alicip
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Rm Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2005
- Mesaj Privat
Acum cu frigurile astea nu am mai reusit sa pornesc masina, am aflat ca este de la demaror sau asa cred eu.Nu fac bine atingere firele acolo. Subt oxidate si cand dau la contact nu porneste.Acum am reusit sa o pornesc dupa 3 zile de stat in frig la gerul asta care a fost de -25 de grade cel putin.
Cand am pornit-o astazi am zis sa o las pina se incalzeste apa la 90 de grade. Am auzit un vuiet la motor cand mergea motorul dar dupa ce am accelerat-o de mai multe ori si a mai mers putin nu s-a mai auzit. Inainte sa plec cu ea mi s-a aprins becul de la ulei si am zis ca este uleiul rece. Chiar dupa ce s-a incalzit apa si am mers cam 10 km, cand o lasam la relanti se aprindea becul.Dupa ce am ajuns acasa, am desfacut cu motorul pornit, busonul de la culbutori a iesit fum de acolo dar am remarcat ca motorul mergea mai bine si s-a stins si becul.
Care crezi ca este cauza?
Cand am pornit-o astazi am zis sa o las pina se incalzeste apa la 90 de grade. Am auzit un vuiet la motor cand mergea motorul dar dupa ce am accelerat-o de mai multe ori si a mai mers putin nu s-a mai auzit. Inainte sa plec cu ea mi s-a aprins becul de la ulei si am zis ca este uleiul rece. Chiar dupa ce s-a incalzit apa si am mers cam 10 km, cand o lasam la relanti se aprindea becul.Dupa ce am ajuns acasa, am desfacut cu motorul pornit, busonul de la culbutori a iesit fum de acolo dar am remarcat ca motorul mergea mai bine si s-a stins si becul.
Care crezi ca este cauza?
- doru_a
- **
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Verifica daca ti se ventileaza carterul , e foarte important(nu stiu daca motorul tau are valva PCV) . Posibil sa ai infundata ori valva PCV sau separatorul de ulei care se afla in capacul culbutorilor .
Cum a zis si Doru si nivelul la ulei .
PCV -positive carter ventilation - unde exista este montata de obicei intre capacul culbutorilor si admisie .
Cum a zis si Doru si nivelul la ulei .
PCV -positive carter ventilation - unde exista este montata de obicei intre capacul culbutorilor si admisie .
alicip
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Rm Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2005
- Mesaj Privat
- doru_a
- **
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
alicip
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Rm Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2005
- Mesaj Privat