gaudyy
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2009
- Mesaj Privat
pt cine are timp si putina indemanare....se poate schimba flitru aer in cateva minute...unelte necesare...o surubelnita cu de 7 si una cu cap torx 25
se desface tubul de aspirare al aerului pt o buna manevrabilitate
se desfac cele 5 suruburi ale cutiei in care se gaseste filtrul de aer si se scoate capacul
se scoate filtrul
se aspira cutia cu grija
se inlocuieste filtrul
mult succes
se desface tubul de aspirare al aerului pt o buna manevrabilitate
se desfac cele 5 suruburi ale cutiei in care se gaseste filtrul de aer si se scoate capacul
se scoate filtrul
se aspira cutia cu grija
se inlocuieste filtrul
mult succes
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
La un drum de Germania am observat ca mi-a crescut consumul cu aprox 1 L fata de normal (9.5 in loc de 8.5)
Asa ca am cumparat un filtru de aer si l-am schimbat, oricum aveam cam 11000 km cu cel vechi. Ce este interesant e ca, de cand am cumparat masina mi se aprindea masina cu cheita si statea cam 5-10 secunde dupa ce puneam contactul. Acum nu mai apare! Mentionez ca am scos mufa de la senzorul de aer de pe admisia de aer cand am schimbat filtrul. E posibil ca asta sa fie cauza?
Mentionez ca la diagnoza nu apareau erori legate de motor sau ceva de genul asta, doar o eroare legata de comunicatia pe CAN intre ECU-uri. Rezultatul la diagnoza e identic si acum, doar ca masina cu cheita nu mai apare.
Asa ca am cumparat un filtru de aer si l-am schimbat, oricum aveam cam 11000 km cu cel vechi. Ce este interesant e ca, de cand am cumparat masina mi se aprindea masina cu cheita si statea cam 5-10 secunde dupa ce puneam contactul. Acum nu mai apare! Mentionez ca am scos mufa de la senzorul de aer de pe admisia de aer cand am schimbat filtrul. E posibil ca asta sa fie cauza?
Mentionez ca la diagnoza nu apareau erori legate de motor sau ceva de genul asta, doar o eroare legata de comunicatia pe CAN intre ECU-uri. Rezultatul la diagnoza e identic si acum, doar ca masina cu cheita nu mai apare.