Nu are rost sa-ti bati capul cu asta.Masinile de dincolo arata toate bine pe sub.Poti sa rezolvi(daca chiar vrei ) luind o lanterna puternica ,te pui in genunchi si te uiti fugitiv.
Nu prea ai ce sa vezi.La motor oricum se observa scurgeri si daca dechizi capota.La cutie la fel.Planetarele le vezi de sus,etc.
Pe vremuri se verifica mai mult la Dacii daca au rugina ...
Mai tineti minte : "bai mosule,tot pragul e prastie ! Ia uite ,ma, si aripa ! Daca apas cu surubelnita,te gidil in talpa ,la pres ..."
:) :)
Neaparat sa ai o lanterna puternica,chiar daca o cumperi in zi insorita !!!
"isn't that cute.... BUT IS WRONG" :lol:
nu toate mashinile in .de arata bine.... f. multe sunt "cosmetizate"
shi da, exista un "service" unde potzi sa o duci; se cheama ADAC (echivalentul ACR-ului) shi pt 120e (mult, da' face) au aia un test special pt. mashini sh - shi dupa ce vine nenea (dupa mai bine de o ora de teste) cu teancu' de hartii shi-tzi explica pe scurt ce shi cum, potzi sa te duci alaturi la specialishti, shi-tzi raspund ei detaliat la intrebari shi chiar itzi dau sfaturi OBIECTIVE!
Omul a intrebat de rampa,nu de service specializat in diagnostice.
El voia sa vada pe sub ea. Masinile in de. nu sunt cosmetizate pe " burta " ,ci eventual in fata,laterale ,spate , ca sa ascunda lovituri.Eu sustin in continuare ca nu ai ce sa vezi pe sub ea , eventual doar evacuarea daca e ruginita.Dar la o masina de 4 ani probabilitatea asta este mica,iar paguba (daca nu observi gaura din toba ) este scazuta.
In fine,sa faca cum vrea......