- cornel_02
- OP
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
Mi-am incordat muschii si am demontat singurel distributia cu scopul de a inlocui kit-ul. Toate bune si frumoase, lucrat riguros ca la carte. Problema care ma framanta este: se foloseste o pasta speciala de blocare pentru filetele importante ? Ceva care sa impiedice desfiletare datorata vibratiilor ? Ma refer aici la urmatoarele asamblari infiletate: surub fixare pinion si vibrochen, surub fixare rola de ghidare si rola de intindere, surub fixare fulie axa cu came, surub fixare fulie pompa injectie sau cel de fixare fulie pompa ulei. Mentionez ca toate aceste suruburi au capul marcat cu vopsea rosie. Sa insemne asta ceva ? La demontare am observat pe filet urme ale utilizarii unei asemenea paste la ultima interventie. Bineinteles voi folosi cheia dinamometrica la strangere dar ma gandesc ca poate nu e suficient. In plus stiu despre necesitatea unui asemenea procedeu in special la piulita fuliei pompei de ulei. Am gasit o pasta numita "euro lock". A folosit cineva asa ceva ? Sau altceva asemanator ? Va multumesc pentru eventualele sugestii !
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- cornel_02
- OP
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat