nick
- Mesaje scrise: 85
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2006
- Mesaj Privat
1. la un vectra c 1.9 cdti (150 cp) la turatii mari si in forta, apare pe dispaly-ul de pe turometru semnul |"masina cu cheita" si cand decelerez, aceasta dispare. Am pus tester-ul pe ea si rezultatul: nicio eroare . Buuun, asta ar fi una din probleme;
2. la aceeasi masina se observa si ochiometric si pe tester o oarecare oscilatie a turometrului 848, 851, 850, 848 - cam in ordinea asta- fara sa se simta vreo trepidatie pe volan sau schimbator
3. cred ca ar avea o legatura cu prima problema si consta cam in aceasta situatie: in treapta a 2-a sau a 3-a. se simte o zmuncitura cam pe la 2200 rpm. nu stiu daca este normal
cei care cred ca stiu despre ce este vorba, ii rog sa-mi raspunda.
2. la aceeasi masina se observa si ochiometric si pe tester o oarecare oscilatie a turometrului 848, 851, 850, 848 - cam in ordinea asta- fara sa se simta vreo trepidatie pe volan sau schimbator
3. cred ca ar avea o legatura cu prima problema si consta cam in aceasta situatie: in treapta a 2-a sau a 3-a. se simte o zmuncitura cam pe la 2200 rpm. nu stiu daca este normal
cei care cred ca stiu despre ce este vorba, ii rog sa-mi raspunda.
- claudiu__
- **
- 472 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
1.Ia legatura cu cineva cu Tech2(de exemplu Maiandrei) si roaga-l sa iti faca testul in mers. E imposibil sa nu gaseasca testerul nimic in momentul in care e aprins martorul din bord
2.Cred ca variatii de genul asta sunt normale. Poate ma insel
3.O oarecare zmucitura(desi nu i-as zice chiar asa, nu e tocmai brutala) e normal sa se simta cand intra turbina. Dar asta teoretic se intampla ceva mai devreme, pe la 1800rpm. Afli informatii tot de la tester.
Completeaza-ti te rog locatia. E mai simplu sa te ajute lumea cand stie unde esti si la ce service/mecanici/tester/etc ai acces faci.
2.Cred ca variatii de genul asta sunt normale. Poate ma insel
3.O oarecare zmucitura(desi nu i-as zice chiar asa, nu e tocmai brutala) e normal sa se simta cand intra turbina. Dar asta teoretic se intampla ceva mai devreme, pe la 1800rpm. Afli informatii tot de la tester.
Completeaza-ti te rog locatia. E mai simplu sa te ajute lumea cand stie unde esti si la ce service/mecanici/tester/etc ai acces faci.
nick
- Mesaje scrise: 85
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2006
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
nick
- Mesaje scrise: 85
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2006
- Mesaj Privat
tommy322
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2009
- Mesaj Privat
salut
de ceva vreme am aceiasi problema cu becul cu cheita
acesta se aprinde dupa ce parcurg 10 15 km
de obicei cand se incalzeste motorul si apa ajunge pe la 89 sau 90 grade
in momentul in care se aprinde becul puterea motorului scade drastic
am fost astazi cu ea la un test sa citesc eventualele erori
dupa ce a am facut testul am urmatoarele coduri de erori
p1120
p1122
p1150
daca stie cineva cam ce trebuie schimbat sau cum sa rezolv problema
as fi foarte recunoscator
Va multumesc
de ceva vreme am aceiasi problema cu becul cu cheita
acesta se aprinde dupa ce parcurg 10 15 km
de obicei cand se incalzeste motorul si apa ajunge pe la 89 sau 90 grade
in momentul in care se aprinde becul puterea motorului scade drastic
am fost astazi cu ea la un test sa citesc eventualele erori
dupa ce a am facut testul am urmatoarele coduri de erori
p1120
p1122
p1150
daca stie cineva cam ce trebuie schimbat sau cum sa rezolv problema
as fi foarte recunoscator
Va multumesc