Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cristi_bz

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
In ce constau problemele caorora nu pot sa le dau de cap: circul cu masina, sunt in treapta 2, 3, 4, 5 masina incepe sa se balbaie si daca o scot pe liber se opreste motorul! Nu imi da nici o eroare in bord. Daca pornesc imediat uneori relantiul nu sta deloc, se opreste imediat, altadata pornste perfect, de parca nu ar avea nici o pbl. Am pus testerul pe ea, a dat eroare EGR, si camshaft. Le-am pus noi, face la fel. Am mai schimbat bujiile, evacuarea. Pe tester da erori de gaze, dar si valori aberante la turatii si relanti (de exp 2000 rot/min, si 200 km/h). Ce ar putea fi? Masina porneste dimineata foarte bine, in rets nu sunt pbl. Aceste pbl nu se manifesta tot timpul. La 10-15 min totul revine la normal. Sa fie calculatorul? Sa fie tot egr-ul? Astept sugestiile voastre. Multumesc.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cu ce soft ai facut diagnoza?
OPCOM?
ce tensiune ai la EGR in regim de relanti?
Problema poate sa fie de la EGR sau throtlle body
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pai hai sa reinviem topicul asta, Cristi inca are acesta pbl. nerezolvata! A schimbat pana acum EGR, bujii, senzor kamshaft, verificat montaj alarma, a fost curatata clapeta de acceleratie. NIMIC! Ce altceva poate fi? Poate fi ECU? Sau supapa regulator vapori benzina? Ajutati-l, nu mai poate dormi omul noaptea! Ce anume sa mai verifice?
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
perosnal nu prea cred ca e din calculator
cati km are masina si cat ulei iti consuma motorul?
ai curatat toata clapeta de acceleratie?
de ex eu curatam egr la 2 luni si gaseam pistonasul blocat de granule de funigine, era de la depunerile de funigine din partea de recirculare gaze - cilindrul 4 caci de acolo ia egr gazele, nu ia de la toti cilindii, era atat de multa funigine caci acele canale erau aprope blocate, canale blocate am gasit si pe evacuare- cel care are leg cu pompa de aer care porneste la ralantiu.
Cred ca face amestecul aiurea, posibil sa ai prea multa benzina, ai bujiile afumate?
iarna pe ger aveai probleme? sau numai cand e cald afara, cald si motorul, fii mai explicit


Ultima modificare făcută de victorniculescu la Lun 06 Apr, 2009 1:16 pm
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
e posibil sa ai vreun senzor care sa indice aiurea si automat calculatorul realizeaza amestecul gresit
  • cristi_bz

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Masinutza are 178000 si consuma cam 1.5l de la schimb la schimb, de clapeta nu stiu cum si cit au curatat la ea ca nu am fost linga masina. Pe testar am testat si egr-ul manual sa vad daca inchide si deschide. Mecanicul a spus ca poate sa ami dea prea multa benzina si sa se inece. Ma gindeam sa schimb cum spunea si octav mai sus supapa regulator vapori benzina poate asta o fi buba ei Sad((
  • cristi_bz

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pina sa schimb egr am avut si vara si iarna probleme. De un an de zile nu am mai avut nicio problema cu ea .Acum 2 saptamani in urma au inceput problemele. Sunt cam aceleasi simptome ca pina sa schimb egr. Sa se fi stricat iar egr-ul?
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
sfatul meu e sa cureti intai egr si clapeta de acceleratie- data jos si curatata toata bine,
Ceea ce ar trebui sa incerci sa cureti ar fi sa canalul care duce de la chiulasa la egr(atat cat poti caci e cam dificil) si de la egr la clapeta de acceleratie, acolo are o "camera" speciala unde se aduna particulele grele(funiginea generata mai ales de ulei ars pe care il consuma) din gazul respectiv(gazele arse) = sa cureti acea zona bine de funigine, la mine de exemplu camera era plina pana aproape sus si practic mie imi sufla si funigine si o baga in admisie, si de aceea mi se bloca si egr-ul destul de des.
Amestecul aiurea poate fi din vina unui senzor(posibil sa aibe dreptate mecanicul) : sonda lambda, senzor temperatura lichid de racire, senzor temperatura aer in admisie si cam atat imi vine acum in minte- retine ca acestea pot fi defecte(decalibrate ca sa zic asa) dar sa nu dea eroare pe tester- sa nu se aprinda becul check engine.
vezi cum se prezinta bujiile ce culoare au- in mod normal ar trebui sa fie spre caramiziu- culoarea la electrod, daca sunt negre afumate clar ai amestec prea bogat, daca sunt negru spre gri arde ulei mult , sa nu ai probleme de la vreo fisa sau bujii vechi si obosite
  • cristi_bz

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
MC. Victor . Bujiile au fost schimbate. Inainte sa incep marea curatare mai fac o data diagnoza in timp ce merg cu masina sa vad si atunci ce erori ami da si dupa aceea vad ce trebuie facut.
  • cristi_bz

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Astazi fac testaru si revin cu informatii dupa diagnoza.
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
diagnoza in timp ce mergi cu masina, adica sa masori valorile la senzori cu testerul, ar fi o treaba buna asta, sa verifici neaparat sonda lamba, senzori de temp aer si lichid racire, test la egr, sa vezi si daca iti spune ceva despre amestec cum este (lean or rich) si apoi in functie de ce concluzi tragi te apuci de curatat clapeta, egr, iac ...
spor
  • cristi_bz

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am facut diagnoza nu a aparut nimic pe testar dar totusi se opreste:((((
Nu da nici o eroare la testar Sad( ce sa fac ca ma disperat masinutza asta ?
Maine am sa pun si rezultatele testarului .
Cred ca anulez egr-ul sa vad daca face tot la fel.
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
curata clapeta, iac si egr si calnalulele de pe acolo si vezi ce iese, imposibil sa se opresca asa aiurea, trebuie sa fie ceva
  • tomadanmihai

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2007

  • Mesaj Privat
eu am acelasi gen de motor si am patit si eu la fel! de unde alimentezi colegu Wink ? eu am patit acest lucru cu benzina de la petrom, imi mergea balbait si tot la fel mi se oprea motorul la relanti, in plus nu imi pornea usor cand facea asa! apa in benzina ! imi pare bine daca te-am ajutat, cu toate ca topicul este foarte vechi Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR