- mad2max
- OP
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut
Am un Astra G 1.7 dti 2001 la care i-am schimbat calculatorul de la pompa de injectie acum o saptamana....masina se oprea in mers cand se incalzea motorul....dupa ce am schimbat calculatorul toate bune, dar am patit altceva....pe cand veneam de la Targoviste la Bucuresti sambata trecuta, intr-o depasire am accelerat pana la 140 km/h si atunci cand am atins viteza asta, mi-a aparut masinuta cu cheita pe bord si a ramas asa pana am oprit, iar dupa intamplarea asta nu se mai stinge cand pun contactul cum facea inainte, ci doar dupa ce porneste motorul.....si mai e ceva, am schimbat cauciucurile de ceva vreme si dupa 110 km/h incepe sa imi cam tremure volanul iar la 140 era jale abia mai puteam tine mana pe el si ma gandesc sa nu fi aparut din cauza asta martorul cu cheita pe bord (ma duc chiar azi sa echilibrez rotile )
Astept sfaturi
Multumesc anticipat
Am un Astra G 1.7 dti 2001 la care i-am schimbat calculatorul de la pompa de injectie acum o saptamana....masina se oprea in mers cand se incalzea motorul....dupa ce am schimbat calculatorul toate bune, dar am patit altceva....pe cand veneam de la Targoviste la Bucuresti sambata trecuta, intr-o depasire am accelerat pana la 140 km/h si atunci cand am atins viteza asta, mi-a aparut masinuta cu cheita pe bord si a ramas asa pana am oprit, iar dupa intamplarea asta nu se mai stinge cand pun contactul cum facea inainte, ci doar dupa ce porneste motorul.....si mai e ceva, am schimbat cauciucurile de ceva vreme si dupa 110 km/h incepe sa imi cam tremure volanul iar la 140 era jale abia mai puteam tine mana pe el si ma gandesc sa nu fi aparut din cauza asta martorul cu cheita pe bord (ma duc chiar azi sa echilibrez rotile )
Astept sfaturi
Multumesc anticipat
- Tazz
- **
- 265 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1995 x14xe
- Mehedinti
Tazz
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
- lupul1969
- ***
- 571 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Iasi
lupul1969
- Mesaje scrise: 571
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mad2max
- OP
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
CosminTeo
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2008
- Mesaj Privat
- GL99VRC!
- ***
- 615 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Astra 2001 Y17DTI
- Galati
GL99VRC!
- Mesaje scrise: 615
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Un echilibraj corect al anvelopelor se face dupa un rulaj de aproximativ 500-800km.Pina atunci se aseaza bine anvelopa pe janta si cauciucul isi intra in proprietati.S-ar putea sa fie si din cauza jantei: deformata,slabita sau sa nu se potriveasca la prezoane,sa ai joc pe butucul fuzetei...etc.In majoritatea cauzelor ,vibreaza la o anumita viteza ,dupa care se echilibreaza dinamic.Apar probleme din nou cind se reduce viteza.Mai mergi cu ele o vreme ,dupa care fa o noua echilibrare.