neamtzu17
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2009
- Mesaj Privat
- pentea
- **
- 403 mesaje
- din 23 Jul 2007
- Astra 1994 c20ne
- Bihor
pentea
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
neamtzu17
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2009
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
data tot s-a ajuns la astfel de discutii privind burnout-ul,am si eu o intrebare:
cum se face cand ai propulsie?
cu tractiune,e siplu,tragi frana de mana.
dar cand ai propulsie, trebuie sa ai un sistem de blocare al puntii fata sau cum?
ma refer in special la cei care fac burn fara a se pune in miscare!
cum se face cand ai propulsie?
cu tractiune,e siplu,tragi frana de mana.
dar cand ai propulsie, trebuie sa ai un sistem de blocare al puntii fata sau cum?
ma refer in special la cei care fac burn fara a se pune in miscare!
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Apropos de diferentiale,acestea sunt de mai multe tipuri:
cele simple
cu blocare manuala (mecanica,electrica,pneumatica)
autoblocante
Pentru burnout bineinteles ca sunt preferate cele cu blocaj manual iar puterea motorului este esentiala.
Arderea cauciucurilor se face-de regula-cu treapta a2-a de viteza.
cele simple
cu blocare manuala (mecanica,electrica,pneumatica)
autoblocante
Pentru burnout bineinteles ca sunt preferate cele cu blocaj manual iar puterea motorului este esentiala.
Arderea cauciucurilor se face-de regula-cu treapta a2-a de viteza.
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
octav13 a scris:data tot s-a ajuns la astfel de discutii privind burnout-ul,am si eu o intrebare:
cum se face cand ai propulsie?
cu tractiune,e siplu,tragi frana de mana.
dar cand ai propulsie, trebuie sa ai un sistem de blocare al puntii fata sau cum?
ma refer in special la cei care fac burn fara a se pune in miscare!
cum se face cand ai propulsie?
cu tractiune,e siplu,tragi frana de mana.
dar cand ai propulsie, trebuie sa ai un sistem de blocare al puntii fata sau cum?
ma refer in special la cei care fac burn fara a se pune in miscare!
Ambreiaj - turatie - Acceleratie si frana.
Franele spate nu prea reusesc sa faca fata motorului. Eu ma jucam asa cu un 524d deodata cu bunicu'.
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
o fi si asa,dar eu am incercat cu un mertz 240 benzinar model 2004...si ..ciuciu...franele faceau fata!
imi aduc aminte de o faza din emisiunea "american hot roads",cand "bear" a luat masina lui boyd(un cls 500) sa faca un burn...
am ras de nu am mai putut!pe langa faptul ca nici macar nu a schitat un scartz mai avea si controlul tractiuni activ,lucru deloc sesizat de "bear".
cineva mi-a spus ca cei care participa la concursuri de burn au masina pregatita special pt aceste gen de competitie,adica au un dispozitiv care anuleaza franele pe puntea spate...
imi aduc aminte de o faza din emisiunea "american hot roads",cand "bear" a luat masina lui boyd(un cls 500) sa faca un burn...
am ras de nu am mai putut!pe langa faptul ca nici macar nu a schitat un scartz mai avea si controlul tractiuni activ,lucru deloc sesizat de "bear".
cineva mi-a spus ca cei care participa la concursuri de burn au masina pregatita special pt aceste gen de competitie,adica au un dispozitiv care anuleaza franele pe puntea spate...
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat