gj01wtl
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
a aparut o problema la opelul meu ASTRA F 1.6 8v nu stiu exact tipul, este fabricatie 1997, in timpul mersului masina da in nas parca nu se mai alimenteaza...., mai ales cand trebuie sa fac o depasire ceva si i dau treapta de viteza inferioara ingenuncheaza rau de tot... o las putin pe liber si apoi isi revine, la relanti nu face nici o problema. Am crezut ca este pe partea de alimentare am schimbat filtrul de benzina dar problema este aceeasi ...., am verificat bujiile toate lucreaza,...imi vine sa-i dau foc ( . Daca puteti sa imi ziceti o parere sau poate ati intalnit problema asta. ! astept pareri !
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
gj01wtl
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Ioani
- **
- 125 mesaje
- din 14 Nov 2007
- Astra 1992 C18NZ
- Cluj
Ioani
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2007
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
14- Coolant Temperature Sensor (CTS) Low voltage
iti zic eu exact.. ca stiu treaba asta pe dinafara cu senzorul de temperatura a lichidului de racire. du-te intr-un service si spune-le sa ti-l schimbe. costa in jur de 50 de lei. in timp la cald iti va face figuri mari, si va porni greu sau deloc. aceleasi simptome le-am avut si eu, mers innecat , fum negru din greu. de la senzorul acela ai probleme cu masina. sa ne spui cum ai rezolvat.
iti zic eu exact.. ca stiu treaba asta pe dinafara cu senzorul de temperatura a lichidului de racire. du-te intr-un service si spune-le sa ti-l schimbe. costa in jur de 50 de lei. in timp la cald iti va face figuri mari, si va porni greu sau deloc. aceleasi simptome le-am avut si eu, mers innecat , fum negru din greu. de la senzorul acela ai probleme cu masina. sa ne spui cum ai rezolvat.
gj01wtl
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
pai daca ai eroare in calculator schimba-l direct.. ce sa mai masori. el se decalibreaza in timp, si de asta iti face fite masina.
https://www.clubopel.com/vie...86&highlight=
uite-te si aici.. explica colegul marian pe unde se afla.
https://www.clubopel.com/vie...86&highlight=
uite-te si aici.. explica colegul marian pe unde se afla.
gj01wtl
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
problema e ca nu imi da nici o eroare nu mi se aprinde.....in bord becul ....am fost la masina l-am gasit am tras mufa si pare sa functioneze, cand scot mufa motoru isi modofica mersu urat de tot, si daca incerc sa pornesc cu mufa scoasa nu porneste. de aia ma gandesc ca s-ar putea sa fie bun .. nu stiu ce sa mai zic ca m-a innebunit masina asta cred ca i dau foc
gj01wtl
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
h0rm0n a scris:fa un test cu AGRAFA vezi ce erori ai...
si cum ai verificat bujiile?
si cum ai verificat bujiile?
gj01wtl a scris:da un singur cod ceva legat de temperatura cod 14 , iar bujiile le am verificat scotind fisa la fiecare. merg toate scanteie vine pe fiecare fisa in parte.... eu ma gandesc la pompa de benzina .... poate ma lasa...!
gj01wtl a scris:problema e ca nu imi da nici o eroare nu mi se aprinde.....in bord becul ..
problema e ca tu te cam contrazici. masina face urat doar la cald, daca ai fost pana la masina ai pornit-o si ai oprit-o e normal sa fie ok.. incepe cu lucrurile mai simple si mai ieftine.. daca schimbi intai pompa si dupa un senzor.. e clar. daca tot nu stii ce sa faci, mergi la service, fa o diagnoza si vezi exact despre ce e vorba.
gj01wtl
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
:(pai senzorul acela daca nu imi mergea nu mai pornea masina, asta am vrut sa zic....pt ca am incercat cu mufa scoasa si nu porneste ...cand o bag porneste toate bune si frumoase pana cand plec cu masina cum se incalzeste putin cum ingenuncheaza...am citit toate forumurile posibile cred ca am innebunit si nu am mai vazut la nimeni problema asta...doar ceva asemanator legat de senzorul asta de temperatura a lichidului de racire si sunt alte simptome adica nu porneste la rece, merge f prost la relanti ...poate reushesti sa ma intelegi acum . nu te supara pe mn. te-am salutat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
ai fi citit dar degeaba.
ai pe forum scris cum se verifica senzorul.asta daca nu vrei sa intelegi ca se decalibreaza si e deajuns.
ca sa mai spun odata.senzorul ala trimite niste informatii in ecu.adica la o anumita temperatura senzorul spune ca ai xohm rezistenta.in functie de asta si de altele ecu stie cata benzina sa bage.
imagineaza-ti ca senzorul ala ii spune ecu ca motorul are 30 grade cand de fapt el are 80.ce se intampla?ecu baga mai multa benzina,motorul merge prost.
cauzele la tine pot fi si altele.bujii nepotrivite,fise proaste,contacte imperfecte,etc.
eu zic asa:verifica ca mufa de la senzorul de temp(ect) sa faca contact bine,curata cu spary contact.verifica fise,verifica bujii sa fie recomandate de producator si sa aiba distanta intre electrozi corecta.verifica contacte din mufe.tot ce gasesti pe sub capota ,curata sa nu fie oxidate.
cu toate ca daca tu ai cod de eroare 14 treaba e oarecum clara.
ai pe forum scris cum se verifica senzorul.asta daca nu vrei sa intelegi ca se decalibreaza si e deajuns.
ca sa mai spun odata.senzorul ala trimite niste informatii in ecu.adica la o anumita temperatura senzorul spune ca ai xohm rezistenta.in functie de asta si de altele ecu stie cata benzina sa bage.
imagineaza-ti ca senzorul ala ii spune ecu ca motorul are 30 grade cand de fapt el are 80.ce se intampla?ecu baga mai multa benzina,motorul merge prost.
cauzele la tine pot fi si altele.bujii nepotrivite,fise proaste,contacte imperfecte,etc.
eu zic asa:verifica ca mufa de la senzorul de temp(ect) sa faca contact bine,curata cu spary contact.verifica fise,verifica bujii sa fie recomandate de producator si sa aiba distanta intre electrozi corecta.verifica contacte din mufe.tot ce gasesti pe sub capota ,curata sa nu fie oxidate.
cu toate ca daca tu ai cod de eroare 14 treaba e oarecum clara.
gj01wtl
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
am gasit undeva tot pe forum pe aici niste valori ale rezistentei (senzorului acela) am masurat la rece pe la 40 50 de grade si la 90 de grade si valorile se apropie cam de acelea din tabelul care l postasei tu ... cu cat se incalzeste mai mult apa in motor cu atat trebuie sa scada valoare in ohmi a rezistentei (senzorului). am dreptate ? Ms frumos