alex102
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2005
- Mesaj Privat
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
nu e vorba de asta, dar transfer boxul la c20ne si c20xe este considerabil mai mic ca la turbo, sunt alte modele. ala de la turbo se potriveste de la frontera
asta pt ca respectivele nu au avut cutii f28, ci f25 ca la v6 parca, cu transferbox. deci un transferbox de pe ne sau xe nu tine Nm cat tine aia de pe turbo.
asta pt ca respectivele nu au avut cutii f28, ci f25 ca la v6 parca, cu transferbox. deci un transferbox de pe ne sau xe nu tine Nm cat tine aia de pe turbo.
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
ToX a scris:nu e vorba de asta, dar transfer boxul la c20ne si c20xe este considerabil mai mic ca la turbo, sunt alte modele. ala de la turbo se potriveste de la frontera
asta pt ca respectivele nu au avut cutii f28, ci f25 ca la v6 parca, cu transferbox. deci un transferbox de pe ne sau xe nu tine Nm cat tine aia de pe turbo.
asta pt ca respectivele nu au avut cutii f28, ci f25 ca la v6 parca, cu transferbox. deci un transferbox de pe ne sau xe nu tine Nm cat tine aia de pe turbo.
hai frate....
omu intrebase doar daca au existat si alea in 4x4.
daca vrei sistem 4x4 care sa tina uita-te la japoneze