Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
http://www.calibrafan.de/tuning/motortuning.htm

Pretind ca scot dintr-un C20NE 160CP. Ce parere avetzi?
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu cred ca este mai rentabil sa schimbi motorul cu un C20XE de 150 CP
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Este mai rentabil, binenteles. Dar eu caut unul in mintzile lui de aproape un an.

Ce e sub 1.000 EU sunt varza. Crede-ma, ca de 1 an am devenit expert in problemele motoarelor de 2 litri de la Opel. Cel mai fiabil ramane C20NE-ul, ca sa nu mai vorbesc de pret (l-am luat cu tot cu cutie, planetare, calculator, instalatie electrica, etc.etc. - mai putin alternator - cu 14,8 milioane).

Am fost nevoit sa iau toate astea deoarece am avut inainte C16NZ si nu se mai potrivea nimic (small block vs. big block).
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am vazut si aproape 200CP scosi din C20NE, atinsi undeva pe la 8000rpm, 2 carburatoare Weber bicorp orizontale, chiulasa prelucrata complet, pistoane/biele/vibrochen nemodificate. Din pacate nu mai imi amintesc firma care face asa ceva, oricum pretul era pe la 5000E pentru tot motorul daca nu ma insel. Aspirat normal, nu supraalimentat.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am facut si eu aceeasi modificare pe un kdt C20NE dintr-un 13NB. Le-ai cumparat toate cu 14mil - aprox 300 EUR zic ca este ok bun pret. Intrebare, ce model de injectie ai cumparat motronic 4.1 sau 1.5?
GSI - am citit despre modificarile pe care le-ai facut la masina, cam la ce putere ai ajuns acum, te intreb deoarece ma gandeam sa fac si eu acelasi lucru la un moment dat.
Am citit ieri despre un xe cu carburatoare care ajunge la 220-230 CP tot aspirat. Nu scria cat au costat modificarile.... oricum nu mai conteaza. Eu as prefera totusi injectia si mai degraba - cu 7000 EUR Smile as monta un compresor ENEM pe xe care scoate tot 200 CP.
off topic - citisem pe forum despre Radu, are o Calibra super cu motor c20xe preparat, ca vrea sa-si monteze turbosuflanta sunt curios ce anume vrea sa faca mai exact...
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am scris aici ce am facut, intre timp insa am avut probleme cu chiulasa si a trebuit sa pun una nemodificata, insa diferenta e aproape inobservabila. Vroiam sa pun un ax cu came mai agresiv si o admisie Lexmaul si sa o pun pe dyno dar am mai schimbat planurile intre timp.


Ultima modificare făcută de GSi la Vin 20 Aug, 2004 7:06 pm, modificat de 3 ori în total
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:Intrebare, ce model de injectie ai cumparat motronic 4.1 sau 1.5?


Sa mor daca stiu Smile Smile Smile. Zi-mi unde sa ma uit? Cred ca e singurul lucru de care nu m-am interesat.

Hai sa zic cum a decurs treaba: M-am dus intr-un dezmembr. (BV, Triaj). Au acolo motoare garla. Am vazut la C20NE-uri... multe.

Insa, cand am dat un ciubuc brusc si-au adus aminte de motorul asta de pe Calibra cu toate cele pe el Wink. L-am verificat, l-am intors pe toate partzile, verificata axa, etc. BUN.

(APROPO: C20NE-ul asta luat de mine are in plus o sonda in baia de ulei. Ce face aia acolo? Si mai are traseul saxofonului un pic schimbat, dar nu-i problem)

L-am luat, au pus sigilii peste tot, si maine sau luni il pun pe mashina.
Si, dupa ce il pun pe mashina si il pun pe tester, sunt multumit de el, etc. atunci imi iau sigiliile. Pana atunci, orice chestie care nu-mi place o schimb.

Dar de injectie... Embarassed Again: unde ma uit sa vad pe ce tip de injectie am dat banii?
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Daca e pe Calibra, e cu siguranta Motronic 1.5.
Motronic ML4 au fost prima generatie, si s-au pus in 86'-87' pe C20NE si pana in 90' pe C20SE/SEH/SER, din 87' s-a introdus 1.5 care treptat a inlocuit ML4. In 91' cand s-a introdus Calibra se vindea numai 1.5 Wink.
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Danke, Micutzule. Smile
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Mi-am facut temele:

Am pe cutie: 0 261 200 376 (GM 90 351 648), deci e una din variantele:

1) Opel Vectra-A C20NE 1990 Motronic M1.5 (GE)
2) Opel Vectra-A C20NE AT 1991 Motronic M1.5 (GE)
3) Opel Vectra-A C20NE 1991 Motronic M1.5 (GE)

cu proacele:

1) 1267356248 CPU INTEL B57828
2) 1267356248 (CPU?)
3) 1267256218 CPU SIEMENS B57828

Care o fi? Fara sa desfac cutia, ca e sigilata... Sa-i fac draq un update de BIOS Smile
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa ii faci chiptuning e suficient sa ii dai firmei/persoanei de la care cumperi chip-ul sau faci operatiunea seria calculatorului (0 261 200 376).
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Sonda din baia de ulei se conecteaza la un martor din bord (vectra calibra) care te evetrizeaza daca nu mai este ulei in motor. Este mai bine ca ai luat modelul cu injectie M1.5 care controleaza injectoarele in bancuri de cate doua spre deosebire de 4.1 care la controleaza pe toate patru simultan (un fel de monoinjectie). Avantajele la 5.1 cresterea economiei de carburant - fiabilitate, iar la 4.1 putere mai mare...
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Retrag afirmatia aia cu "stiu in motoare"...

THANKS!!
  • cptplanet

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2004

  • Mesaj Privat
nu gasesti motor C20XE in mintile lui sub 1000?! am eu unul chiar mai ieftin.
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cptplanet a scris:nu gasesti motor C20XE in mintile lui sub 1000?! am eu unul chiar mai ieftin.


He, He, He, capitane....
Pai nu-tzi spusei ca am nevoie side cutie, planetare, etc.etc.etc?

Tre sa schimbi tot cand plecti de la C16NZ... Of...
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Muad'Dib a scris:Mi-am facut temele:

Am pe cutie: 0 261 200 376 (GM 90 351 648), deci e una din variantele:

1) Opel Vectra-A C20NE 1990 Motronic M1.5 (GE)
2) Opel Vectra-A C20NE AT 1991 Motronic M1.5 (GE)
3) Opel Vectra-A C20NE 1991 Motronic M1.5 (GE)

cu proacele:

1) 1267356248 CPU INTEL B57828
2) 1267356248 (CPU?)
3) 1267256218 CPU SIEMENS B57828

Care o fi? Fara sa desfac cutia, ca e sigilata... Sa-i fac draq un update de BIOS Smile


LOL, ce funny

Avem acelasi ECU!!!

Eu n-am gasit chip pt el, adica am gasit din 2 surse, dar n-a mers.

Eu am varianta Siemens.

Ia zi, tu ce ai mai facut?
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Surprised, Hello, mr. Dan!

Ehe, Vectra mea draga a primit cadou un kit exterior simpatic foc (bari + praguri), dar pana sa il imbrace e cu roatele in sus si primeste thinichigerie la greu (belea mare ce am gasit pe dedesupt). Saptamana viitoare montaj si ailalta vopsea integral.

In the mean time insa, folosesc Passatul as daily drive, dar am shi o noua jucarie, BMW 525i E34 Smile
Tre' sa schimb deja caucioacele pe spate Very Happy.
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Mai eu ma bucur ca tu te scalzi in masini Wink Dar eu am doar vectra. Asa ca zi frumos ce ai mai facut cu chiptuning-ul

Ia zi, ti-a mai ramas ceva de la tuning? De exemplu bara fata aveai din aia cu proiectoare? Sau eleronul? Razz
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
- Chiptuning - nica momentan;

- Barile vechi sunt incluse in barile noi (SONPLAST Pitesti. Te duci cu bara originala, alegi un model din catalog, si ei o toarna. Dar, pentru fixari corecte si pozitionari o toarna pe scheletul barii vechi)

- Eleronul nu l-am schimbat.

"Ma scald in mashini..." Very HappyVery Happy Passat-ul e leasing pe firmulitza asta mica care o am, iar BMW-ul e o capriciu pe care mi l-am satisfacut. Oricum, un E34 e ieftin zilele astea, deoarece lumea fuge de motoare mari (consum si cica viitoarele impozite vor fi enorme - tzeapa!). Vectra o sa o conduca taicamiu, ca are o Dacie berlina veche, si merita si el ceva mai bun.
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cum spuneam, te scalzi in masini Wink

insa inteleg ca ai doar 1 functionala Razz, 1 care consuma prea mult si 1 in service Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR