killer666
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
killer666
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2004
- Mesaj Privat
cmd
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Salaj
- Masina: Meriva 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2004
- Mesaj Privat
becul de pe bord ti se aprinde pentru ca s-a dus cel putin o dioda si pune la masa excitatia. incarca de pe la 5000 ptr ca cu cat s-au ars mai multe diode, cu atat trebuie sa incarce prin mai putine circuite si pentru a da ceva curent trebuie sa se roteasca cat mai repede. si eu am avut o problema similara inclusiv chestia cu martorul de bord de la baterie plus ca mi se incalzea alternatorul din cauza ca lucra cu mai putine circuite de incarcare si incerca sa faca fatza. mi mi-a fost arsa o dioda si l-am smecherit cu una de dacie.
99% ca ai cel putin o dioda dusa. schimba-le si vezi daca se comporta la fel
99% ca ai cel putin o dioda dusa. schimba-le si vezi daca se comporta la fel
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Eu am avut probleme si am avut noroc cu un atelier specializat in electricitate auto, se pare ca regulatorul este incorporat intr-un "bloc electronic" care se schimba cu totul (nu doar diodele ca la Dacia de ex.) cu ocazia asta schimba si rulmentii si carbunii, pretul este mic in raport cu manopera.
killer666
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2004
- Mesaj Privat
baieti acum am vb cu mecanicu, mi-a facut alternatoru, se arsese puntea de diode si releu(2.2mil), rotoru cica nu a avut nimic, acum cauta firu intrerupt de la baterie,ce credeti e bine la bani??? manopera e 2mil, la dibas mi-au cerut 12mil numai pe alternator la schimb cu al meu si fara schimb 14mil+ montaju care mai e si ala cam 2-3mil!
cmd
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Salaj
- Masina: Meriva 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2004
- Mesaj Privat
un alternator la dezmembrari nu e mai mult de 2,5-3 mil si te tine mult si bine. oricum, in plus te mai costa montatul...
scuza-ma, nu am observat ca ai scris ca "nu ti se aprinde becul". da cand dai la cheie, adica inainte cand ti se aprind toate becurile la bord, ti se aprinde si martorul de la baterie? daca da, inseamna ca nu are nimic. oricum, nu-i asa de important. mai masori si tu bateria o data la o saptamana
scuza-ma, nu am observat ca ai scris ca "nu ti se aprinde becul". da cand dai la cheie, adica inainte cand ti se aprind toate becurile la bord, ti se aprinde si martorul de la baterie? daca da, inseamna ca nu are nimic. oricum, nu-i asa de important. mai masori si tu bateria o data la o saptamana
killer666
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2004
- Mesaj Privat
hai ca am luat ieri masina de la mecanic, m-a costat 4.3mil toata distractia, mi-a schimbat releu si puntea de diode si mi-a reparat si problema de la bord de unde a pornit toata distractia, mie nu mi se aprindea becu de la baterie de cand mi-am luat masina, si mi-a zis mecanicu ca incarca la turatii f mari si nu a mai facut fata si a facut poccc:-)
g_poturlu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
Salutare!
Interesant ce spune killer666 aici:
manopera e 2mil, la dibas mi-au cerut 12mil numai pe alternator la schimb cu al meu si fara schimb 14mil+ montaju care mai e si ala cam 2-3mil!
S-au apucat la Di-Bas de trocuri de genul asta? Apoi ar fi reparat alternatorul si l-ar fi vandut altcuiva de bun? Ciudat.
Interesant ce spune killer666 aici:
manopera e 2mil, la dibas mi-au cerut 12mil numai pe alternator la schimb cu al meu si fara schimb 14mil+ montaju care mai e si ala cam 2-3mil!
S-au apucat la Di-Bas de trocuri de genul asta? Apoi ar fi reparat alternatorul si l-ar fi vandut altcuiva de bun? Ciudat.
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
stie cineva care sunt limitele normale de incarcare a bateriei. am luat o baterie noua si nu mi-au dat garantie ca cica altenatorul nu baga decat 13,6V...daca puteti, careva, sa masurati cat aveti pe baterie cu motorul pornit , fara nici un consumator...hcestia e ca daca ar fi o dioda dusa, as avea cu 0,6V mai putin decat vor ei, adica 13,8-14V...dar eu am 13,6V...si chiar nu-mi dau seama daca e o problema si-o sa-mi moara bateria, la fel ca cea veche, dupa ce am mers cu AC-ul pornit, aeroterma, lumini, proiectoare, cass...
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
cmd
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Salaj
- Masina: Meriva 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2004
- Mesaj Privat
funny,
tocmai l-am masurat pe al meu sa vad cat scoate si se pare ca si alternatorul meu a luat-o razna, insa in cealalta directie: scoate prea mult
14.4 la ralanti iar la turatie maxima scoate 15.6V
cred ca s-a dus releul de incarcare
stie cineva pe unde e?
chestia e ca mi se si aprinde martorul de baterie de la bord: la turatii mici lumineaza slab, la turatii mari lumineaza puternic
partea buna - am turometru
so, stie cineva pe unde e releul de incarcare?
tocmai l-am masurat pe al meu sa vad cat scoate si se pare ca si alternatorul meu a luat-o razna, insa in cealalta directie: scoate prea mult
14.4 la ralanti iar la turatie maxima scoate 15.6V
cred ca s-a dus releul de incarcare
stie cineva pe unde e?
chestia e ca mi se si aprinde martorul de baterie de la bord: la turatii mici lumineaza slab, la turatii mari lumineaza puternic
partea buna - am turometru
so, stie cineva pe unde e releul de incarcare?
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
cmd
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Salaj
- Masina: Meriva 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
ha.dintre toti eu cred ca am avut absolut toate problemele ce se pot avea cu un alternator:
-curele rupte de vreo 5 - 6 ori pe zi
-acum de ex. am suportul fix spart
-fulie stramba
-fulie alternator deplasata in interior fatza de cea de la motor
-relee stricate vreo 12 datorate
-colectorului tocit ce imi toca carbuni aproape instant
-rotor ars
-stator ars
-firele de la rotor catre colector se rupeau
-alternatorul incarca 20V - 23V fapt ce a dus la multe alte probleme (mi se opre motorul si credeam ca e din alimentare => shimbat pompa benzina, releu pompa benzina, injectoare etc)
-si multe altele care nu imi vin acum in minte
-curele rupte de vreo 5 - 6 ori pe zi
-acum de ex. am suportul fix spart
-fulie stramba
-fulie alternator deplasata in interior fatza de cea de la motor
-relee stricate vreo 12 datorate
-colectorului tocit ce imi toca carbuni aproape instant
-rotor ars
-stator ars
-firele de la rotor catre colector se rupeau
-alternatorul incarca 20V - 23V fapt ce a dus la multe alte probleme (mi se opre motorul si credeam ca e din alimentare => shimbat pompa benzina, releu pompa benzina, injectoare etc)
-si multe altele care nu imi vin acum in minte