robertino
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: alexandria
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
de o saptamana incoace la putin timp dupa ce motoru se-ncinge bine(adica dupa ce îi dau talpa )se opreste instantaneu...nu stiu fratilor ce are...pot sa dau la automat minute-n sir, tot degeaba...se duce bateria si tot nu vrea s-o ia.ªi totusi dupa câteva zici de minute porneste,da merge zici ca-i tractor(ori inecata ori in 2sau 3)dupa care inr-un final revine la normal.ªi-mi face faza asta ori de câte ori o calc bine.Daca merg incet cu ea nu are nimik...
daca aveti vreo idee...spunetimi-o
daca aveti vreo idee...spunetimi-o
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
poate sa fie senzorul de detonatie care simte o vibratie ciudata si opreste alimentarea.dupa cateva minute protectia se anuleaza si pompa de benzina alimenteaza din nou.pana ce presiunea benzinei din rampa injectoarelor ajunge la 3 bari; si pana cand nu se elimina aerul de pe coloana masina merge ca un "tractor"
poti sa-mi verifici teoria scotand turul cand mai ai problema asta si sa pui pe cineva sa dea la automat. tu nu trebuie sa vezi decat daca vine benzina.
daca asta e problema atunci e destul de grav(joc in biele, piston fisurat, vibrochen etc); daca nu e asta problema atunci incearca sa schimbi releul de la pompa de benzina (mult mai rentabil)
P.S. incearca sa masori si cati volti iti incarca alternatorul in forja shi vezi sa nu fie mai mult de 15 v
poti sa-mi verifici teoria scotand turul cand mai ai problema asta si sa pui pe cineva sa dea la automat. tu nu trebuie sa vezi decat daca vine benzina.
daca asta e problema atunci e destul de grav(joc in biele, piston fisurat, vibrochen etc); daca nu e asta problema atunci incearca sa schimbi releul de la pompa de benzina (mult mai rentabil)
P.S. incearca sa masori si cati volti iti incarca alternatorul in forja shi vezi sa nu fie mai mult de 15 v