chris75
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor opelistilor. Sunt posesor de corsa c 2001 cu 170000 la bord si am o mare problema.Totul a inceput acum doua luni cu aprinderea martorului motor la bord si oscilarea acului de la turometru. Am rezolvat problema prin schimbarea bobinei de inductie si a bujiilor (400 lei) si adugarea unei solutii de curatare a injectoarelor. Dupa 2 saptamani, problema a revenit, dar am circulat asa (oprind si repornind revenea la normal) pina nu a mai pornit de loc, constatind ca s-a ars pompa de benzina. Am schimbat-o (430 lei), masina mergand tot rau. Am pus-o pe tester, reiesind din spusele meseriasului ca trebuie schimbat debitmetru de aer(550 lei). Dupa montare s-a plecat in proba, masina mergind bine 20 min. S-a oprit motorul si nu a mai pornit constatindu-se ca s-a ars pompa de benzina din nou. Am mai pus o pompa SH care s-a ars doar la punerea contactului. S-a verificat alimentarea cu curent a pompei de benzina si s-a constatat ca dupa luarea contactului ramane o tensiune de 4V la pompa. Solutia data de meseriasi ar fi recalibrarea calculatorului, deoarece in instalatie ar intra o tensiune de 16V. Va rog sa-mi spuneti daca ati patit si voi asa ceva si cum ati rezolvat problema. Multumesc!
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Incearca sa afli ce coduri de eroare ai prin metoda cu acceleratia si frana apasate si cheia in pozitia 2 la contact detalii aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=358610
chris75
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2009
- Mesaj Privat
Dupa ce am fost la doi meseriasi cu masina si dupa ce am cheltuit 2000 de lei fara nici un rezultat, singura solutie a ramas sa tractez masina la Iasi sa resetez calculatorul.Daca cineva cunoaste in zona Iasi un service ,atelier care sa stie cu ce se maninca opel(dar nu pe ghicite) va rog sa trimiteti raspuns pe email mi1sol@yahoo.com.Mentionez ca am facut si diagnoza iar codurile au aratat ca posibil defect debitmetrul pe care l-am schimbat dar masina tot nu merge.S-a verificat si instalatiia electrica pentru descoperirea posibilului scurt care duce la raminerea curentului in instalatie dupa intreruperea contactului dar nu s-a descoperit nimic.
relubr
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2007
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
chris75
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2009
- Mesaj Privat
supervizor a scris:Daca te duci la Iasi iei legatura cu id aici dancuciureanu si in mod garantat problemele tale vor fi rezolvate ,dai un search (cautare) dupa id si-i trimiti un mesaj privat ca sa puteti lua legatura.
Multumesc foarte mult pentru raspuns. Am reusit cu greu sa-l gasesc pe dl. Cuciureanu aici, dar nu pot sa-i trimit nici un mesaj deoarece sunt membru bebe. Am mare nevoie de dumnealui, de aceea va rog foarte mult sa-mi dati un numar de telefon, o adresa de e-mail sau un ID pe Yahoo messenger, bineinteles cu acordul lui. Eu pot fi gasit la un nr. de digi rds: 0770 541090 - Cristi.
Va multumesc mult!
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
chris75
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2009
- Mesaj Privat
Salutare forumisti, revin cu problema mea inca nerezolvata. Astazi am facut testul pseudo agrafa si surpriza nu mi-a iesit nici o eroare. Asta m-a bucurat pe de o parte pentru ca al doilea meserias mi-a spus dupa efectuarea diagnozei computerizate ca dupa ce schimb debitmetru, masina va merge. Si intradevar a mers, dar numai 20 min, pina s-a ars a doua pompa noua.
As dori sa stiu daca intre debitmetru de aer si pompa de benzina exista vreo legatura. De asemenea, ce rol are valva din stinga motorului din spatele filtrului de aer?
Tin sa-i multumesc d-lui Dan Cuciureanu pentru rabdarea si asistenta acordata. La sfatul lui am suflat furtunele de aer care duc de la valva la motor si de la valva la rezervor. In mod normal, nefiind erori, masina ar trebui sa mearga, asa ca din discutiile cu el si cu mai multi meseriasi am hotarit sa iau o pompa de cielo (motive financiare-260lei) si sa o alimentez separat de la o alta baterie. Asta in cazul in care in instalatia masinii ar fi, din nou, un scurt, iar dupa pornire sa masor tensiunea de incarcare (posibil defect alternator-punte diode-releu incarcare). Nu am inteles foarte bine treaba cu aerul din rezervor asa ca o sa pornesc masina (in cazul in care o sa reusesc ) cu busonul la rezervor deschis.
Multumesc tuturor pentru ajutor !
As dori sa stiu daca intre debitmetru de aer si pompa de benzina exista vreo legatura. De asemenea, ce rol are valva din stinga motorului din spatele filtrului de aer?
Tin sa-i multumesc d-lui Dan Cuciureanu pentru rabdarea si asistenta acordata. La sfatul lui am suflat furtunele de aer care duc de la valva la motor si de la valva la rezervor. In mod normal, nefiind erori, masina ar trebui sa mearga, asa ca din discutiile cu el si cu mai multi meseriasi am hotarit sa iau o pompa de cielo (motive financiare-260lei) si sa o alimentez separat de la o alta baterie. Asta in cazul in care in instalatia masinii ar fi, din nou, un scurt, iar dupa pornire sa masor tensiunea de incarcare (posibil defect alternator-punte diode-releu incarcare). Nu am inteles foarte bine treaba cu aerul din rezervor asa ca o sa pornesc masina (in cazul in care o sa reusesc ) cu busonul la rezervor deschis.
Multumesc tuturor pentru ajutor !
corsa09
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2014 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2009
- Mesaj Privat
O incercare de ajutor, sper sa fie de folos....La mine cand pornea cand nu pornea, acul de la turometru cadea, se mai oprea si in mers. Daca scoteam borna + nu mai pornea ceva timp. Toate acestea erau de la senzorul crankshaft (de arbore cotit). Ca sa-ti dai seama daca este asta de vine incearca sa vezi daca da vreo eroare . La mine era eroarea 0335. Sper sa te ajute cu ceva... Daca este aceasta problema, spune si te ajut sa-l schimbi. Nu e greu.