din rezervor ,ori se duce pe retur mai multa decat vine.Merci de sfat si o sa mai cercetez.
@marian sro - merci ,o sa desfac acel surub sa vad ce este acolo si o sa revin cu impresii
@marian sro - merci ,o sa desfac acel surub sa vad ce este acolo si o sa revin cu impresii