cristinic
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2005
- Mesaj Privat
- dany astra
- *
- 24 mesaje
- din 17 Dec 2005
- Astra 2002 y20dth
- ploiesti
dany astra
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: ploiesti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2005
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- bogdanbratescu
- **
- 410 mesaje
- din 23 Aug 2005
- Bucuresti
bogdanbratescu
- Mesaje scrise: 410
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
cred ca sint doua chestii total diferite, si nu au legatura una cu cealalta ...
mai concret, am vazut un Astra Clasic II Caravan, la Dibas, mulat pe un stalp dupa ce a atins altul cu botu' (destul de nasol) si avea ambele pungi sarite ... nici unul nu purta centura de siguranta ... ba mai mult ... soferului i-a cam "turtit" nasu' .. anyway .. amandoi au scapat destul de usor .... cateva zile in spital, o mana / picior / nas rupte, dar ...
concluzia : sunt independente una de cealalta.
Insa .. ce-ti doresc este sa nu aflii niciodata sigur
mai concret, am vazut un Astra Clasic II Caravan, la Dibas, mulat pe un stalp dupa ce a atins altul cu botu' (destul de nasol) si avea ambele pungi sarite ... nici unul nu purta centura de siguranta ... ba mai mult ... soferului i-a cam "turtit" nasu' .. anyway .. amandoi au scapat destul de usor .... cateva zile in spital, o mana / picior / nas rupte, dar ...
concluzia : sunt independente una de cealalta.
Insa .. ce-ti doresc este sa nu aflii niciodata sigur
- vion
- **
- 110 mesaje
- din 29 Dec 2004
- Mangalia
vion
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mangalia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2004
- Mesaj Privat
andu
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2005
- Mesaj Privat
Si eu stiu ca sunt independente. Daca nu porti centura si nu sare nici airbag-ul in caz de accident risti o lovitura foarte urata cu sanse imbunatatite de moarte pentru sofer. Daca sare airbag-ul fara centura iti imbunatatesti sansele de supravietuire (in special soferul) dar ai sansa sa te desfigureze.
Centura pretensionata actioneaza tot in cazul impactului dar independent de airbag. Foloseste o capsa exploziva care detoneaza in caz de impact si te lipeste de scaun, dupa care, folosind limitatoarele de efort pentru a nu-ti rupe clavicula, iti va da drumul usurel spre airbag-ul gata umflat. Cam asa ar trebui sa functioneze.
Centura pretensionata actioneaza tot in cazul impactului dar independent de airbag. Foloseste o capsa exploziva care detoneaza in caz de impact si te lipeste de scaun, dupa care, folosind limitatoarele de efort pentru a nu-ti rupe clavicula, iti va da drumul usurel spre airbag-ul gata umflat. Cam asa ar trebui sa functioneze.
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
asa e la toate masinile noi. centura se tensioneaza pirotehnic.
la astea mai vechi e un mecanism cu un arc tensionat care cand e declansat te trage in scaun. totul este mecanic. si nu are legatura cu airbagu, care e controlat separat electronic.
dar la toate masinile noi, numai cu centura se detoneaza
la astea mai vechi e un mecanism cu un arc tensionat care cand e declansat te trage in scaun. totul este mecanic. si nu are legatura cu airbagu, care e controlat separat electronic.
dar la toate masinile noi, numai cu centura se detoneaza