- ionutz87bc
- OP
- 36 mesaje
- din 24 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Bacau
ionutz87bc
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2009
- Mesaj Privat
Buna sunt proaspat intrat in club, o sa intru in curand in posesia unui opel astra g bertone coupe motor z18xe si are niste probleme
1. A avut o problema la motor (a mers fara apa si s-a gripat ) motorul a fost schimbat cu unul second-hand
- problema e ca motorul a fost atat de incins incat a sctricat si cateva anexe cum ar fi termostat senzor turatie motor si bobina aprindere ( a fost schimbata cu una sh)
Problema e ca il pornesc merge bine dar deodata se aprinde martorul la motor si trepideaza daca ii dau o talpa pana pe la vreo 5000rpm isi revine de cele mai multe ori dar daca nu il opresc si pornesc iar si merge si nu mai face figura pana nu il opresc si il pornesc iar. P.S am uitat sa spunb cand trepideaza am si martorul de la asr aprins
Am pus testerul pe el si imi dadea erori de missfire la toti cilindrii.... fara alte mentiuni cu bobina veche imi dadea short to ground.
Vreo sugestie ceva, Va multumesc anticipat
1. A avut o problema la motor (a mers fara apa si s-a gripat ) motorul a fost schimbat cu unul second-hand
- problema e ca motorul a fost atat de incins incat a sctricat si cateva anexe cum ar fi termostat senzor turatie motor si bobina aprindere ( a fost schimbata cu una sh)
Problema e ca il pornesc merge bine dar deodata se aprinde martorul la motor si trepideaza daca ii dau o talpa pana pe la vreo 5000rpm isi revine de cele mai multe ori dar daca nu il opresc si pornesc iar si merge si nu mai face figura pana nu il opresc si il pornesc iar. P.S am uitat sa spunb cand trepideaza am si martorul de la asr aprins
Am pus testerul pe el si imi dadea erori de missfire la toti cilindrii.... fara alte mentiuni cu bobina veche imi dadea short to ground.
Vreo sugestie ceva, Va multumesc anticipat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- ionutz87bc
- OP
- 36 mesaje
- din 24 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Bacau
ionutz87bc
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2009
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- ionutz87bc
- OP
- 36 mesaje
- din 24 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Bacau
ionutz87bc
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2009
- Mesaj Privat
Deci si eu lucrez intr-un service nu e opel e skoda dar din experienta mea stiu ca atunci cand un ecu e stricat nu face figuri cand si cand, de obicei pica si gata... Nu stiu cum e la opel dar din ce am mai vazut pe aici nu ar putea fi clapeta? Sau poate ceva de la injectoare? Aaa da am dat motorul ala jos de 2 ori si nu am observat dar motorul asta nu are egr nu?
Bine sa zicem ca e prajit ECU. Ce pot face in afara de inlocuire?
Bine sa zicem ca e prajit ECU. Ce pot face in afara de inlocuire?
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- ionutz87bc
- OP
- 36 mesaje
- din 24 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Bacau
ionutz87bc
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2009
- Mesaj Privat
Cablajul e pus ok si mai ales firele de masa, am mai avut o problema la ea cu motorul "nou" , cei care mi l-au vandut au schimbat si distributia si ca sa desfaca fulia de la motor au tinut contra cu o surubelnita pe gaura de la senzorul de turatie si au strambat cititorul de pe arbore, problema se manifesta astfel:
-Pornire foarte greoaie si nu se tura mai mult de 4000 rpm bineinteles martor in bord etc
Am dat baia de ulei jos am indreptat cititorul , am schimbat senzorul si apoi a functionat nu cred ca are vreo legatura voi ce credeti
Acum am uitat sa mentionez ceva uneori cand calc ambreiajul pt a schimba viteza motorul se detureaza greu si uneori chiar se tureaza , la masinile din grupul VAG asta inseamna intrerupator de ambreiaj dar asta nu afecteaza functionarea
Voi ce mai spuneti
-Pornire foarte greoaie si nu se tura mai mult de 4000 rpm bineinteles martor in bord etc
Am dat baia de ulei jos am indreptat cititorul , am schimbat senzorul si apoi a functionat nu cred ca are vreo legatura voi ce credeti
Acum am uitat sa mentionez ceva uneori cand calc ambreiajul pt a schimba viteza motorul se detureaza greu si uneori chiar se tureaza , la masinile din grupul VAG asta inseamna intrerupator de ambreiaj dar asta nu afecteaza functionarea
Voi ce mai spuneti
- cristiandvd
- **
- 383 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Bucuresti
cristiandvd
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
pina la ECU ,daca mai ai motorul vechi,poti incerca sa schimbi senzorii de missfire.din cite stiu sint niste microfoane ulrasensibile reglate pe o anumita frecventa audio si e posibil sa se fi decalibrat si de acea sa ai probleme,sau cei de lacare ai luat motorul a mai fi facut "o afacere" si au chimbat senzorii cu unii defecti ca sa isi mai rotunjeasca buzunarul.la benzinarele opel nu au cel intrerupator la ambreiajdoar cele diesel au.
- ionutz87bc
- OP
- 36 mesaje
- din 24 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Bacau
ionutz87bc
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2009
- Mesaj Privat
Nu am cumparat-o inca urmeaza sa o cumpar desi am mari indoieli nu cred ca o sa mai fac afacerea. Senzorul de missfire (knock sensor) cred ca e functional pt ca nu mi se intampla tot timpul ci doar dupa ce s-a incalzit si ce mi se pare ciudat e ca nu imi da nici un cod de genul p03.... ci doar missfire detected cyl2 ..............toti cilindrii.
Acum mai mult incerc sa ma documentez de posibilele cauze macar pt experienta profesionala sunt de profesie electrician si sunt un mare fan opel si as vrea sa imi iau un bertone sau un astra g hatchback cu motor 1,6 sau 1,8.... Sunt din bacau vinde cineva de prin zona?
Acum mai mult incerc sa ma documentez de posibilele cauze macar pt experienta profesionala sunt de profesie electrician si sunt un mare fan opel si as vrea sa imi iau un bertone sau un astra g hatchback cu motor 1,6 sau 1,8.... Sunt din bacau vinde cineva de prin zona?
- cristiandvd
- **
- 383 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Bucuresti
cristiandvd
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat