- Ciortan Marian-Aurelian
- OP
- 3 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Rekord 1977
- Bucuresti
Ciortan Marian-Aurelian
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1977
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Vios40
- **
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
In primul rand vezi ce tip de tacheti ai macanici sau hidraulici . Daca ai mecanici jocul adm si evac este egal 0,3. Daca ai hidraulici OPEL specifica o metoda mai speciala cu motorul in functionare la relanti , cu o tabla peste pinionul de lant al axului cu came , se introduce o lera intre coada supapei si culbutor dupa care se strange surubul de regla j la un anumit cuplu . Astept sa ma contactezi !
radu-
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut.Am un opel rekord 2.0e din `81 arata super bine si e intretinut tot e original la el este automat dar are o problema cand il bag in treapta D sa plec moare motorul il repornesc....merge o vreme apoi daca il tin pe D si in frana sta ceva vreme (cam 1-2 min) dupa care incepe sa trepideze si moare motorul ma poate ajjuta si pe mine cineva ? Sa fie ceva senzori la motor....vaccumul......sau ce poate sa aiba ? Nu ma prea pricep...
- cristi1947
- **
- 163 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Ascona 1979 1.9N
- Timis
cristi1947
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Timis
- Masina: Ascona 1979 1.9N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- neagugeorge
- **
- 63 mesaje
- din 03 Apr 2009
- Astra 2003 y17dt
- Vrancea
neagugeorge
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2009
- Mesaj Privat
- al3xtrana
- ***
- 517 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
neagugeorge a scris:am si eu o problema.... imi trancane bordul si portierele... opel astra caravan 2003... vreau sa stiu dak le poate desface sa le prinda klumea si km kt ma costa
bordul se strange foarte usor desfaci grila de la geam din interior grila de la aeroterma si acolo sunt niste suruburi care probabil sunt slabite(asa este la masina din semnatura mea) portierele insa nu stiu ca si eu am aceeasi problema bafta!
- neagugeorge
- **
- 63 mesaje
- din 03 Apr 2009
- Astra 2003 y17dt
- Vrancea
neagugeorge
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2009
- Mesaj Privat
al3xtrana a scris:
neagugeorge a scris:am si eu o problema.... imi trancane bordul si portierele... opel astra caravan 2003... vreau sa stiu dak le poate desface sa le prinda klumea si km kt ma costa
bordul se strange foarte usor desfaci grila de la geam din interior grila de la aeroterma si acolo sunt niste suruburi care probabil sunt slabite(asa este la masina din semnatura mea) portierele insa nu stiu ca si eu am aceeasi problema bafta!am incercat faza cu bordul.... dar la me este de la consola centrala.... acolo la display-ul ala cu data si ora.... se aude un trancanit.... daca sti ce sa-i fac?
- gaftoneanu_eugen
- *
- 16 mesaje
- din 24 Jan 2007
- Rekord 1982 2.0e caravan
- Bucuresti
gaftoneanu_eugen
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1982 2.0e caravan
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
lznicu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1978
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
gaftoneanu_eugen a scris:mai exista si alta varianta de a amorsa pompa de ulei la un motor cih in afara de cea cu vaselina ?
Faci o tija lunga cu un cap tip surubelnita dreapta care sa intre in pinionul pompei de ulei si o bagi intr-o bormasina, vei amorsa pompa imediat dupa care montezi delcoul (ai grija sa-l pui la "punct").