Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mcmmar

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Problema este mai veche dar in ultimul timp s-a agravat.Dupa ce trece temperatura de 90-95 grade scade turatia la relanti undeva intre 500-600 rpm si se simt vibratiile de la motor ca si cum ar vrea sa se opreasca. Dupa ce am citit nenumarate posturi de pe forum am trecut la treaba.Am curatat egr, clapeta de acceleratie(aici era foarte curat),motoras relanti si am verificat toate conexiunile electrice. Mentionez de asemenea ca am inlocuit bujii, filtru aer , filtru benzina. Am facut testul agrafa si nu apare nicio eroare . Becul check engine nu se aprinde (de functionat ,functioneaza). Motorul trage f bine si aceasta problema apare dor cand e la relanti . Unii zic ca e de la bezina(pana acum am alimentat doar cu petrom 95), mai nou am pus si un aditiv pentru curatat injectoare. Astept si alte opinii de la voi.
OPEL ASTRA F CARAVAN 1994 X16SZ
Skip ads

  • adexpert_com

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2007

  • Mesaj Privat
eu am avut o corsa x14sz si alimentam de la petrom si lukoil si dupa ce am inceput sa alimentez numai rompetrol s-a simtit diferentam nu mai mirosea urat langa masina cand era pornita si statea pe loc si dupa vreo 2 plinuri nu mai tremura ca inainte.
  • mcmmar

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns.Oscilam intre lukoil si rompetrol dar cred ca o sa aleg rompetrol.Sper ca benzina sa fie problema.
  • adexpert_com

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nu cred ca e benzina problema principala dar ......e un factor
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Mcmmar, vezi ca eu am scris la Opel Vectra si subiect: Problema rezolvata.
Am avut si eu probleme si cam tot asa facea(aproximativ...) vezi daca se potriveste cu ce ai tu si daca te ajuta cu ceva ce am scris acolo. Daca te ajuta si ai si alte intrebari iti raspund, poate reusesti sa-ti faci o idee.
Sper sa te ajute cu ceva.
Succes.
  • mcmmar

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat si benzina si am pus rompetrol si lukoil.Vreo doua plinuri.Cand functioneaza motorul la sarcina si trece de 95 grade relantiul sta tot jos,adica pe le 600 rpm, dar parca functioneaza ceva mai regulat.Am mers de curand peste 1000 km si nu s-a intamplat nimic, nu s-a aprins niciun bec....Asta o fi boala lor,cu relantiul.Apropo: consum facut la 1000 k m , 6.8% in conditii de traseu montan in proportie de 70% mers mai mult in vitezele a treia si a patra. O fi mult, o fi putin ,voi ce spuneti?
  • adexpert_com

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2007

  • Mesaj Privat
eu zic ca e bine consumul
in aceleasi conditii mie mi-a iesit 6.5 la 1.9cdti
deci consider ca e bine
  • soimulrao

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2008

  • Mesaj Privat
este motorasul de relanti.......sau incalzeste bine motorul si apoi punel pe tester ...sa vada parametrii de functionare la relanti
  • Surya

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut, sunt nou pe aici si nu prea stiu cum se procedeaza!
Am si eu un opel astra caravan F din 93 cu motor X16SZ pe care am cumparat-o de un an. Ei bine motorul dupa ce se incalzeste ii scade turatia si la un moment dat a inceput sa mi se opreasca cand franam la semafor. Am schimbat intr-un an cam tot ce se poate schimba intreaga injectie(cu iac, injector, motoras de relanti etc) tot la fel am schimbat fise, buji, "Delcoul" patrata, aprindere, sonda landa, senzor apa, ca acum vreo luna sa merg la cineva la Baia Mare care mi-a turat-o de i-a scos plamanii si mi-a zis: "este motorul ia uite ce fum albastru scoate pe esapament" i-am zis ca de abia ce facusem chiuloasa el a spus ca pot fi segmentii etc. Asa ca ma intorc inapoi la Iasi cumpar al motor de data acesta X16SZR surpriza... Merge tot la fel doar ca nu se mai opreste la franare si semafor. Am verificat din nou prin schimbare, Corpul injectiei, sonda landa, apridere, delcou, calculatorul, sonda apa, supapa delco remy... Rezultaul final e acelasi cand se incalzeste se detureaza .... Va rog Foarte Frumos cine imi poate da si mie un sfat si daca ar putea fi de la catalizatorul infundat sau de la cititorul de la fulie? Va multumesc anticipat!
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca era catalizatorul infundat presupun ca ar fi facut la fel si cu motorul rece. Fa testul cu agrafa si vezi daca iti da erori.
  • Surya

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de raspuns insa dupa ce am vizitat unele informati despre acest test (inclusiv aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696) tot nu gasesc acea mufa pt acesata masina Opel astra caravan F 1,6 din 93. Ce am uitat sa mai precizez in primul mesaj este ca am schimbat inclusiv sonda IGR. Daca stie cineva unde gasesc mufa acea m-ar ajuta foarte mult multumesc!
  • mcmmar

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Mufa o gasesti sub volan,in partea stanga a acestuia, in compartimentul de sigurante. Scoti capacul si o gasesti acolo , in coltul din stanga sus parca.SUCCES!
  • Surya

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc Frumos, am gasit mufa si scria chiar si pe plasticul care mascheaza sigurantele; am reusit si am facut acest test cu agrafa dar imi da doar codul 12 si nu numai de 3 ori... ce nu-i place?
  • mcmmar

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Asa se manifesta daca nu ai nicio eroare stocata.Deci e bine!
  • Surya

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Teoretic este OK practic insa dupa ce apa se incalzeste (motorul cald) el continua sa se balbie. Astazi voi verifica bujiile si presiunea in cilindri (mi-am cuparat un compresmetru). Stie cinev cum se poate verifica (masura) fisele? Multumesc si o zi excelenta!
  • Surya

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si inca ceva pls cam cat ar trebui sa fie deschiderea la Iac in cm si nu in inci? Noi multumiri!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR