Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ktln

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am o astra 16.16v 2002 xe mi sa aprins becul de la noxe si mi sa stins dupa 2 zile. am facut testul pseudo agrafa si mia dat p 0136.ma poate ajuta cineva
Skip ads

  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 684
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
P0136 :O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2). Asta scrie in lista codurilor, acum poate te ajuta colegii sa-ti spuna cam ce ar fi.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ktln a scris:am o astra 16.16v 2002 xe mi sa aprins becul de la noxe si mi sa stins dupa 2 zile. am facut testul pseudo agrafa si mia dat p 0136.ma poate ajuta cineva

a doua sonda lambda defecta; cea de dupa catalizator.
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 684
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Asa am banuit si eu, dar am vrut sa spuna cineva care stie sigur, sa nu-l induc pe colegul nostru in eroare.
  • ktln

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
merci mult,stie cineva si cat costa e mai scumpa ca prima
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca toba este afumata ai sanse mari sa fie catalizatorul si nu numai sonda ! Deci exista posibilitatea sa pui sonda noua si supa ceva km sa ai eceeasi eroare datorita consumului de ulei, ardere proasta, amestec bogat...
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Demonteaza sonda nr.2, curat'o si daca eroarea in cauza nu'ti mai apare pregateste'te sa schimbi oringurile de la supape, sursa uleiului ars ce'ti infunda catalizatorul si se depune pe sonda lambda si provoaca eroarea. Dupa ce schimbi oringurile curata si galeria de evacuare, catalizatorul si sonda lambda 1 si 2 cu carbusolv pentru ca operatiunea sa fie completa. Poti sa cureti si EGR si corpul clapetei ca si alea sint destul de infundate. Nu forta mecanic nici una dintre componente in timpul spalarii !
  • s4mi_c

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o problema asemanatoare. tot curat sonda landam dar de 4 zile mi se aprinde un bec de eroare si nu mai pot accelera, in acel timp se aude un sunet ca si cum toba e sparta si motorul lucra in 2 timpi. Ma poate ajuta si pe mine cineva?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iar iso a scos "pasarica", eu m-am ferit...mai era unul pe forum care spunea de acid citric (zeama de lamiie).
Da, catalizatorul se spala cu solvent si aer comprimat cu rezultate foarte bune daca e numai fum.
Sondele in schimb nu mi-au reusit decit jumatate, am folosit un pistol de vopsit, putoare cit vrei, sarit in ochi...nu merita decit la cele scumpe cu 4 fire, si asa te costa o chei de sonda cit nu face...
Daca masina papa ulei sau ai toba afumata de la amestec incorect nu schimba nimic inainte de a rezolva problema, pica simering valve dar si segmenti blocati de la ulei schimbat ca nesimtitul poti gasi.

LE
Stare catalizator se poate vedea cu tester, cine stie...cunoaste...
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pai n'am mai zis de putoarea provocata de decarbusolv si de faptul ca ti se umfla ochii ca la broscoi de la el ca sa nu'l descurajez pe om sa'si faca treaba. Laughing Ma gindeam ca n'o sa observe aceste mici inconveniente daca e concentrat sa'si rezolve problema. Wink
Decarbusolvul isi face treaba bine atunci cind vine vorba despre calamina si ulei ars numai ca trebuie sa fii rabdator si sa astepti sa'si faca treaba, 3-4ore cel putin ii trebuie decarbusolvului sa dizolve mizeriile acumulate.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce ochi de broasca ? Pai 4 ore e numai inmuiere, vine spalare etc...dureaza macar o zi ca sa il cureti, dupa asta esti aurolac curat si adevarat, eu nu am tupeu sa ma urc la volan dupa asa ceva !
Mda, sunt info bune dar crezi ca ei vor face asta ? , tot aia din service ca citesc toata ziua aici, de asta nici nu mai continui.

Stii cum este...exact ca zeitgheist, ai cu cine ? Nu prea ... Romanii au avut dreptate : piine si circ !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Stii ce am folosit odata ca nu aveam nimic solvent in casa sau masini ? Un detergent de hote sau aragaze, unul facut in Israel si altul in Italia, SUPER Shocked .
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ar mai fi o varianta, detartrantul ala pentru centrale termice care umfla rapid calcarul desi n'as avea tupeu sa'l torn in catalizator e mult prea agresiv. Schimbatoarele de caldura din centrale sint facute din inox sau aluminiu ... nu mai stiu. In rest fara cuvinte ...
  • ktln

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
cred ca ii sparg catalizatoru si o fac non euro ca am schimbat 2 sonde lambda 1 1 decurs de un an si nu imi mai trebuie.unii de la servis mi-au spus ca la catalizator nu se poate face nimic .si asa ca am o saptamina jumate decand am schimbat sonda lambda 1 si acum face figuri cealalta.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ce sonde ai cumparat si de unde?
daca sunt babardeli italiene e de inteles.
  • ktln

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nu sunt italienesti .cred ca o vand.vrea cineva sa o cumpere
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
iti dau eu vectra mea la schimb...
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o vectra c 2003 cu Z16XE si imi sta becul de la gaze ca un motoras aprins in bord.
am facut testul pseudoagrafa si am aflat 2 erori:
P0400 exhaust gas recirculation flow malfunction[egr-ul]si
P0105 manifold absolute pressure\ barometric pressure circuit malfunction care nu stiu ce e
poate ma ajuta cineva ! multumesc mult!
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca ma poate ajuta si pe mine cu explicatii suplimentare pentru urmatoarele coduri eroare( si sunt cam multe):
P0482 Cooling Fan 3 Control Circuit Malfunction
P1531 Invalid Test - Accelerator Pedal Movement
P1614 SBDS Interactive Codes
P1625 B+ Supply To VCRM Fan Circuit Malfunction
P1631 Theft Deterrent Start Enable Signal Not Correct/ Main Relay Malfunction (Power Hold)
In plus de acestea imi mai dau niste coduri de eroare pe aerul conditionat si eu nu am AC(acest lucru mi-a spus pentru AC si un baiat de la tester dar nu a stiut sa-mi explice de ce se intampla asa ceva)
Daca puteti sa-mi dati explicatii va rog.
Am o Corsa C 1.7 DI Y17 DTL 2001
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
iso a scris:Demonteaza sonda nr.2, curat'o si daca eroarea in cauza nu'ti mai apare pregateste'te sa schimbi oringurile de la supape, sursa uleiului ars ce'ti infunda catalizatorul si se depune pe sonda lambda si provoaca eroarea. Dupa ce schimbi oringurile curata si galeria de evacuare, catalizatorul si sonda lambda 1 si 2 cu carbusolv pentru ca operatiunea sa fie completa. Poti sa cureti si EGR si corpul clapetei ca si alea sint destul de infundate. Nu forta mecanic nici una dintre componente in timpul spalarii !


salut! am si eu o vectra c 2003 cu z16xe si curatat azi egr-ul s-a deblocat l-am montat la loc dar becul cu robinetul nu sa stins trebuie sa resetez ecu pe tester cumva? ca acum merge galopat la relanti .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR