- alex_z0ne
- OP
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
salut, nu este chiar rea ideea daca luam in considerare faptul ca motorul c20ne este destul de robust poate ar face fata provocarii, insa sunt mai multe aspecte pe care trebuie sa le iei in calcul, precum ar fi decomprimarea motorului, boost control... se vand pe net kitt-uri gata facute pentru motorul tau incearca sa scrii un mail in engleza la adresa urmatoare cu ceea ce ai tu nevoie mvaux@terra.com.br
bafta,
bafta,
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
alex_z0ne a scris:Salutare! Am acasa o poza cu un motor c20ne care are turbo pe el.
CE modif trebuie facute ca am inteles ca tipu avea peste 250 cp.....
dar se merita oare asa ceva?? pe un motor de 8 valve un turbo, chiar daca el nu e facut pt un turbo???
CE modif trebuie facute ca am inteles ca tipu avea peste 250 cp.....
dar se merita oare asa ceva?? pe un motor de 8 valve un turbo, chiar daca el nu e facut pt un turbo???
iti spun eu ce aspecte trebuiec luate in considerare:
1 BANII!!!!!- - - iti garantez ca aceasta modificare te costa muuuult mai mult decat un c20let cu totul - - stiu ce vb , pt ca eu incepusem un proiec sa-mi pun turbo pe c20xe -unde este muuuult mai ieftin ca la c20ne (chiulasa asemanatoare, electronica mai buna(knock senzor, debitmetru etc)) si m-am lasat cand am vazut ca ma costa de 4 ori mai mult decat un let si, normal k am cumparat let-ul
2 FIABILITATEA!!!! nu o sa tine motorul, ambreiajul si cutia(am rupt 3 cutii F20(pe c20ne sunt F16 care sunt si mai slabe) pana acum) pana cand mi-am adaptat un F28
- alex_z0ne
- OP
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
alex_z0ne a scris:pot de ex sa iau un motor de c20let sa il pui in locul unui c20ne? adik caroseria va rezista ? si RAR-ul accepta asa ce va ?
daca vrei sa tii ne-ul si sa-l faci turbo nu e greu. in nici un caz nu vei ajunge la 250 cai fara pistoane cu compresie mai mica si o re-constructie generala a motorului. dar daca ai noroc si gasesti s/h o turbina de 1.8t de pe vw sau ceva asemanator, preferabil si un intercooler (mic mare, cum o fi) eu te ajut cu mare placere. iti mai trebe si injectoare gandite pt turbo.
ideea e ca un turbo de presiune slabutza nu e greu de facut la un motor cu compresie mica din fabrica, precum c20ne.
o solutie minimala iti va face o gaura de 5-600 euro in buget, dar asta e singura problema. nu se va rupe nici cutia, nici altceva, dar vei avea maxim 150-160 cai. destul pe cutia ta scurta si tractiune fata.
- alex_z0ne
- OP
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
alex_z0ne a scris:deci in concluzie nu prea se merita ...... apai cred ca un motor c20let nu costa mai mult de 1000 euro nu..?
nu. dar c20let implica sa il iei cu tot cu cutie. daca o vrei convertita in tractiune fata mai e niste bani, daca o vrei 4x4 iar se complica. oricum, trebe sa pui cam totul de pe una turbo, inclusiv franele, etc. sfatul meu e sa cauti una turbo direct si sa bagi bani in aia s-o faci calumea, ca va fi mult mai scump pe calea astalalta
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
ealex a scris:florinke: ma indoiesc totusi sa fie asa scump un let, doar motoru. e foarte dubios. dar orice e posibil.
Robert@ , deci traducerea la ceea ce ai scris tu ar cam fi: Motor complet de calibra turbo...pret: 1,599E ( din care mai lasa shi ei probabil), in pret sunt incluse tot felul de cabluri, caseta de directie shi radiator.
Mesaju de mai sus este trimis de boeing lui roBERT in topicul "Intalnirea de la Oradea" si este vba de un anunt de un LET in Ungaria .
Daca la aia e atat ...imagineaza ti la noi cat e
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
Hi alex_zOne,
a c20ne with turbo does not make sense.We tried it out.First of all you need someone who is able to change the ECU so that it can handle with a turbocharger.Turbocharger,manifold and intercooler preconditioned.Second problem are the original pistons.After driving with about 200hp and a lambda measurement all pistons were gone.The lamba value and exhaust temperatures were OK!So we build custom made pistons with the neccessary compression.The next problem was that the clutch from an original astra coupe turbo which we modified for the F16 was after a few days gone.I wonder how long the standart F16 clutch can resist.So we changed it to a sintermetall one with a special flywheel.Then at 240hp the crankshaft broke and destroyed everything.The new pistons included .We exchanged the crankshaft for a custom made stell one.Then a few days later the F16 was totaly damaged.And so the story continues.Forget it.The money you have to invest into a c20ne to make it 250 hp resistence for a long time you get over 400hp out of a c20let.A c20ne engine is good for about 180hp with tuning(not supercharged).But for going over 240hp for a long time it is only a waste of money.Even though some firms sell tuningkits which promise 250hp with standart parts or so.My opinion.Here some nice pics from the experiment.
a c20ne with turbo does not make sense.We tried it out.First of all you need someone who is able to change the ECU so that it can handle with a turbocharger.Turbocharger,manifold and intercooler preconditioned.Second problem are the original pistons.After driving with about 200hp and a lambda measurement all pistons were gone.The lamba value and exhaust temperatures were OK!So we build custom made pistons with the neccessary compression.The next problem was that the clutch from an original astra coupe turbo which we modified for the F16 was after a few days gone.I wonder how long the standart F16 clutch can resist.So we changed it to a sintermetall one with a special flywheel.Then at 240hp the crankshaft broke and destroyed everything.The new pistons included .We exchanged the crankshaft for a custom made stell one.Then a few days later the F16 was totaly damaged.And so the story continues.Forget it.The money you have to invest into a c20ne to make it 250 hp resistence for a long time you get over 400hp out of a c20let.A c20ne engine is good for about 180hp with tuning(not supercharged).But for going over 240hp for a long time it is only a waste of money.Even though some firms sell tuningkits which promise 250hp with standart parts or so.My opinion.Here some nice pics from the experiment.
- alex_z0ne
- OP
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat