Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Am un Astra G 1.7 dti 2001 la care i-am schimbat calculatorul de la pompa de injectie acum o saptamana....masina se oprea in mers cand se incalzea motorul....dupa ce am schimbat calculatorul toate bune, dar am patit altceva....pe cand veneam de la Targoviste la Bucuresti sambata trecuta, intr-o depasire am accelerat pana la 140 km/h si atunci cand am atins viteza asta, mi-a aparut masinuta cu cheita pe bord si a ramas asa pana am oprit, iar dupa intamplarea asta nu se mai stinge cand pun contactul cum facea inainte, ci doar dupa ce porneste motorul.....si mai e ceva, am schimbat cauciucurile de ceva vreme si dupa 110 km/h incepe sa imi cam tremure volanul iar la 140 era jale abia mai puteam tine mana pe el si ma gandesc sa nu fi aparut din cauza asta martorul cu cheita pe bord (ma duc chiar azi sa echilibrez rotile )
Astept sfaturi
Multumesc anticipat
Skip ads

  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
tremuratul este de la cauciucuri....., becul ar putea fi de la egr!
  • lupul1969

  • Mesaje scrise: 571
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Obligatoriu pusa pe tester!Vei afla exact ce are.
Varianta simpla si mai putin sigura: curatat valva EGR (preventiv) si un aditiv la un plin de motorina.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfaturi....dar de ce se intampla la 140 km/h?
  • CosminTeo

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2008

  • Mesaj Privat
pentru ca abia la viteza aia se simte dezechilibrarea rotilor
eu aveam problema asta la 100-110 si apoi chiar nu mai facea
din pacate chiar si cei de la autosoft dau dude...eu am patit-o de 2 ori
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 615
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Un echilibraj corect al anvelopelor se face dupa un rulaj de aproximativ 500-800km.Pina atunci se aseaza bine anvelopa pe janta si cauciucul isi intra in proprietati.S-ar putea sa fie si din cauza jantei: deformata,slabita sau sa nu se potriveasca la prezoane,sa ai joc pe butucul fuzetei...etc.In majoritatea cauzelor ,vibreaza la o anumita viteza ,dupa care se echilibreaza dinamic.Apar probleme din nou cind se reduce viteza.Mai mergi cu ele o vreme ,dupa care fa o noua echilibrare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR