- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salutare!
Problema este urmatoarea: un opel corsa b, motor x12sz, are un fluierat incepand cu 2000 rpm, se aude EXACT ca zgomotul unei turbine pe diesel. Stiu ca acum o sa radeti de mine si o sa ziceti "marfa", dar banuiesc eu ca este o problema care trebuie rezolvata. Zgomotul vine din zona distributiei. Eu suspectez sa fie pompa de apa, pentru ca in ultimul timp de cand a aparut fluieratul motorul se incalzeste mai mult si, foarte ciudat, termocupla pleaca foarte tarziu, acul aproape intra pe rosu ( trece cu vre-o cinci-zece grade peste indicatorul de 100). Inainte nu se intampla acest lucru. Dimineata se incalzeste greu (aici ar putea fi termostatul - DAR pare prea mare coincidenta, cu toate ca la drum intins cam oscileaza termometrul intre 90 si 100 grade).
Daca ar putea cineva sa ma ajute legat de acest defect (sau defecte), as fi foarte recunoscator, si, mai ales, daca este pompa de apa, cat mai pot merge cu ea asa tinand cont ca ideal ar fi sa schimb si distributia o data cu pompa si e criza
Problema este urmatoarea: un opel corsa b, motor x12sz, are un fluierat incepand cu 2000 rpm, se aude EXACT ca zgomotul unei turbine pe diesel. Stiu ca acum o sa radeti de mine si o sa ziceti "marfa", dar banuiesc eu ca este o problema care trebuie rezolvata. Zgomotul vine din zona distributiei. Eu suspectez sa fie pompa de apa, pentru ca in ultimul timp de cand a aparut fluieratul motorul se incalzeste mai mult si, foarte ciudat, termocupla pleaca foarte tarziu, acul aproape intra pe rosu ( trece cu vre-o cinci-zece grade peste indicatorul de 100). Inainte nu se intampla acest lucru. Dimineata se incalzeste greu (aici ar putea fi termostatul - DAR pare prea mare coincidenta, cu toate ca la drum intins cam oscileaza termometrul intre 90 si 100 grade).
Daca ar putea cineva sa ma ajute legat de acest defect (sau defecte), as fi foarte recunoscator, si, mai ales, daca este pompa de apa, cat mai pot merge cu ea asa tinand cont ca ideal ar fi sa schimb si distributia o data cu pompa si e criza
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,374 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Problema s-a rezolvat!
Am schimbat termostatul (duh... am dat jos distributia... singur - termostatul este sub fulia de la axa cu came - cat de idiot poti fi sa il pui acolo?), si imbunatatirile nu s-au lasat asteptate:
Nu mai fluiera!
Radiatorul ramane rece pana cand lichidul de racire ajunge la 90 grade.
Termocupla pleaca la 98 grade.
In mers sta batz la 90 grade.
Termostatul vechi ramasese blocat pe o pozitie semi-inchisa, suieratul era banuiesc de la o mare acumulare de jeg (un fel de smoala) pe termostat. Pentru ca era semi-inchis, termocupla pleca mai tarziu pentru ca radiatorul se incalzea mai incet.
Cele fiind spuse, multumesc mult de tot pentru ajutor, si nu stiu daca va imaginati ce fericire poti sa ai cand dai distributia jos pentru prima data, o pui la loc, si cand dai la cheie porneste!
Am schimbat termostatul (duh... am dat jos distributia... singur - termostatul este sub fulia de la axa cu came - cat de idiot poti fi sa il pui acolo?), si imbunatatirile nu s-au lasat asteptate:
Nu mai fluiera!
Radiatorul ramane rece pana cand lichidul de racire ajunge la 90 grade.
Termocupla pleaca la 98 grade.
In mers sta batz la 90 grade.
Termostatul vechi ramasese blocat pe o pozitie semi-inchisa, suieratul era banuiesc de la o mare acumulare de jeg (un fel de smoala) pe termostat. Pentru ca era semi-inchis, termocupla pleca mai tarziu pentru ca radiatorul se incalzea mai incet.
Cele fiind spuse, multumesc mult de tot pentru ajutor, si nu stiu daca va imaginati ce fericire poti sa ai cand dai distributia jos pentru prima data, o pui la loc, si cand dai la cheie porneste!