Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • vulupe

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Salutare,

Sunt interesat de o masina in jur de 110-150 cai, preferabil fara prea multe modificari (sau sa fie de incredere si verificabile), in stare cat mai buna, inmatriculata/inmatriculabila. Din pacate, venit mic, dupa buget, coane.

Prin urmare, ma gandesc ca cea mai buna varianta ar fi un Kadett GSi, desi, sincer sa fiu, m-as bucura mult mai mult la o Calibra, deh.

Astept pareri, comentarii, pentru ca nu ma prea pricep, recunosc sportiv
Prin urmare, orice informatie imi este utila.

Merci mult de ajutor.
Skip ads

  • YoYo_man

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu ne-ai zis buget-ul!
Calibra se invarte pe la 5000euro,am auzit si cu 4500 kadett gsi nu mai stiu e la cat, dar ca si optiune ai putea adauga si un astra gsi, e super, depinde de suma totusi (sau mai ales)
chestia e ca toate masinile de mai sus sunt masini "de tras" si cel care a avut-o si o vinde sigur nu a merg prea frumos cu ea asa ca problema mare este sa gasesti una in stare tehnica buna, ma refer mai mult la motor ca restul le mai schimbi.
numai bine
  • vulupe

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Nu am zis pretul, pentru ca inca nu stiu exact de cati bani o sa dispun. Dar, in principiu, e vorba de cam 3000 E.

In ceea ce priveste alergatul, tocmai asta e ideea acestui thread, poate mai sunt si altii interesati, pe langa mine, de ceea ce ar trebui sa stie la achizitia unei astfel de masini.

In afara de dus la un service, la ce anume ar trebui sa ma uit, sa-mi dau seama cat de alergata a fost?
La capitolul tunning, ce ar fi de luat in calcul? Adica, de un chiptunning nu-mi fac griji, nu are ce sa strice, dar in rest?
Chiar daca ar fi alergata masina, care sunt riscurile pe un Kadett GSi, spre exemplu? Din cate am inteles, sunt masini destul de robuste, nu?

Cam astea ar fi, in mare, intrebarile mele, dupa cum am spus, nu ma prea pricep, de acum incolo am de gand sa ma ocup. Dar ma intereseaza orice sfat, idee, etc.

In alta ordine de idei, am o intrebare. Am vazut multe masini cu tunning-uri mai mult sau mai putin avansate. Tot felul de modificari, una mai misto decat alta. Dar, la capitolul frane, cam toate sunt stock. De ce?
Oare sunt chiar asa de incredere franele initiale? Nu ar trebui sa incepi cu niste frane mai bune si de-abia dupa aceea sa tunezi motorul si altele? La urma urmei, e super sa alergi, dar mai bine ies pe locul 2 azi, sa mai incerc si maine, decat sa ajung primul, dar la spital, nu? Astept cometarii.

Thanks a bunch.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Franele dupa parerea mea nu au treaba cu tuningul. Daca franele originale pot bloca rotile in orice moment orice alt sistem de frane va face maxim la fel (blocat rotile) poti sa pui discuri si placute uriase ca nu vor frana mai bine daca blocheaza rotile... Daca ai ABS e acelasi lucru. Singurul lucru care trebuie luat in considerare este folosirea intensiva a franelor stock ce se pot incalzi si sa nu mai fie capabile sa blocheze rotile. Daca acest lucru nu se intampla orice sistem de frana ai gasi nu se va comporta mai bine decat cel stock pentru ca mai mult de blocat roti nu ai ce face cu orice sistem de franare.
  • vulupe

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Iaca-ta un raspuns pe placul meu. Scurt, documentat, argumentat.

Merci mult, m-am lamurit ce si cum.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
GSi-urile sunt masini cu mai mult de 13 ani vechime, au probleme cu rugina de aceea nu-ti recomand sa iti cumperi unul mai vechi de 90' si chiar daca intentionezi sa cumperi unul mai vechi de 90' verifica "lonjeroanele" fata sa nu fie ruginite sau peticite.
Sa nu ai pretentii de genul sa nu fi fost lovita mai mult ca sigur ca vei gasi ceva "urme" verifica plafonul si din nou "lonjeroanele" fata sa nu fie sudura pe acolo sau sa nu fie strambe sau indreptate...
Ar fi de preferat ca vopseaua sa fie cea originala, sau macar interioarele astfel iti poti da mai bine seama daca este ceva "acoperit" pe ea, daca s-a "umblat" la tabla verfifica daca "peticele" au sudura uniforma si nu sunt prinse doar in cateva puncte iar daca vezi astfel de "lucraturi" nu te grabi sa cumperi...
GSI-urile sunt in general "alergate" si marea majoritate au multi proprietari pe carte neaparat sa mergi cu proprietarul inainte sa-i dai banii la RAR la Identificare Smile
Iti recomand sa cumperi unul cu motor c20xe sau 2000 16V deoarece au partea mecanica mult mai bine conceputa decat cele cu motor clasic c20ne sau 2000 normal. Motoarele sunt rezistente, verifica sa nu aiba furtunele de aer care ies din chiulasa catre galeria de admisie"suprimate" sau "redirectionate" verifica fumul la teava de esapament, apoi batai, pierderi de ulei...
Eu am cumparat anul trecut unul (see Garaj) cu probleme la motor am reusit sa-l repar (numai piese noi originale) si sunt multumit de cum a iesit, ideea este ca motorul se poate repara si odata facut cum trebuie nu te va lasa insa cu tabla este mai greu...
  • vulupe

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Merci mult de sfaturi. Cam la asa ceva ma asteptam sa primesc, ma intereseaza mult potentialele "belele" ale unei astfel de masini.
Daca tot zici ca ai un GSi, poti sa-mi spui cum sta la consum?
Si orice alte sfaturi, privitor atat la achizitie, cat si la "utilizare".
Ma refer in principal la aspectele negative, ca din cele pozitive se pare ca are destule.
Cam cum sta la costurile de intretinere? Din cate stiu, e destul de ieftina, dar mai bine sa intreb un cunoscator.

Thanks a lot.
  • vulupe

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2004

  • Mesaj Privat
roBERT, super misto GSi'u. Imi place foarte mult cum e facut. Iar jentile sunt de nota 10. Cam la ce pret se pot gasi?
By the way, daca ar fi sa-l vinzi, ce pret ai cere pe el? Nu e o oferta, cred ca-i pacat s-o vinzi dupa ce zici ca ai lucrat atat la ea, dar asa, ca idee.

Merci si keep going Smile
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ale mele sunt TSW, sunt mai vechi, model 2001 am vorbit cu niste baieti acum cateva luni care aduc jante din Germ. jante adevarate DBW, AZEV, OZ erau 80-100 EUR/buc oricum nu sunt sunt comparabile cu turcismele de pe piata sau cu omniprezentele Alessio. Pm daca esti interesat.
mai multe despre GSI www.kadettgsituningclub.nl
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR